Achizitie publica - REAMPLASAREA COMPARTIMENTULUI DE PRIMIRE URGENTE SI INSTALAREA UNUI LIFT EXTERIOR CU 2 STATII
Detaliu pentru invitatia numarul 353874
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 353874/18.09.2013
Denumire contract: REAMPLASAREA COMPARTIMENTULUI DE PRIMIRE URGENTE SI INSTALAREA UNUI LIFT EXTERIOR CU 2 STATII
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Municipal "Dr. Teodor Andrei" LugojCod fiscal: 2501652, Adresa: Str.Gheorghe Doja nr.36, Lugoj, Telefon: +40 256355631, Fax: +40 256355631
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Gheorghe Doja nr.36, Lugoj, Romania, cod postal: 305500, telefon: +40 256355631, fax: +40 256355631, persoana de contact: Olimpia Ciulonescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str.Gheorghe Doja nr.36, Lugoj, Romania, cod postal: 305500, telefon: +40 256355631, fax: +40 256355631, persoana de contact: Olimpia Ciulonescu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REAMPLASAREA COMPARTIMENTULUI DE PRIMIRE URGENTE SI INSTALAREA UNUI LIFT EXTERIOR CU 2 STATII
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul consta in urmatoarele lucrari: - reamplasarea compartimentului de primire urgente de la demisol la parter- instalarea unui lift exterior cu doua statiiSuma alocata pentru diverse si neprevazute este de 0.00 lei fara TVA, in procent de 0%
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 997, 625 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare: 15.000, 00 leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original sau prin ordin de plata in contul RO86TREZ6235041XXX000135, CF 2501652 deschis la Trezoreria Municipiului Lugoj, cu conditia confirmarii de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor.Oferta neinsotita de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitata va fi respinsa in conditiile art. 33, alin. 3, lit. b) din HG 925/2006Nota: IMM-urile beneficiaza de reducere de 50% la garantia de participare si garantia de buna executie. In cazul depunerii unei contestatii, in masura in care CNSC respinge contestatia, se va retine contestatorului din garantia de participare suma de 4.777, 00 lei, in conformitate cu prevederile art. 2781, din OUG 34/2006.Pentru garantia constituita in alta moneda se va avea in vedere cursul BNR la data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea contractului fara TVA. Modul de constituire: a) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara-scrisoare de garantie bancara; b) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari; c) virament bancar, prin ordin de plata vizat de banca, in contul spitalului deschis la Trezoreria Lugoj, RO86TREZ6235041XXX000135; d) retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, conform art. 90 al. 3 din HG 925/2006, asa cum a fost modificat prin HG nr. 1045/2011.Pentru I.M.M. garantia de buna executie se reduce cu 50%, conform art. 16 din Legea 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Formular nr. 4a - Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006. Cerinta este obligatorie pentru ofertant/ofertanti, asociati/tert sustinatori.- Formular nr. 4b - Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006. Cerinta este obligatorie pentru ofertant/ofertanti, asociati/tert sustinatori- Certificate de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general, respectiv cel care atesta plata impozitelor la bugetul local consolidat din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentele se vor depune in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul. Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii - eliberat de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Cerinta este obligatorie pentru ofertant/ofertanti, asociati.- Formular nr. 4c - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Cerinta este obligatorie pentru ofertant/ofertanti, asociati.- Formular nr. 4d - Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69 din OUG 34/2006. In conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr. 170/2012, persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: ? Ec. Florin VOICHESCU - Manager? Dr. Mircea SERPE - Director Medical? Ec. Liviuta CRISTA - Director Financiar ContabilMembrii comisiei de evaluare sunt: ? Ec. VOICHESCU Florin Gheorghe, in calitate de Manager de proiect, presedinte in comisia de evaluare? Dr. SERPE Mircea, in calitate de Expert medical, membru in comisia de evaluare? Ing. FOTA Claudiu in calitate de Asistent de proiect, membru in comisia de evaluare? Ec. ZABERCA Roxana, in calitate de Consultant Expert Achizitii, membru in comisia de evaluare? Ec. CRISTA liviuta, Director Financiar Contabil, membru in comisia de evaluare? Jr. CIULONESCU Olimpia, Referent achizitii, membru in comisia de evaluare? Jr. JURJONI Oana, Consilier juridic, membru in comisia de evaluare.In cazul in care exista asociati, subcontractanti, terti sustinatori fiecare din acestia va completa acest formular- Formular nr. 4e - Declaratie de impartialitateIn cazul in care exista asociati, terti sustinatori fiecare din acestia va completa acest formular- Formular nr. 4f - Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Cerinta este obligatorie pentru ofertant/ofertanti, asociati, tert sustinatori Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, depus conform art. 5 din Ordinul 509/2011 sub una din urmatoarele forme: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta orice documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, cazier fiscal, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare, ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Nota: Pentru constructia si montajul liftului ofertantul trebuie sa demonstreze ca detina: -Certificat de conformitate care atesta ca are implementat si aplica un Sistem de Management al Calitatii pentru proiectare, fabricatie, montaj si inspectie finala pentru ?Ascensoare electrice si hidraulice cu camera de masini si Ascensoare hidraulice cu camera in afara putului? si indeplinesc cerintele din Directiva 95/16/EC, Modul h, Anexa XIII(H.G. 493/2003, Modul H, Anexa 11)-Autorizatie ISCIR pentru Reparare, Intretinere si Revizie la ascensoare electrice si hidraulice de persoane, de persoane si de marfuri sau de marfuri cu comanda interioara avand Sn < 8 t-Standarde si norme de executie: - SR EN 81-1 + A3, Reguli de securitate pentru executia si montarea ascensoarelor, Partea I: Ascensoare electrice;
- SR EN 81-2 + A3, Reguli de securitate pentru executia si montarea ascensoarelor, Partea I: Ascensoare hidraulice;
- SR EN 12015:2001 si SR EN 12016:2001, privind compatibilitatea electromagnetica;
- Prescriptia Tehnica ISCIR PT R2-2010 - Cerinte tehnice privind montarea, punerea in functiune, exploatarea, repararea si verificarea tehnica a ascensoarelor electrice si hidraulice de persoane si/sau materiale.-Standarde si normative de referinta ? de respectat : Legea 10/95 Lege privind calitatea in constructii.Legea 137/95Legea protectiei mediului.NGPM -1996 Norme generale de protectia muncii ale MMPS si MSOrdin 9/N/93 Regulament "Protectia si igiena muncii in constructii".In cazul in care aceasta activitate se subcontracteaza, pe langa formularul privind subcontractarea, ofertantul poate indeplini cerinta prin prezentarea autorizatiei respective a subcontractantului cu conditia ca acesta sa execute lucrarile pentru care se impun o astfel de autorizatie- montaj lift.Nota: Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantul clasat pe primul loc, va prezenta pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.
Capacitatea economica si financiara
- Bilant contabil/extras de bilant/raport de audit/raport al cenzorilor/etc. in copii conforme cu originalul.Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna (asociere) atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva care va prezenta un angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate. Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 si art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioarePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie cu anexa privind lista principalelor lucrari/contracte similare executate in ultimii 5 ani - Formularul nr. 6, Experienta similara.Ofertantul trebuie se demonstreze experienta similara prin maxim 3 lucrari similare, in valoare cumulata de minim997.625, 00 lei executate in ultimii 5 ani, nivelul minim solicitat putand fi demonstrat prin cumularea a maxim 3 contracte similare(Formular nr. 7).Pentru fiecare lucrare similara in parte, in conformitate cu art. 188 alin 3 lit a) din OUG 34/2006 cu actualizarile si modificarile ulterioare, pentru dovedirea experientei similare, ofertantul va prezenta cerificari din care sa reioasa beneficiarii, valoarea, si locul executiei lucrarilor precum si daca lucrarile au fost executate in conf. cu normele profesionale in domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Atunci cand un grup de operatori economici depun documentatie de calificare comuna, capacitatea tehnica se va demonstra prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani (Formular nr. 8 si 9). Personalul minim solicitat pentru indeplinirea contractului: - 1 Responsabil tehnicpentru domeniul constructii civile conf. Ordinului 777/2003- 1 electrician autorizat ANRE pentru lucrari specifice conform Ordinului 11/2013- 1 Sef de santier absolvent al Facultatii de constructii, Sectia Constructii Civile, Industriale si Agricole.Pentru toate persoanele responsabile cu indeplinirea contractului se vor atasa autorizatii/atestate si/sau legitimatii care sa probeze certificarea solicitata, precum si declaratii de disponibilitate (Formular 10) semnate de fiecare membru al echipei in parte in original., Declaratie si/sau angajament de punere la dispozitie pentru utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari pe toata perioada de derulare - Formularul nr. 11, Informatii privind subcontractantii
Se va completa Formularul nr. 12 - Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora.
Daca ofertantul declarat castigator foloseste subcontractanti, inainte de incheierea contractului de executie de lucrari, operatorul economic ofertant va prezenta autoritatii contractante contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta.
Nota: Formularul privind subcontractarea se va introduce in documentatia de calificare chiar daca ofertantul nu are nevoie de subcontractanti. In acest caz se va preciza (in cadrul formularului) ?nu este cazul?, Informatii privind asociereaSe completeaza si se prezinta un accord de asociere in cazul in care anumite personae juridice vor depune oferta comuna ? Formular nr. 13. Se va desemna liderul asociatiei printr-o imputernicire scrisa semnata de fiecare partener. Structura sau constituirea asociatiei nu va fi modificata pe toata durata contractului decat cu aprobarea autoritatii contractante si numai in situatii exceptionale.Nota: Formularul privind asocierea se va introduce in documentatia de califare chiar daca ofertantul nu are nevoie de asociati. In acest caz se va preciza (in cadrul formularului) ?nu este cazul?, Informatii privind tertul sustinator - daca este cazul.In conformitate cu prevederile art. 186 alin.(2) si cele ale art. 190 alin.(2) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, in cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economico financiara si/sau capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficieaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective prin care acesta sa confirme faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate si/sau resursele tehnice si profesionale invocate.Nota: Formularele se vor introduce in documentatia de calificare chiar daca ofertantul nu are nevoie de terti sustinatiri. In acest caz se va preciza (in cadrul formularului) ?nu este cazul?, Precizari referitoare la protectia mediului conf. art. 188, al. 3 lit. e din OUG 34/2006. Standarde de asigurare a calitatiiCertificat care atesta implementarea unui sistem de management al calitatii in conformitate cu cerintele standardului ISO 9001/2008 sau echivalent pentru activitati similare obiectului procedurii emis de organisme abilitate in alte state ale Uniunii Europene cu valabilitate la data limita de depunere a ofertei. Se va accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea., Standarde de protectia mediuluiCertificat care atesta implementarea unui sistem de management al calitatii in conformitate cu cerintele standardului ISO 14001/2008 sau echivalent pentru activitati similare obiectului procedurii emis de organisme abilitate in alte state ale Uniunii Europene cu valabilitate la data limita de depunere a ofertei. Se va accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.10.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.10.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Cooperare Teritoriala Transfrontaliera
Data expedierii prezentei invitatii: 18.09.2013 08:15