Achizitie publica - Rebilitare strada nr.2 (Apa Sarata) troncons 1, L=285 oras Tautii Magheraus, jud. Maramures
Detaliu pentru invitatia numarul 327564
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 327564/23.05.2012
Denumire contract: Rebilitare strada nr.2 (Apa Sarata) troncons 1, L=285 oras Tautii Magheraus, jud. Maramures
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL TAUTII-MAGHERAUSCod fiscal: 3627170, Adresa: Tautii-Magheraus str.1 nr.194, Tautii-Magheraus, Telefon: 0262293048, Fax: 0262293001
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Tautii-Magheraus str.1 nr.194, Tautii-Magheraus, Romania, cod postal: 437345, telefon: +40 262293048, fax: +40 262293001, persoana de contact: Muresan Cristian
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Tautii-Magheraus str.1 nr.194, Tautii-Magheraus, Romania, cod postal: 437345, telefon: +40 262293048, fax: +40 262293001 sala de consiliu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Rebilitare strada nr.2 (Apa Sarata) troncons 1, L=285 oras Tautii Magheraus, jud. Maramures
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Rebilitare strada nr.2 (Apa Sarata) troncons 1, L=285 oras Tautii Magheraus, jud. Maramures
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 373, 434 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul gatantiei de participare: 3734 leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare este 165 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: - Scrisoare de garantie bancara conform Formularului S in original; sau- Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurariOfertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri, a garantiei de participare si a garantiei de buna executie la 50% va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea nr. 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM-urilor. In cazul unei asocieri, pentru a putea beneficia de prevederile legii 346/2004 fiecare membru al asocierii trebuie sa faca dovada ca se incadreaza in categoria IMM-urilor.Conform art. 278^1 alin(1) lit. d) din OUG 34/2006, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare suma de 20511 lei, in cazul in care CNSC va respinge contestatia ca nefondata.
Garantie de buna executie
10% din pretul contractului, fara TVAGarantia de buna executie se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract si care va fi valabila pe o durata de 36 luni calendaristice. (cu posibilitate de prelungire cu inca 6 luni, in caz de neindeplinire a parametrilor garantati). Garantia de buna executie se va constitui si se va depune (in original) de prestator la sediul achizitorului, in perioada de valabilitate a ofertei si oricum inainte de data stabilita pentru semnarea contractului.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 92 alin. (4) din H.G. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie ref la neincadrarea in prev. art.180 din OUG, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1, Persoanele cu functie de decizie sunt: 1. Primar- Ardelean Anton 2. Viceprimar-Muresan Daniel 4. Secretar- Gligan Cameliu Vasile 5. Inspector Achizitii Publice - Muresan Cristian 6. Inspector Urbanism -Chis Sinziana 7. Sef serviciu financiar contabil Horotan Liliana. Certificat de participare Ia licitatie cu oferta independenta, Declaratie privind calitatea de participant Ia procedure Nota: Cerificatele constatatoare privind indeplinirea obigatiilor de plata exigibile, vor trebui sa prezinte situaia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, conform prevederilor Legii nr.571/2003 privind Codul fiscal cu modificarile Si completarile ulterioare. Prezentare Certificat constatator emis de Oficiul National Registrului Comertului, in conformitate cu prevederile Legii nr. 26/1990, in original/copie legalizata/copie conform cu originalul, valabil la data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte ca: domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii ( cod CAEN 4213 Constructia de poduri si tuneluri );Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in original sau copie legalizata insotita de traducerea autorizata in limba romana.Nota: Ofertantul clasat pe primul loc la solicitarea autoritatii contractante va prezenta copie legalizata sau original al certificatului constatatorORC valabil la data deschiderii ofertelor.Persoanele fizice autorizate, vor prezenta documente de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale conforme cu legislatia aplicabila acestora. Note: a. Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori; b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei In cazul persoanelorjuridice /fizice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare on apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil pt anul 2010, Fisa de informatii generaleInformatii privind cifra de afaceri. Media cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani: valoare 700.000, 00 lei , Anul Cifra de afaceri anuala (la 31 dec.)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Decl. priv.lista princip. luc. similare exec., Recomandare/recomandari din partea beneficiarilor privind calitatea lucrarilor executateExperienta similara pentru executie lucrariavand o valoare cel putin egala cu 180.000, 00 lei fara TVA., Declaratie privind asigurarea cu utilaje, instalatii, echipamente tehnice si mijloace de transport. Asigurarea cu personal de specialitate sef pct. de lucru inginer licentiat in specialit atea drumuri si poduri: minim 1 pesoana;responsabil tehnic cu executia ( RTE ) atestat de ITC in domeniul drumuri si poduri: minim 1 persoana;responsabil tehnic cu controlul de calitate ( CQ ) in domeniul drumuri si poduri: minim 1 persoana;responsabil cu protectia muncii, sanatatea muncii si PSI: minim 1 persoana;Nota: pentru cerintele RTE si CQ se accepta ca acestea sa fie indeplinite de o singura persoana, Declaratie privind asigurarea cu utilaje, instalatii, echipamente tehnice si mijloace de transportAsigurarea cu utilaje, echipamente, dotari necesare pentru realizarea contractului: automacara buc.;buldoexcavatoare;incarcator frontal;autobasculanta;autobetoniera capacitate ;vibrator pentru betoane.;cilindru compactor;dispozitiv de taiat asfalt; statie de betoane in proprietate sau cu contract de furnizare betoane, Informatii privind subcontractantii Standarde de asigurarea calitatii certificat ISO 9001 ( sau echivalent)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara?daca pretul ofertat este cel mai mic dintre preturile ofertantilor calificati, in conditiile respectarii HG 925/2006 actualizata, oferta se puncteaza cu 50 puncte;? pentru preturile mai mari decat pretul minim ofertat la paragraful precedent, punctajul se calculeaza astfel: P1 = Pret minim ofertat / Pret ofertatx50
TERMENULUI DE EXECUTIE A LUCRARILOR
20
Descriere: Ofertantul va prezenta in cadrul ofertei termenul de executie a lucrarilor;? daca termenul de executie a lucrarilor este cel mai mic dintre termenele de executie (nu mai mic de 3 luni de la data incheierii contractului maxim 24 luni) ofertate de catre participanti, oferta se puncteaza cu 20 puncte? pentru termen de executie lucrarilor mai mare decat termenul de executie minim ofertat la paragraful precedent, punctajul se calculeaza astfel: P2 = Termen minim ofertat / Termen ofertatx20.oferta cu temernul de executie sub 3 luni nu va fi puncatata suplimentar. lucrarile cu un termen de executie mai mare de 24 luni vor fi declarate neconforme.
TERMENULUI DE GARANTIE ACORDAT LUCRARILOR OFERTATE
30
Descriere: Ofertantul va preciza in cadrul ofertei tehnice termenul de garantie acordat lucrarilor, termen care curge dupa expirarea garantiei de buna executie (respective dupa 2 ani de la receptia la terminarea lucrarilor);? daca termenul de garantie acordat lucrarilor este cel mai mare dintre termenele de garantie ofertate de catre participant (minim 24 luni, maxim 96 luni ), oferta se puncteaza cu 30 puncte ? pentru termen de garantie acordat lucrarilor mai mare decat termenul de garantie minim ofertat la paragraful precedent, punctajul se calculeaza astfel: P3 =Termen ofertat/ Termen cel mare ofertatx30 pentru termenul de garantie ofertat peste 96 luni nu se puncteaza suplimentaroferta cu.un termen de garantie mai mic de 24 luni se declara neconforma
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: De pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.06.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.06.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.05.2012 10:17