Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - rechizite de birou


Detaliu pentru invitatia numarul 326225
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI ARAD
Numar invitatie: 326225/10.05.2012
Denumire contract: rechizite de birou
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI ARADCod fiscal: 17090393, Adresa: P-TA SPITALULUI, BL.5, SC. B, AP.12, Arad, Telefon: 0257210055, Fax: 0257210055
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. 1 Decembrie 1918 nr.14, arad, Romania, cod postal: 310134, telefon: +40 257210055, fax: +40 257210055, persoana de contact: secretariat camera 3
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Arad, str. 1 Decembrie 1918 nr.14, compartiment achizitii publice camera 15
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: rechizite de birou
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: rechizite de birou; Pretul minim estimat al contractului este de 92085.88 lei fara TVA pentru o perioada de 7 luni reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele), iar valoarea maxima este de 144706.32 lei fara TVA pentru o perioada de 11 luni, din care 4 luni pentru anul 2013.
II.1.6) CPV: 39162110-9 - Rechizite scolare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 144, 706.32 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare la cerere de ofertaeste de 1841.71 lei. Modul de constituire a garantiei poate fi prin ordin de plata in contul Directiei Generale de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Arad nr. RO59TREZ0215006XXX010304 deschis la Trezoreria Municipiului Arad, prin lichiditati depuse la casieria Directiei Generale de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Arad, str 1 decembrie 1918, nr 14, cam. 8 (Casierie), prin scrisoare de garantie bancara eliberata in favoarea Directiei Generale de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Arad, conform formularului nr. 12 sau polita de asigurare.DOVADA CONST.GARANTIEI, DUPA CAZ INSOTITA DE DECL.DE INCADRARE IN CATEG. IMM, VOR FI ATASATE OFERTEI, INTR-UN PLIC SEPARAT, LA VEDERE. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60de zile de la data limita de primire a ofertelor.Neconstituirea garantiei de participare pana la data si ora deschiderii ofertelor atrage respingerea ofertei.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare dupa cum urmeaza: -isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
-oferta sa fiind stabilita castigatoare nu constituie garantia de buna executie in termen de pana la 15 zile de la semnarea contractului;
-oferta sa fiind stabilta castigatoare, refuza sa semneze contractul in perioada de valabilitate a ofertei.se va retine contestatorului careuia i-a fost respinsa contestatia ca nefondat de catre CNCS suma calculata conform art. 278^1/OUG 34/2006
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual de pana la 10% din valoarea contractului fara TVA.Modul deconstituire agarantiei de buna executie se va face conform art.89 alin.(2) siart. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006: - se va constitui prinscrisoare de garantie bancara eliberata in favoarea Directiei Generale de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Arad; model formular 12- printr-o societate de asigurariModul de restituire a garantiei de buna executie si termenul: -in termen de 14 zile de la data de 31.12.2012daca nu s-au ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Participantii la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 si art. 181 lit.a);c) si d) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareFormular nr.1- Declaratie privind eligibilitateaFormular nr.2- Declaratia privind calitatea de participant la proceduraFormularul 3 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaFormular 4 - Declaratie pe propria raspundere privind respectarea prevederilor art. 69^1 din OUG 34/2006 ? persoana cu functie de decizie director general dr. Edita Iuhasz, director general adj.economic Valentina Pocola, membrii comisiei: Viorica Iancu, Diana Jurca, Iuhasz Alexandru; Matusinka Ladislau; Florica Bunaciu - se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator.Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale, alte venituri ale bugetului local ? din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice) - din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune ofertele.Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.Pentru a fi valabile certificatele solicitate trebuie sa nu prezinte datorii restante in luna anterioara celei in care se depune ofertele. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului ? ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ultimul bilant contabil - vizat de M.F.P.Informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: fisa?EXPERIENTA SIMILARA?, Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani - certificat ISO 9001:2008 sau echivalent copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitaite.ro sau sediul dgaspc arad
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.05.2012 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.05.2012 12:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer