Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Rechizite scolare


Detaliu pentru invitatia numarul 332123
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: INSPECTORATUL SCOLAR JUDETEAN CLUJ
Numar invitatie: 332123/20.07.2012
Denumire contract: Rechizite scolare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL SCOLAR JUDETEAN CLUJCod fiscal: 4485669, Adresa: PIATA STEFAN CEL MARE NUMARUL 4, Cluj-Napoca, Telefon: 0264.594.672, Fax: 0264.592.832
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: PIATA STEFAN CEL MARE NUMARUL 4, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400192, telefon: +40 0264594672, fax: +40 0264592832, persoana de contact: Gina Rosescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Inspectoratul Scolar Judetean Cluj, Piata Stefan cel Mare nr.4, et.II
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Rechizite scolare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Rechizite scolare acordate elevilor in conformitate cu OUG 33/2001 si Legea 126/2002 prin care se reglementeaza acordarea de rechizite scolare elevilor din invatamantul de stat, primar si gimnazial, cursuri de zi, care sunt in intretinerea familiilor al caror venit mediu net lunar pe membru de familie, realizat in luna iulie a fiecarui an, este de maximum 50% din salariul de baza minim brut pe tara
II.1.6) CPV: 39162110-9 - Rechizite scolare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 273, 790 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 5.400 lei Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile, incepand cu data limita de primire a ofertelor. Garantia de participare se va constitui in conformitate cu HG 925/2006, art.86.In cazul constituirii garantiei de participare prin scrisoare bancara-model atasat la sectiunea Formulare.In cazul constituirii garantiei de participare printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, care se va prezenta in original, in cuantumul si forma prevazuta in Fisa de date a achizitiei, aceasta trebuie sa contina si prevederile art.87 din HG 925/2006. In conformitate cu ART.278^1, alin.1, lit.a din OUG 34/2006, in caz de contestatie si in masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului, din garantia de participare la procedura, suma calculata in raport cu valoarea estimata a contractului, in cuantum de 2.737, 9 lei.
Garantie de buna executie
Da. Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea contractului fara TVA.La constituire garantiei de buna executie sunt aplicabile prevederile HG 925/2006, art.90 alin (1)-(3). In conformitate cu HG 1045/2011, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sume datorate pentru facturi partiale. In acest caz, ofertantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatea contractante, la o banca agreata de ambele parti. Modul de restituire a garantiei de buna executie, in conformitate cu HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - art 92 alin (2).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180 din ordonanta)-Formular 1-forma de prezentare in original.In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta 34/2006-formular 5-forma de prezentare in original.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Formular 4-forma de prezentare in original.Certificat de atestare fiscala pentru persoanele juridice privind impozitele si taxele locale ? emis de Consiliul Local Serviciul Public Impozite si Taxe, Certificat de atestare fiscala pentru persoanele juridice ? Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice, Certificat de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului, forma de prezentare a certificatelor-original sau copie lizibila certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila de operatorul economic.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se admit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile se accepta prezentarea unei declaratii autentice data in fata unui notar sau unei autoritati administrative sau juridice sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Conditii de calificare: Ofertantul va face dovada ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006(evitarea conflictului de interese)-formular nr. 4^1-forma de prezentare in original, se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de catre tertul sustinator. Informatii privind persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: -Prof. Valentin-Claudiu CUIBUS-Inspector Scolar General, Prof. PETER Tunde- Inspector Scolar General-Adjunct, Ec. Laura STANOIU-Contabil Sef, Ovidiu LATES ? Consilier Juridic, Gina ROSESCU-Responsabil achizitii. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial-Certificatul Constatator se va prezenta in original sau copie lizibila, conform cu originalul, cu semnatura si stampila operatorului economic. Obiectul de activitate al ofertantului trebuie sa corespunda obiectului contractului.Persoane judidice/fizice straine: Acestea vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie legalizata, insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizata.Documentele trebuie sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului/in domeniile de activitate ale ofertantului sunt cuprinse activitati necesare in vederea indeplinirii contractului.Nota: Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, se va solicia ofertantului clasat pe primul loc, prezentarea pentru conformitate a Cerificatului constatator in original/copie legalizata, daca acesta a fost preyentat in copie conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Pentru a putea fi considerat calificat ofertantul trebuie sa indeplineasca urmatoarea cerinta: Media cifrei de afaceri global ape ultimii 3 ani, minim 545.000 lei, Ofertantul trebuie sa faca dovada executarii si ducerii la bun sfarsit a unui contract de furnizare, similar obiectului contractului, cu o valoare de minimul 270.000 lei. Fisa de experienta similara va fi insotita de copii dupa contract/copii dupa parti relevante ale contractului, procese verbale de receptie, recomandare din partea beneficiarului, cu mentiunea conform cu originalul.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.08.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.07.2012 08:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer