Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Rechizite scolare


Detaliu pentru invitatia numarul 332268
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Inspectoratul Scolar al Judetului Brasov
Numar invitatie: 332268/24.07.2012
Denumire contract: Rechizite scolare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInspectoratul Scolar al Judetului BrasovCod fiscal: 4384290, Adresa: Str. Sirul Gheorghe Dima nr. 4, Brasov, Telefon: 0268511111, Fax: 0268475621
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Sirul Gheorghe Dima nr. 4, Brasov, Romania, cod postal: 500123, telefon: +40 268511111, fax: +40 268475621, persoana de contact: Ienasel Ionut
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul INSPECTORATULUI SCOLAR JUDETEAN BRASOV , Camera 211 , Str. Sirul Gheorghe Dima nr. 4, loc. Brasov , jud. Brasov
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Rechizite scolare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizarea de rechizite scolare conform Ordinului Ministrului Educatiei , Cercetarii , Tineretului si Sportului nr. 4385/07.06.2012
II.1.6) CPV: 39162110-9 - Rechizite scolare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 338, 709 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum garantie particip.totala 5078 lei sau pe loturi : Lot 1 - 317 lei, Lot 2 - 671 lei, Lot 3 - 1823 lei, Lot 4 - 1763 lei, Lot 5 - 504 lei, constit.cf.art 86 HG 925/2006, si art. 431 si 2781 din OUG nr. 34/2006, prin: virament bancar sau un instrument de garant.emis de o soc. bancara / de asig. in original, sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare poate fi : Scrisoare de garantie Formularul 14- OPin cont RO64TREZ1315005XXX000146 al ISJ Brasov la Trezoreria Brasov .Art.16 din Legea 346/2004 - sprijinirea IMM se aplica, inclusiv asociatilor Formularului 15. Termenul valabilitate garant. min. 60 zile de la data limita stabilita pt. depunerea ofertelor. Garantia se va retinein urmatoarele cazuri: Ofertantul isi retrage oferta in perioada de valab;Oferta sa fiind castigatoare nu constituie garantia de buna exec. in perioada de valabil. a ofertei sau nu mai tarziu de 15 zile de la semnare contract;Oferta sa fiind castigatoare, refuza sa semneze contractul in perioada de valab. a ofertei;In cazul unei contestatii la CNSC, in masura in care Consiliul respinge contestatia respectiva, se vor retinesumele prevazute in art. 2781 alin (1) din OUG nr. 34/2006
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie :5% din pretul contractului . Poate fi constituita prin :1. Un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, caredevine anexa la contract, cu respectarea art. 86 alin. (2) ? (4) din HG nr.925/2006; In cazul constituirii garantiei de buna executie prin scrisoare de garantie, se va utiliza Formularul nr. 16 . Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu dispozitiile art. 92 alin. (4) din HG nr. 925/2006, Perioada de garantie: minim 12 luni de la data receptiei produselor
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratia de eligibilitateModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletare si semnare FORMULAR 1 Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta deurgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In caz de asociere se completeaza de catre fiecare asociat2.Neincadrarea in cazurile prevazute de art. 181 din OUG nr. 34/2006Inregistrarea de datorii restante scadente catre bugetul general consolidat sau bugetul local atrage respingerea ofertei.In caz de asociere se indeplineste de catre fiecare asociatModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletare si semnare FORMULAR 2 Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari, prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Prezentare-Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa indeplinirea obligatiilor fiscale scadente in luna anterioara celei la care se depun ofertele.-Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei la care se depun ofertele.Documentele se prezinta in original, coipe legalizata sau copie lizibila cu mentiuea ?conform cu originalul?In caz de asociere se completeaza de catre fiecare asociatNota: Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata catre bugetul de stat si cel local, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea in limba romana, autorizata si legalizata a acestora.3 Evitarea conflictului de intereseIncadrarea oricaruia dintre asociati, subcontractanti sau sustinatori terti in oricare din situatiile prevazute la art. 69ยน din OUG 34/2006atrage excluderea ofertei din procedura de atribuire a contractului. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletare si semnare FORMULAR 3 Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 691 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari, prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare prin Legea nr. 279/2011.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante : Dorel Agache- Inspector Scolar General, Vasilica Diaconu -Insp. Sc. Gen. Adjunct , Szabo Maria Magdolna-Insp. Sc. Gen. Adjunct , Mirela Craciun- Contabil sef, Ienasel Ionut- resp.achizitii, membrii si membrii de rezerva ai comisiei de evaluare si eventualii experti cooptati.In caz de asociere se completeaza de catre fiecare asociat4.Participarea cu oferta independentaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletare si semnare FORMULAR 4 Declaratie pe propria raspundere privind participarea la procedura cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.In caz de asociere se completeaza de catre fiecare asociat5 Declaratie privind calitatea de participant la proceduraOfertantul nu are dreptul ca in cadrul aceleiasi proceduri: a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii oferteiindividuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant subcontractant. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriic)sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociatCompletare Formular nr.5In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat mai sus.Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente relevante in scopul verificarii datelor din declaratiile furnizate de ofertanti 1 Obiectul de activitate corespunzator obiectului proceduriiCertificat constatator emis de ORC (cu cel mult 30 zile inainte de data stabilita pentru depunerea ofertei) , din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic, faptul ca nu sunt incluse mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la suspendarea temporara a activitatii, operata in perioada de depunere a ofertelor si/sau de executare a contractului.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN al ofertantului din certificatul constatator emis de ORC. ( productie sau comercializare rechizite scolare)Documentul se va prezenta in original, in copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata , ,conform cu originalul??.In cazul prezentarii certificatului constatator ORC in copie lizibila, inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii se va solicita ofertantului situat pe primul loc, sa prezinte, pentru conformitate, documentul in original / copie legalizata.Pentru persoanele straine, document echivalent din care sa rezulte apartenenta din punct de vedere profesional si obiectul activitatii identic cu obiectul contractului, insotite de traduceri autorizate in limba romana.In caz de asociere se asigura de catre fiecare asociat.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Informatii privind situatia economico-financiara: cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani intregi (2009, 2010 si 2011 )sa fie de minim21.169 lei pentru Lot 1, 44.758 lei pentru Lot 2 , 121.572 lei pentru Lot 3, 117.581 pentru Lot 4 , 33.629 lei pentru Lot 5 . Pentru calcului echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE .In caz de asociere cerinta se indeplineste in mod cumulativ .2.Bilantul contabil la 31.12.2009, 31.12.2010 si 31.12.2011, vizat si inregistrat la organul competent in copie lizibila semnat pentru conformitate.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Exp. similara profesionala a ofertantului: realizarea integrala a unu sau mai multe contracte similare ca natura si complexitate, in valoare minima de21169 lei fara TVA pt. Lot 1, 44758 lei fara TVA pt. Lot 2, 121572 lei fara TVA pt. Lot 3, 117581 lei fara TVA pt. Lot 4, 33629 lei fara TVA pt. Lot 5. Pt. calculul echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE pentru fiecare an in parte.Se prezinta Listaprincipalelor livrari efectuate in ultimii 3 ani.In caz de asoc. cerinta se va indeplini prin cumularea resurselor tuturor asociatilor.2.Informatii privind asociatii (daca este cazul) Se va prezenta un acord de asociere-raspunderea colectiva si solidara. In cazul asoc. a doi sau a mai multor op. ec. pentru situatia ec ? fin si pentru capacitatea teh. se ia in considerare val. insumata a capacitatilor partenerilor asociati.3.Inf. privind subcontractantii4.Se vor prezenta mostre distincte in functie de lot A. Cerinte minime obligatorii: 1.Certificarea calitatii Certificat ISO 9001 din domeniu in copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul??.sau alt document echivalent emis de organisme abilitate in acest sens din alte tari ale UE in copielegalizata.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, cerinta minima obligatorie se indeplineste individual de catre fiecare asociatpentru partea din contract pe care o realizeaza.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Atasata prezentei invitatii de participare - SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.08.2012 11:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.08.2012 12:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.07.2012 11:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer