Achizitie publica - Rechizite scolare
Detaliu pentru invitatia numarul 334572
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 334572/30.08.2012
Denumire contract: Rechizite scolare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL SCOLAR AL JUDETULUI GIURGIUCod fiscal: 4389203, Adresa: str.Mircea cel Batran, bl.48, sc.C, ap.1 Giurgiu, Giurgiu, Telefon: +40 0720043232, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Mircea cel Batran, bl.48, sc.C, ap.1 Giurgiu, Giurgiu, Romania, cod postal: 0892, telefon: +40 0720043232, persoana de contact: FLORENTINA SIMION
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Inspectoratului Scolar Judetean Giurgiu , Str. Portului nr. 17 , Orasul Giurgiu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Rechizite scolare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Rechizite scolare pentru invatamantul primar si gimnazial
II.1.6) CPV: 39162110-9 - Rechizite scolare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 295, 189 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 5.900 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este valabila 90 de zile calendaristice de la termenul limita de depunere a ofertelor . In cazul ofertantilor car fac dovada ca sunt IMM-uri garantia se reduce la 50%.Garantia de participare poate fi constituita prin toate formele admise de lege.In masura in care un ofertant depune o contestatie si aceasta este respinsa de Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor , in conditiile art. 278 1 din OUG 34/2006 suma retinuta va fi in cuantum de :2.951, 90 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de lucrari: 5% din valoarea de atribuire a contractului.In cazul ofertantilor care fac dovada ca sunt IMM-uri garantia de buna executie se va reduce la 50%.Garantia de buna executie se constituie conform art. 89 si 90 alin.1 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratieprivindcalitatea de participant la procedura -Cerinta obligatorie: completata in conformitate cu Formularul 12 C din Sectiunea Formulare. ? in original;In cazul asocierii se va prezenta de catre fiecare asociat.Acord de asociere -Numai in cazul participarii la procedura in calitate de asociati. Se va prezenta in original.In cazul asocierii se va prezenta de catre fiecare asociatDeclaratie privind eligibilitatea - Cerinta obligatorie: completata in conformitate cu Formularul 12 A din Sectiunea Formulare. ? in original;In cazul asocierii se va prezenta de catre fiecare asociat.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 - Cerinta obligatorie: completata in conformitate cu Formularul 12 B din Sectiunea Formulare. ? in original;In cazul asocierii se va prezenta de catre fiecare asociatCertificat de participare cu oferta independenta-Se va completa Formularul 12 F din sectiunea Formulare conformOrdinuluiANRMAP nr.314 din 12 octombrie 2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independentaDeclaratie pe propria raspundere privind neancadrarea in prevederile art. 69 1 din OUG 34/2006 -Se va completa de catre ofertant in Formularul 12 E din Sectiunea Formulare ? in original Lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritati contractante conform art. 69 1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare :1. Petre Petre- Inspector general ; 2. Petrescu Firuta ? presedinte; 3 Ciochir Costel ? membru ; 4 Ghimpeteanu Florica ? membru , 5. Tropcea Mihai ? membru ; Staicu Maria - membru Certificat constatator (original/copie legalizata/conform cu originalul), sa nu fie emis/eliberat cu mai mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial.Nota : in situatia in care ofertantul clasat pe primul loc in urma evaluarii ofertelor a prezentat initial cerificate in copie cu mentiunea "conform originalului" va avea obligatia, pe baza solicitarii autoritatii contractante, sa prezinte pana la incheierea raportului de atribuire, documentele in original sau copie legalizataIn cazul asocierii se va prezenta de catre fiecare asociat.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta minima : completare formular 2Bcifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani minimum: 250.000 lei. In cazul ofertantilor care fac dovada ca sunt IMM-uri, acest indicator se va reduce la jumatate.In cazul asocierii se va ompleta formularul B2 de catre fiecare asociat, astfel incat, in solidar, prin cumul, cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani, sa fie de minimum 250.000 lei.Pentru echivalentul in euro se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE pentru fiecare an in parte : Anul 2009 ? 1 euro = 4, 2373 leiAnul 2010 ? 1 euro = 4, 2099 leiAnul 2011 ? 1 euro = 4, 2379 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se solicita completarea formularului B3 , prezentarea de copii dupa informatiile relevante din contractul/tele similar.re , din care sa rezulte obiectul contractului , valoarea acestuia , in ultimi 3 ani .Valoarea minima impusa ? un contract/te similar/re a carui valoare sa fie mai mare sau egala cu 250.000 leiSe vor prezenta procesul/procesele verbale de receptie partial/total si recomandare /recomandari de la beneficiari privind contractul /contractele similare ? stampilate si semnate de catre beneficiarul contractuluiDocumentele vor fi semnate de catre ofertant , stampilate purtand mentiunea ? conform cu originalul ?, Cerinta minima.Se va completa formularul 12G si anexa la formularul 12GIn cazul asocierii se va prezenta de catre fiecare asociat Documente care sa ateste ca ofertantul are implementat si mentine un sistem de management al calitatii conform conditiilor din standardul ISO 9001, In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte aceste documente
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.09.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.08.2012 14:07