Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Rechizite scolare


Detaliu pentru invitatia numarul 350414
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: INSPECTORATUL SCOLAR JUDETEAN CLUJ
Numar invitatie: 350414/15.07.2013
Denumire contract: Rechizite scolare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL SCOLAR JUDETEAN CLUJCod fiscal: 4485669, Adresa: PIATA STEFAN CEL MARE NUMARUL 4, Cluj-Napoca, Telefon: 0264.594.672, Fax: 0264.592.832
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: PIATA STEFAN CEL MARE NUMARUL 4, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400192, telefon: +40 264594672, fax: +40 264592832, persoana de contact: Gina Rosescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PIATA STEFAN CEL MARE NUMARUL 4, Cluj-Napoca, Romania, ET.II CAM. 2, persoana de contact: Gina Rosescu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Rechizite scolare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Rechizite scolare ce vor fi acordate elevilor din invatamantul de stat, primar si gimnazial, cursuri de zi, care sunt in intretinerea familiilor al caror venit mediu net lunar pe membru de familie, realizat in luna iulie a fiecarui an, este de maximum 50% din salariul de baza minim brut pe tara.
II.1.6) CPV: 39162110-9 - Rechizite scolare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 266, 484 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 5300 lei. Modalitatea de constituire, conform art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006. Valabilitatea garantiei de participare: 60 de zile de la termenul limita de depunere a ofertei. In conformitate cu art.278^1din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, "(1)In masura in care Consiliulrespinge pe fond contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului " suma de 2664, 84 lei. Prevederile alin.(1)se aplica si in cazul in care contestatorul renunta la contestatie. Conversia leu-valuta se face prin raportare la cursul BNR din ziua urmatoare publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10%din valoarea contractului. In cazul IMM-urilor garantia se poate constitui in cuantum de 5% din preul contractului. Modalitatea de constituire, in conformitate cuprevederile art. 89 alin. (2) din H.G. nr. 925/2006.Garantia de buna executie se poate constitui in oricare dintre formele de la art. 90 alin. (1)-(3).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Ofertantul nu trebuie sa se incadreze in prevederile art.180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. - formularul nr.1 completat (Declaratia de eligibilitate)Formularul va fi completat de catre ofertant / ofertanti asociati si eventualele persoane care vor asigura sustinerea financiara si/sau tehnica, conform art. 186 si 190 din OUG nr. 34/2006 modificate prin Legea nr. 279/07.12.2011; Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratieautentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.2. Ofertantul nu trebuie sa se incadreze in prevederile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. - formularul nr.5 completat (neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006)Formularul va fi completat de catre ofertant / ofertanti asociati si eventualele persoane care vor asigura sustinerea financiara si/sau tehnica, conform art. 186 si 190 din OUG nr. 34/2006 modificate prin Legea nr. 279/07.12.2011. Pentru terti - conform noilor modificari aduse OUG34/2006 prin L279/2011-art 19, 20- se solicita din declaratia conform art 181-art a, c indice1 si d;3. Declaratie ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?. Operatorii economici participanti la procedura vor certifica faptul ca participarea este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Formularul nr.4).Formularul va fi completat de catre ofertant / ofertanti asociati;4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din OUG 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare (Formularul nr.6).Formularul va fi completat de catre ofertant/ofertanti asociati/subcontractant/ tert sustinator;Pentru completarea declaratiei - persoanele ce detin functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si furnizarea procedurii de atribuire : Valentin Claudiu CUIBUS, Mariana POP, PETER Tunde Ilona Csilla, STANOIU Laura, LATES Ovidiu, ROSESCU Gina Nicoleta, FLORIAN Gheorghe, Tusa Costan.5. Declaratia privind calitatea de participant la procedura (Formularul nr. 3)6. Certificat fiscal care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara termenului limita de depunere a ofertelor, eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local. Certificatul se va prezenta in original/copie legalizata/ copie conforma cuoriginalul.7. Certificat de atestare fiscala care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara termenului limita de depunere a ofertelor, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care saateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul general consolidat. Certificatul se va prezenta in original/copie legalizata/ copie conforma cu originalul sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Nota ? Inainte de comunicarea rezultatului procedurii, ofertantului castigator i se va solicita, pentru confirmare, certificat constatator in original.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani .Ofertantul trebuie sa prezinte in copie, ultimul bilant contabil , vizat siinregistrat la Administratia Finantelor Publice sau alte documente doveditoare. Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul de schimb mediu anual lei/euro comunicat de BNR (www.bnr.ro). Cifra medie deafaceri de minim 530.000 lei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia dinurma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul incare beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/ confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.Se solicita ca cerinta minima de calificaredemonstrarea furnizarii de produse similare, in ultimii 3 ani (calculati pana ladata limita de depunere a ofertelor), in baza a cel putin un contract in valoare de minim 265.000 lei fara TVA. Conversia leu-valuta se face prin raportare la cursul BNR din ziua urmatoare publicarii anuntului departicipare.Mostre ? ofertantii trebuie sa prezinte cate o mostra pentru fiecare produsofertat, care intra in componenta pachetelor asa cum este mentionat incaietul de sarcini. Aceste mostre trebuie depuse/transmise pana la data limita de depunere a ofertei. Nedepunereamostrelor conform cerintelor minimale din caietul de sarcini, duce ladescalificarea ofertantului, in baza art.36 alin 2 din HG925/2006. Mostreleprezentate de catre ofertantul castigator se vor pastra ca etalon, iar celeprezentate de catre ofertantii declarati necastigatori se vor restitui in termende 5 zile calendaristice de la incheierea contractului.Mostre Certificatul ISO 9001 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.08.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.08.2013 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 01.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.07.2013 10:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer