Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Rechizite scolare cls. I-VIII


Detaliu pentru invitatia numarul 352776
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Inspectoratul Scolar al Judetului Brasov
Numar invitatie: 352776/19.08.2013
Denumire contract: Rechizite scolare cls.I-VIII
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInspectoratul Scolar al Judetului BrasovCod fiscal: 4384290, Adresa: Str. Sirul Gheorghe Dima nr. 4, Brasov, Telefon: +40 268511111, Fax: +40 268475621
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Sirul Gheorghe Dima nr. 4, Brasov, Romania, cod postal: 500123, telefon: +40 268511111, fax: +40 268475621, persoana de contact: Ienasel Ionut
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Inspectoratul Scolar al Judetului Brasov , camera 211 , Str. Sirul Gheorghe Dima nr. 4, Brasov, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Rechizite scolare cls.I-VIII
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizarea de rechizite scolare conform Ordinului Ministrului Educatiei Nationale nr. 42265/22.04.2013
II.1.6) CPV: 39162110-9 - Rechizite scolare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 341, 530 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum garantie particip.totala 5121 lei sau pe loturi : Lot 1 - 559 lei, Lot 2 - 499 lei, Lot 3 - 1723 lei, Lot 4 - 1832 lei, Lot 5 - 508 lei, constit.cf.art 86 HG 925/2006, si art. 431 si 2781 din OUG nr. 34/2006, prin: virament bancar sau un instrument de garant.emis de o soc. bancara / de asig. in original, sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare poate fi : Scrisoare de garantie Formularul 14- OP in cont RO64TREZ1315005XXX000146 al ISJ Brasov la Trezoreria Brasov .Art.16 din Legea 346/2004 - sprijinirea IMM se aplica, inclusiv asociatilor Formularului 15. Termenul valabilitate garant. min. 60 zile de la data limita stabilita pt. depunerea ofertelor. Garantia se va retine in urmatoarele cazuri: Ofertantul isi retrage oferta in perioada de valab;Oferta sa fiind castigatoare nu constituie garantia de buna exec. in perioada de valabil. a ofertei sau nu mai tarziu de 15 zile de la semnare contract;Oferta sa fiind castigatoare, refuza sa semneze contractul in perioada de valab. a ofertei;In cazul unei contestatii la CNSC, in masura in care Consiliul respinge contestatia respectiva, se vor retine sumele prevazute in art. 278III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratia de eligibilitateModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletare si semnare FORMULAR 1 Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In caz de asociere se completeaza de catre fiecare asociat2.Neincadrarea in cazurile prevazute de art. 181 din OUG nr. 34/2006Inregistrarea de datorii restante scadente catre bugetul general consolidat sau bugetul local atrage respingerea ofertei.In caz de asociere se indeplineste de catre fiecare asociatModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletare si semnare FORMULAR 2 Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari, prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Prezentare-Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa indeplinirea obligatiilor fiscale scadente in luna anterioara celei la care se depun ofertele.-Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei la care se depun ofertele.Documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiuea ?conform cu originalul?In caz de asociere se completeaza de catre fiecare asociatNota: Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata catre bugetul de stat si cel local, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea in limba romana, autorizata si legalizata a acestora.3 Evitarea conflictului de intereseIncadrarea oricaruia dintre asociati, subcontractanti sau sustinatori terti in oricare din situatiile prevazute la art. 69ยน din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertei din procedura de atribuire a contractului. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletare si semnare FORMULAR 3 Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 691 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari, prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare prin Legea nr. 279/2011.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante : Ariana Bucur- Inspector Scolar General, Victor Vijoli -Insp. Sc. Gen. Adjunct , Szabo Maria Magdolna-Insp. Sc. Gen. Adjunct , Adriana Datcu - Contabil sef, Ienasel Ionut- resp.achizitii, membrii si membrii de rezerva ai comisiei de evaluare si eventualii experti cooptati.In caz de asociere se completeaza de catre fiecare asociat4.Participarea cu oferta independentaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletare si semnare FORMULAR 4 Declaratie pe propria raspundere privind participarea la procedura cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.In caz de asociere se completeaza de catre fiecare asociat5 Declaratie privind calitatea de participant la proceduraOfertantul nu are dreptul ca in cadrul aceleiasi proceduri: a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii oferteiindividuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant subcontractant. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriic)sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociatCompletare Formular nr.5In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat mai sus.Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente relevante in scopul verificarii datelor din declaratiile furnizate de ofertanti 1 Obiectul de activitate corespunzator obiectului proceduriiCertificat constatator emis de ORC . Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN al ofertantului din certificatul constatator emis de ORC. ( productie si/sau comercializare rechizite scolare sau echivalente)Documentul se va prezenta in original, in copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata , ,conform cu originalul??.In cazul prezentarii certificatului constatator ORC in copie lizibila, inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii se va solicita ofertantului situat pe primul loc, sa prezinte, pentru conformitate, documentul in original / copie legalizata.Pentru persoanele straine, document echivalent din care sa rezulte apartenenta din punct de vedere profesional si obiectul activitatii identic cu obiectul contractului, insotite de traduceri autorizate in limba romana.In caz de asociere cerinta se indeplineste de catre fiecare asociat , pentru partea din contract ce o realizeaza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Informatii privind situatia economico-financiara: cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani intregi (2010, 2011 si 2012 )sa fie de minim 37.298 lei pentru Lot 1, 33.266 lei pentru Lot 2 , 114.919 lei pentru Lot 3, 122.177 pentru Lot 4 , 33.870 lei pentru Lot 5 . Pentru calcului echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.In caz de asociere cerinta se indeplineste in mod cumulative2.Bilantul contabil la 31.12.2010, 31.12.2011 si 31.12.2012, vizat si inregistrat la organul competent in copie lizibila semnat pentru conformitate.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Exp. similara profesionala a ofertantului: realizarea de livrari aferente unuia sau mai multor contracte similare ca natura si complexitate, in valoare cumulata minima de 37.298 lei fara TVA pt. Lot 1, 33.266 lei fara TVA pt. Lot 2, 114.919 lei fara TVA pt. Lot 3, 122.177 lei fara TVA pt. Lot 4, 33.870 lei fara TVA pt. Lot 5. Pt. calculul echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Se prezinta Lista principalelor livrari efectuate in ultimii 3 ani. In caz de asoc. cerinta se va indeplini prin cumularea resurselor tuturor asociatilor.2.Informatii privind asociatii (daca este cazul) Se va prezenta un acord de asociere-raspunderea colectiva si solidara. In cazul asoc. a doi sau a mai multor op. ec. pentru situatia ec ? fin si pentru capacitatea teh. se ia in considerare val. insumata a capacitatilor partenerilor asociati.3.Se vor prezenta mostre distincte in functie de lot A. Cerinte minime obligatorii: 1.Certificarea calitatii Certificat ISO 9001 din domeniu in copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul??.sau alt document echivalent emis de organisme abilitate in acest sens din alte tari ale UE in copie legalizata. In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, cerinta minima obligatorie se indeplineste individual de catre fiecare asociat pentru partea din contract pe care o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.09.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.09.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.08.2013 11:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer