Achizitie publica - RECHIZITE SCOLARE PENTRU ELEVII DIN INVATAMANTUL PREUNIVERSITAR -judetul Tulcea, an scolar 2013-2014
Detaliu pentru invitatia numarul 350999
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 350999/24.07.2013
Denumire contract: RECHIZITE SCOLARE PENTRU ELEVII DIN INVATAMANTUL PREUNIVERSITAR -judetul Tulcea, an scolar 2013-2014
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL SCOLAR AL JUDETULUI TULCEACod fiscal: 3430258, Adresa: Tulcea, Str. Dobrogeanu-Gherea, nr. 3-4, Tulcea, Telefon: +40 0240517221, Fax: +40 0240511886
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: RECHIZITE SCOLARE PENTRU ELEVII DIN INVATAMANTUL PREUNIVERSITAR -judetul Tulcea, an scolar 2013-2014
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: RECHIZITESCOLAREPENTRU ELEVII DIN INVATAMANTUL PREUNIVERSITAR- judetul Tulcea, an scolar 2013-2014Lot 1 ? 1100 pachete rechizite clasa pregatitoareLot 2 ?500 pachete rechizite clasa ILot 3 ? 2650 pachete rechizite clasele a II-a-a IV-aLot 4 ? 3150 pachete rechizite clasele a V-a-a VII-aLot 5 ?700 pachete rechizite clasa a VIII-a
II.1.6) CPV: 39162110-9 - Rechizite scolare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 177, 400 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Cuantum : Lot 1 = 300 lei, Lot 2 = 150 lei, Lot 3 = 700 lei, Lot 4 = 1000, Lot 5 = 200 lei. Toate loturile = 2350 lei.Pentru garantia constitiuta in alta moneda, cursul de referinta va fi cursul BNR publicat cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.- Perioada de valabilitate va ficel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.- Forma de constituire: a) scrisoare de garantie bancara(Formular 12)/b) scrisoare de garantie emisa de catre o societate de asigurare, in favoarea autoritatii contractantec) ordin de plata vizat de banca in contul autoritatii contractante (Inspectoratul Scolar Judetean Tulcea-cod fiscal 3430258) RO65TREZ6415005XXX000130 deschis la Trezoreria mun. Tulcea;In cazul ofertantilor din categoria IMM(facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004 - Formular 6), garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.- Dovada constituirii garantiei de participare(si declaratia IMM, daca este cazul) se va depune atat in SEAP (art.18 din HG 1660/2006) cat si in original la sediul Inspectoratului Scolar Judetean Tulcea ?secretariat, (str. Dobrogranu Gherea, Nr.3, Tulcea) pana la data si ora limita limita de depunere a ofertelor.Neprezentarea garantiei de participare, in cuantumul si forma stabilita. duce la respingerea ofertei in cadrul sedintei de deschidere.In cazul depunerii unei contestatii, conform art.278^1 din OUG nr.34/2006, in masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare1% din valoarea estimata a contractului
Garantie de buna executie
- Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare produse este de 10% din valoarea contractului (fara TVA).- Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului : - scrisoare de garantie bancara (Formular 13), sau- scrisoare de garantie de la o firma de asigurari-Termenul de valabilitate al scrisorii de garantie este de 45 zile de la data semnarii contractului.- Dovada privind constituirea garantiei de buna executie se va prezenta in maxim 5 zile de la data semnarii contractului si va deveni anexa la acesta.In cazul ofertantilor din categoria IMM (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004 - Formular 6), garantia de buna executie se poate constitui in cuantum de 5% din valoarea contractului (fara TVA).Garantia de buna executie poate fi retinuta/restituita in conditiile art.91 si 92 din HG925/2006 cu completarile si modificarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea- declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 - Formular 12. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular 23. Certificat de participare la procedura cu oferta independenta (conform Ord. ANRMAP nr. 314/ 2010) ? Formular 34 Declaratie privind conflictul de interese (neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare) - Formular 4 ( se va prezenta si de catre asociat/subantreprenor/tert sustinator, daca este cazul).-Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derulareasi finalizarea procedurii de atribuire sunt: Damian Dumitru - inspector scolar general , Chistruga Corneliu- inspector scolar general adjunct, Vasile Gabriela- contabil sef, BaisanGheorghe- inspector scolar de specialitate, Ignatencu Valentin ? consilier juridic, Segal Marilena - consilier tehnic, Bradu Veronica ? consilier financiar, Bold Valeriu ? referent5. Certificate de atestare fiscala din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (formulare tip eliberate de autoritatile competente), in original / copie legalizata / copie lizibila ?conform cu originalul?, astfel: - Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat si de stat eliberat de organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.- Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul local, eliberat de catre organismele competente ale administratiei publice locale, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.6. Declaratie privind calitatea de participant la procedura -Formular 5 1.Persoane juridice / fizice romane: Cerinta obligatorie: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte ca obiectul contractului are corespondent in codul CAENinscris in certificat. Informatiile cuprinse in acest document trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.2.Persoane juridice / fizice straine: Documente edificatoare (traduse in limba romana) care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica saude inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in careofertantul este rezident.Documentele se pot depune in original / copie legalizata / copie lizibila ?conform cu originalul?.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, trebuie sa prezinte, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani ( raportat la data depunerii ofertelor)Niveluri minime: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca sumavalorilorproduselor similare furnizate, prezentate in lista, este egala sau mai mare decat: Lot.1 ? 20000 lei;Lot 2 ?9000 lei: Lot 3 -50000 lei: Lot 4 ? 70000 lei;Lot 5 ? 15000 lei;, Informatii referitoare la personalul/organismal tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii. Certificarea sistemului de management alcalitatii pentru operatorul economic care depune oferta (standard seriaISO9001/ echivalent, valabil la data limita de depunere a ofertelor)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.08.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 04.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.07.2013 16:07