Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - RECHIZITE SCOLARE PENTRU ELEVII DIN INVATAMANTUL PREUNIVERSITAR


Detaliu pentru invitatia numarul 352271
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: INSPECTORATUL SCOLAR AL JUDETULUI CALARASI
Numar invitatie: 352271/08.08.2013
Denumire contract: RECHIZITE SCOLARE PENTRU ELEVII DIN INVATAMANTUL PREUNIVERSITAR
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL SCOLAR AL JUDETULUI CALARASICod fiscal: 3796985, Adresa: Str.Sloboziei, nr.28, Calarasi, Telefon: +40 242332321, Fax: +40 242315949
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: RECHIZITE SCOLARE PENTRU ELEVII DIN INVATAMANTUL PREUNIVERSITAR
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie RECHIZITE SCOLARE PENTRU ELEVII DIN INVATAMANTUL PREUNIVERSITARClasa pregatitoare = 1.800 pachete; Clasa I = 1.500 pachete; Clasele II, III si IV = 5.300 pachete; Clasele V, VI si VII = 5.300 pachete; Clasa VIII = 1.800 pachete.
II.1.6) CPV: 39162110-9 - Rechizite scolare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 343, 970 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare :5.200 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv cel putin 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Echivalenta leu/alta valuta se face la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare.Garantia pentru participare se exprima in RON si poate fi constituita in urmatoarele forme: a) scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante; se va utiliza modelul indicat in capitolul de Formulare (Formularul 9);b) ordin de plata vizat de banca in contul autoritatii contractante RO80TREZ2015005XXX000174, deschis la Trezoreria municipiului Calarasi, Cod fiscal 3796985c) scrisoare de garantie emisa de catre o societate de asigurare, in favoarea autoritatii contractanteLipsa garantiei de participare la deschiderea documentatiei va conduce la eliminarea ofertantului, respectiv la descalificarea sa.In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute inLegea nr. 346/2004) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.Dovada garantiei de participare se va depune in SEAP si se va depune la sediul autoritatii contractante in original pana la data limita de depunere a ofertelor.Conform art.278^1 din OUG nr.34/2006, in masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare1% din valoarea estimata a contractului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratii privind eligibilitatea- Cerinta obligatorie: Declaratie pe propria raspundere - formular 2, 2. Declaratie privind neincadrarea inprevederile art. 181-Cerinta obligatorie: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006 - formular 3, 3.Certificat de participare la procedura de achizitie publica cu oferta independenta-Cerinta obligatorie: Certificat de participare la procedura de achizitie publica cu oferta independenta-formular 4, 4.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691-Cerinta obligatorie: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691- formular 5Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii deatribuire sunt: - Sestacovschi Silviana, inspector scolar general- Amza Eufrosina, inspector scolar general adjunct- Mateescu Ecaterina, contabil sef- Valentina Bejinariu, responsabil achizitii5.Plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat si la bugetul local-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibilede plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale (formulare tip eliberate de autoritatile competente ? perioada de valabilitate acertificatelor constatatoare este cea stabilita de autoritatile emitente, specificata in cuprinsul certificatelor) astfel: - Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat si de stat eliberat de organele competente ale MinisteruluiFinantelor Publice, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante- Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre organismele competente ale administratiei publice locale, care saateste inexistenta de obligatii bugetare restanteOperatorii economici vor prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleOperatorii economici pot depune documentele, conform art.5 din Ordinul 509/2011 ANRMAP, in oricare dintre formele: ? original;? copie legalizata;? copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul" 1.Persoane juridice / fizice romane: Cerinta obligatorie: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Ofertantul clasat peprimul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate documentul inoriginal/copie legalizata, 2.Persoane juridice / fizice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare capersoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident
Capacitatea economica si financiara
Descriere: ?Informatii privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani.Cerinta minima: ?Cifra medie anuala de afaceri globale pe ultimii 3 ani a contractantului sa fie de cel putin 550.000 leiConvertirea in lei/euro se va realiza la cursul mediu stabilit de B.N.R. pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2010 1 ? = 4, 2099 leiAnul 2011 1 ? = 4, 2379 leiAnul 2012 1 ? = 4, 4560 leiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: ?Lista principale livrari in ultimii 3 aniCerinta minima: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, cuprinzand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Operatorul economic va prezenta cel putin un document/contract/proces verbal de receptie prin care sa confirme livrarea de produse a caror valoare sa fie de cel putin 300.000 leiConvertirea in lei/euro se va realiza la cursul mediu stabilit de B.N.R. pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2010 1 ? = 4, 2099 leiAnul 2011 1 ? = 4, 2379 leiAnul 2012 1 ? = 4, 4560 leiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.09.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 04.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.08.2013 10:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer