Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Rechizite scolare pentru unitatile scolare din invatamantul preuniversitar


Detaliu pentru invitatia numarul 334262
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: INSPECTORATUL SCOLAR JUDETEAN BUZAU
Numar invitatie: 334262/24.08.2012
Denumire contract: Rechizite scolare pentru unitatile scolare din invatamantul preuniversitar
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL SCOLAR JUDETEAN BUZAUCod fiscal: 4889489, Adresa: STR. FRASINET BL. U1 AP. 28, Buzau, Telefon: 0238721655, Fax: 023841465
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in seap
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Rechizite scolare pentru unitatile scolare din invatamantul preuniversitar
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Inspectoratul Scolar Buzau doreste sa achizitioneze un numar de 12809 pachete rechizite scolare dupa cum urmeaza: 1497 pachete rechizite clasa pregatitoare, 1725 pachete rechizite clasa I, 4297 pachete rechizite clasele II-IV, 3886 pachete rechizite clasele V-VII, 1404 pachete rechizite clasa VIII
II.1.6) CPV: 39162110-9 - Rechizite scolare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 184, 360 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare : pentru lot 1 - 200 ron, lot 2 - 250 ron, lot 3- 550 ron, lot 4 - 650 ron lot 5-250 lei. Modul de constituire a garantiei pentru participare: a) scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante; se va utiliza modelul indicat in capitolul de Formulare (Formularul 4);b) ordin de plata vizat de banca in contul autoritatii contractante RO08TREZ1665005XXX000342 deschis la Trezoreria municipiului Buzau, Cod fiscal 4889489c) scrisoare de garantie emisa de catre o societate de asigurare, in favoarea autoritatii contractante In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.Aceasta se va prezenta in original la sediul autoritatii contractante prin curierat sau personal pana inainte de deschiderea ofertelorConform art.278^1 din OUG nr.34/2006, in masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare 1% din valoarea estimata a contractului
Garantie de buna executie
garantia de executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA si se va constitui conform art 90 din H.G. 925/2006. IMM-urile beneficiaza de o reducere de 50% pe baza declaratiei intocmite conform prevederilor Legii nr. 346/2004. In situatia in care garantia de buna executie se constituie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante in conformitate cu Hotararea nr.1045 din 19/10/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr.34/2006-Completare formular Declaratie privind eligibilitatea- Formular 12ACerinta nr. 2Neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006-Completare formular "Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006? - Formular 12BPrezentare: - certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul consolidat general eliberat de autoritatile competente din care sa reiasa plata obligatiilor exigibile pentru luna anterioare lunii de depunere a ofertelor, in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?.- certificat de taxe si impozite locale privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat autoritatile competente din care sa reiasa plata obligatiilor exigibile pentru luna anterioara lunii de depunere a ofertelor, in original, in copie legalizata, sau in copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?.Pentru persoane juridice straine: operatorul economic are obligatia de a prezenta Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006- Formular 12B si certificate constatatoare privind obligatiilor catre bugetul de stat si bugetul local saudocumente echivalente acestor certificate emise in tara de origine sau in tara de rezidenta. In cazul in care astfel de certificate nu sunt emise in tara de origine sau in tara de rezidenta, operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Din documentele prezentate trebuie sa reiasa plata obligatiilor exigibile in luna anterioara lunii de depunere a ofertelor.Documentele vor fi prezentate in original sau in copie legalizata, in perioada de valabilitate la data sedintei de deschidere a ofertelor, inclusiv traducerea legalizata in limba romana (in original).Nota: Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Cerinta nr. 3Neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr.34/2006 (evitarea conflictului de interese)-Completare Declaratie privind neincadrarea inprevederile art. 69^1 din OUG nr.34/2006 - Formularul 12CPersoanele cu functie de decizie din cadrul ISJ Buzau, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuiresunt: - Dumitru Ene- inspectolar scolar general;
- Elena Vasile? contabil sef;
- Dan Tabarca - responsabil achizitiiIn cazul in care ofertantul are subcontractanti declarati si/sau sustinatori, fiecare dintre acestia va completa Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr.34/2006- Formularul 12C.Cerinta nr. 4Participarea la procedura in concordanta cu regulile de concurenta- Completare declaratie pe propria raspundere in conformitate cu Formular 12D- Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaCerinta nr. 5Declararea calitatii de participant la procedura-Completare declaratie pe propria raspundere in conformitate cu Formularul 12F -Declaratie privind calitatea de participant la procedura Cerinta nr. 1Capacitatea legala de a furniza produsele care fac obiectul contractului-Prezentare certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului din care sa reiasa adresa actuala si obiectul de activitate al ofertantului, ce include activitati ce fac obiectul contractului.De asemenea, certificatul constatator trebuie sa ateste ca obiectul contractului are corespondent in codurile CAEN care descriu activitateaofertantului.Certificatul va fi eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, prezentat sub una din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatulprocedurii de atribuire, sa prezinte, pentru conformitatea documentului depus in copie simpla, documentul in original sau in copie legalizata.Pentru persoane straine: Documente echivalente certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, valabile la data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte forma de inregistrare, adresa actuala si obiectul de activitate, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele vor fi prezentate in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cuboriginalul?, insotite de traducere legalizata in limba romana.In cazul in care se depune o oferta comuna de catre un grup de operatori economici asociati, cerinta trebuie indeplinita de catre fiecare dintre operatorii economici pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara Media cifrei de afaceri globale din ultimii 3 ani incheiati trebuie sa fie deminm: 38114 lei pentru LOT 1, 43918 lei pentru lot 2, 109832 lei pentru lot 3 , 127772 lei pentru lot 4 si 49084 lei pentru lot 5Bilanturile contabile sau extrasele de bilant pe ultimii trei ani, in cazul in carepublicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care estestabilit ofertantul, sau alte documente edificatoare privind situtia economicasi financiara.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari in ultimii 3 aniLivrarea de produse similare in ultimii 3 ani, in valoare de minim 9000 lei pentru lot 1, 10000 lei pentru lot 2, 26000 lei pentru lot 3, 31000 lei pentru lot 4, 12000 lei pentru lot 5valori fara TVA. Nivelul valoric va fi indeplinit prin prezentarea cel putin a unui contract de livrare.Se vor atasa documente suport (copie a partilor continand elementele principale ale contractului, respectiv paginile continand informatii referitoare la numarul si data contractului, parti semnatare, obiect, pret, semnaturi precum si recomandare/document privind modul de indeplinire a obligatiilorcontractuale emis de beneficiar si procesul verbal de receptie a produselor furnizate).Valorile vor fi exprimate in LEI, folosind pentru conversie ratele medii anuale de schimb LEI/EUR comunicate de BancaNationala a Romaniei sau Banca Centrala Europeana (www.ecb.int) pentru anii respectivi: Curs mediu anual lei/euro: - 2009:4, 2373;
- 2010:4, 2099;
- 2, Mostre Certificat emis de organisme independente care atesta respectareastandardelor de asigurare a calitatii conform ISO 9001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din seap
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.09.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 03.11.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.08.2012 11:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer