Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - RECHIZITE SCOLARE PENTRU UNITATILE SCOLARE DIN INVATAMANTUL PREUNIVERSITAR


Detaliu pentru invitatia numarul 351848
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Inspectoratul Scolar judetean Valcea
Numar invitatie: 351848/02.08.2013
Denumire contract: RECHIZITE SCOLARE PENTRU UNITATILE SCOLARE DIN INVATAMANTUL PREUNIVERSITAR
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInspectoratul Scolar judetean ValceaCod fiscal: 2540864, Adresa: B-dul Nicolae Balcescu, nr.30, Ramnicu Valcea, Telefon: +40 0350431571, Fax: +40 0350431576
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Nicolae Balcescu, nr.30, Ramnicu Valcea, Romania, cod postal: 240192, telefon: +40 0350431571, fax: +40 0350431576, persoana de contact: Madalina Saia
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Inspectoratului Scolar Judetean Valcea, strada N.Balcescu nr. 30, Mun.Rm.Valcea, jud. Valcea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: RECHIZITE SCOLARE PENTRU UNITATILE SCOLARE DIN INVATAMANTUL PREUNIVERSITAR
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: rechizite scolare pentru invatamantul primar si gimnazial: clasa pregatitoare, clasa I, clasele II-IV , clasele V-VII, clasa a VIII-a si tiparireaunor produse conform caietului de sarcini anexat
II.1.6) CPV: 39162110-9 - Rechizite scolare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 307, 298 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se constituie garantie de participare in valoare de 6145 lei.In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada inacest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) garantia de participare se constituie in proportie de 50% dincuantumul precizat. Modul de constituire a garantiei de participare: Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-uninstrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original.Garantiatrebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupaconstatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat;b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pebaza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Contul in care se poate face plata garantiei de participare este: RO75TREZ6715005XXX000127, deschis la Trezoreria Ramnicu Valcea, cod fiscal: 2540864.In cazul scrisorilor de garantie bancara emisede o banca din strainatate, se va prezenta in anexa traducerea autorizata si legalizata a acesteia.perioada de valabilitate a grantiei departicipare este de minimum 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor financiare si cel putin egala cu perioada minima de valabilitatea ofertei financiare (90 de zile). Conversia leu-valuta se face prin raportarea la cursul BNR din ziua publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie: 10%din valoarea contr fara TVA.Modalitati de constituire a garantiei de buna executie: conform art. 90 alin. (1) dinHG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, conform caruia garantia de buna executie se constituie printr-un instrument degarantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006, aprobatacu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificari si completari ulterioare (formular 12A). Se vor prezenta cazier juridic si cazierfiscal. 2.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art 181 din Ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificari si completari ulterioare (formular 12B).3. Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata: Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale si Certificat deatestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, eliberate de autoritatile competente de pe langa Unitatile AdministrativTeritoriale de pe raza careia societatea are sediul social (formular tip eliberat de autoritatile competente din tara in care ofertantul esterezident, tradus in limba romana de traducator autorizat si legalizat), din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celeiin care se depun ofertele (se va prezenta in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?)4.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 ind.1. din OUG nr. 34/2006 modificata si completata, conform caruia: Ofertantul/Candidatul/ Ofertantul asociat / Subcontractantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conduceresau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care seafla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatiicontractante, va fi exclus de la procedura de atribuire.In vederea completarii acestei declaratii, precizam ca persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce privesteorganizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt; Conf.Univ dr. RemusGrigorescu- inspector scolar general , ec. Georgeta Oprescu - contabil sef, avocat Ionel Vladescu, ing. Madalina Saia- responsabil achizitie, 5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura: completare formular nr.12C.6.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: Completare formular ANEXA la Ordinul nr. 314/2010 al ANRMAP.Fiecareofertant este obligat sa prezinte o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura estefacuta in concordanta cu regulile de concurenta I.Persoane juridice romane: 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul in a carui raza teritoriala isidesfasoara activitatea persoana juridica. Informatiile cuprinse in certificatul constatator sa fie reale/actualela data limita de depunere a ofertei. Se vor depune inoriginal sau incopie legalizata/ autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.II.Persoane juridice /fizice straine: - Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedereprofesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, valabile la data limita a depunerii ofertei(documentele se vor prezenta in copie legalizata, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Copie dupa bilant pe anul financiar 2012 (copie semnata si stampilataconform cu originalul) vizat de organele competente.Completare formular Informatii generaleMedia cifrei de afaceriglobale pe ultimii 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: o lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic;
-Lista de experienta similara. Se solicita completare formular anexat"Experienta similara"-Mostre inaintate la Autoritatea contractanta se vor depune pana la data limita a depunerii oferteiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.08.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.08.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 16.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.08.2013 14:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer