Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Rechizite si accesorii de birou


Detaliu pentru invitatia numarul 339079
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SC COMPLEXUL ENERGETIC OLTENIA SA
Numar invitatie: 339079/08.11.2012
Denumire contract: Rechizite si accesorii de birou
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSC COMPLEXUL ENERGETIC OLTENIA SACod fiscal: RO 30267310, Adresa: strada UZINEI nr. 1, Turceni, Telefon: +40 253335045, Fax: +40 253335068
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SC CEO SA, Directia Comerciala, Secretariat, strada UZINEI nr. 1, Turceni, Romania, cod postal: 217520, telefon: +40 253335045, fax: +40 253335068,
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SC CEO SA, Directia Comerciala, strada UZINEI nr. 1, Turceni, Romania, cod postal: 217520
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Rechizite si accesorii de birou
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare de rechizite si acceosrii de birou
II.1.6) CPV: 30192000-1 - Accesorii de birou (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 79, 926.24 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 1590 lei;Perioada de valabilitate: 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor;Constituita prin: a) scrisoare de garantie bancara, in favoarea autoritatii contractante, in original, cu valabilitate de 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertei;b) ordin de plata depus in contul autoritatii contractante (cont IBAN RO59RZBR0000060014652248, deschis la Raiffeisen Bank Tg-Jiu)in original.c) alte forme legale de garantare emise de societati de asigurariIn situatia prevazuta la art. 278^1 din OUG nr. 34/2006, garantia de participare se va retine in cuantumurile prevazute la respectivul articol.IMM constituie GP in cuantum de 50% din valoare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea contractului fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie: - Scrisoare de garantie bancara de buna executie / asigurare; sau- Retineri succesive in cuantum de 10% din valoarea fara TVA a facturilor partiale, cu conditia ca suma initiala care se depune de contractant in contul deschis la Trezoreria Statului sa nu fie mai mica de 0, 5% din valoarea contractului fara TVA. Autoritatea contractanta va alimenta acest cont pana la concurenta sumei cu cea prevazuta in documentatia de atribuire.- alte forme legale de garantare emise de societati de asigurariOfertantul va opta pentru una din modalitati in formularul de oferta. Lipsa vreunei optiuni atrage, implicit, alegerea acesteia de catre autoritatea contractanta.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinte obligatorii: Declaratii privind eligibilitatea, neicadrarea in prevederile art 180 si 181 din OUG nr. 34/2006: completarea Formularului nr. 13;Declaratie privind calitatea de participant la procedura: completare Formular nr. 7;Certificat de participare la procedura cu oferta independenta: completarea Formularului nr. 5;Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 69^1: completarea Formularului nr. 12.Persoane cu functie de decizie in cadrul procedurii: Laurentiu Dan Ciurel - Director General Executiv, Daniel Pitaroiu - Director Divizia Financiara, Grigorie Dadalau - Director Achizitii, Gheorghe Copaci - Sef Serviciu AP.Daca uzeaza de dreptul prevazut la art. 11 din Hg nr 925/2006, ofertantul va prezenta, la cererea AC documentele care probeaza indeplinirea cerintelor de calificare in termen de 3 zile lucratoare de la solicitarea AC.Daca sunt incertitudini/neclaritati documente, autoritate contractanta are drept sa solicite detalii/ precizari/confirmari suplim. ofertant/candidat sau autoritati competente.Autoritatea contractanta are drept/obligatie descalifica operatori economici aflati in situatii art. 181/69^1, 180 OUG 34/2006. Cerinta obligatorie: certificat constatator emis de oficiul registrului comertului valabil la data depunerii ofertelor (original /copie legalizata sau copie lizbila cu mentiunea ?conform cu originalul?). In situatia in care acest document este prezentat in copie certificata, ofertantul declarat castigator va trebui sa prezinte acest document in original sau copie legalizata inainte de comunicarea reazultatului procedurii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale din care sa reiese datele de identificare ale ofertantului, adresa de corespondenta, nume reprezentant legal, cont bancar.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentarea a minim cate o mostra pentru produsele marcate cu "DA" in coloana "Mostra" din anexa la caietul de sarcini., Cerinta minima: prezentarea listei principalelor livrari pe ultimii 3 ani, pentru produse similare din care sa rezulte cel putin o livrare de rechizite si accesorii de birou. Ofertantul trebuie sa aiba certificarea implementarii standardului de management a calitatii conform ISO 9001/2008 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: gratuit, prin descarcare fisiere atasate
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.11.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.11.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 07.11.2012 15:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer