Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Rechizite si produse de papetarie?


Detaliu pentru invitatia numarul 321823
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: HIDROELECTRICA SA
Numar invitatie: 321823/13.03.2012
Denumire contract: ?Rechizite si produse de papetarie?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialHIDROELECTRICA SACod fiscal: R 13267213, Adresa: Str. Constantin Nacu nr.3, Sector 2, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 0213074629, Fax: 0213032572
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sucursala HidrocentraleBistrita-Piatra NeamtStr. Lt. Draghiescu, nr. 13, Piatra Neamt, jud Neamt, Piatra Neamt, Romania, cod postal: 610125, telefon: +40 233207141, fax: +40 233207130, persoana de contact: Serviciu Contracte
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sucursala HidrocentraleBistrita-Piatra NeamtStr. Lt. Draghiescu, nr. 13, Piatra Neamt, jud Neamt, Piatra Neamt
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Rechizite si produse de papetarie?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor furniza Rechizite si produse de papetarie, se va asigura transportul lor la Magazia Sucursalei Hidrocentrale ?Bistrita? de la CHE Dimitrie Leonida(Stejaru), com. Pangarati, jud. Neamtpe o perioada de 12 luni.Achizitia se va face pe baza de comanda, periodic, in functie de necesitatilesucursalei.Livrarea produselor se face in termen de maxim 3 zile lucratoare de la primirea comenzii.
II.1.6) CPV: 39162110-9 - Rechizite scolare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 46, 356 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 920 lei(460 lei pt.IMM-Dovada calitatii de IMM se va realiza printr-o Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM);valabilitate garantie: 90 zile de la data limita de primire a ofertelor.Constituire: Numerar la casieria AC//virament bancar in contul SC HIDROELECTRICA SA Sucursala ?Bistrita?P.Neamt, deschis la BRD-GSG Suc.Neamt RO40BRDE280SV02364272800//instrument de garantare, emis in favoarea AC de catre o societate bancara/societate de asigurari-se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in fisa de date.Daca se opteaza ptr.Scrisoare de garantie bancara, se completeaza conf.Formular 2 din fisierul Formulare si Modele.Scrisoarea de garantie bancara va fi redactata in limba romana/ insotita de traducerea legalizata in limba romana (pentru documentele redactate in alte state).Depozitul constituit va fi in lei, iar banca emitenta este recomandabil sa aiba sucursala/filiala pe teritoriul Romaniei. Garan?ia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa condi?ionat sau neconditionat. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine si incasa in nume propriu garantia pt participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand: ?isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;?oferta sa fiind stabilita castigatoare nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului.?fiind declarat castigatorul procedurii, refuza sa semneze contractul in termenul stabilit;
Garantie de buna executie
5% din valoare contract in lei fara TVA(2, 5%pt IMM-Dovada calitatii de IMM se va realiza prin Declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM).Constituirea: in 5 zile lucratoare de la data semnarii contractului.Prin: numerar la casieria A.C.//Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de una de asigurari.In cazul Scrisoarii de garantie bancara-se va emite conf.Formular 14; valabilitatea instrumentului de garantare va fi cel putin egala cu termenul de livrare a produselor, urmand a se prelungi in mod corespunzator in cazul unei decalari a termenului de livrare.Se prezinta in original. Garan?ia va fi irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa condi?ionat/neconditionat.Constituirea garantiei-conditie de incepere a obligatiilor contractuale.Neconstituirea in termenul convenit, conduce la rezilierea contractului si pierderea garantiei de participare.Restituire garantie conf. art.92 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1: Declaratie privind eligibilitatea-Formular 4 din fisierul Formulare si Modele.Cerinta 2: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G.34/2006-Formular 5 din fisierul Formulare si Modele.Incadrarea in situatiileprevazute la art.180 si 181 din O.U.G.34/2006 atrage excluderea Ofertantului/Candidatului/Ofertantului asociat/Tertului sustinator din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica.Declaratiile se vor depune, obligatoriu, si de fiecare ofertant asociat/tert sustinator-daca este cazul.Cerinta 3: Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Formular 6 din fisierul Formulare si Modele.Declaratia se va depune, obligatoriu, si de fiecare ofertant asociat sau subcontractant-daca este cazul.Cerinta 4: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G.34/2006-Formular 7 din fisierul Formulare si Modele.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 din O.U.G.34/2006 atrage excluderea Ofertantului/ Candidatului/Ofertantului asociat/Subcontractantului/Tertului sustinator din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Declaratia se va depune, obligatoriu, si de fiecare ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator-daca este cazul.Persoanele cu functii de decizie: Constantin Romica GRIGORIU-director, Costica NECHITA-director adj. Economic si Comercial, Toma SURU-director adj.Tehnic, Nicoleta COMAN-Sef Serviciu Contracte, Sergiu GOLOGAN-?ef Birou Achizi?ii, Catalina Ioana NECHITA PIPIRIGEANU-Consilier Juridic.Cerinta 6: Declaratie"Certificat de participare la procedura cu oferta independenta?, Conf Ordin presedintelui ANRMAP 314/2010-Formular nr.8 din fisierul Formulare si Modele.Declara?ia se va depune, obligatoriu, si de fiecare ofertant asociat-daca este cazul. Cerinta 1: Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului.In cazul in care oferta este depusa in asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.Persoane juridice/fizice romane: Se va prezenta un certificat emis cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor din care sa rezulte ca obiectul de activitate al societatii includefurnizarea produselor care fac obiectul achizitiei publice - in original/copie legalizata/copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.Pentru persoanele juridice/fizice straine: Documente traduse si legalizate care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.La solicitarea autoritatii contractante, ofertantul clasat pe primul loc va prezenta, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1: Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1: Declaratie privind pricipalele livrari similare efectuate in ultimii 3 ani.Daca un grup de operatori economici depun oferta/ candidatura comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, conform art.190, al.1-3 din OUG 34/2006, modificata si completata., Cerinta 2: MostreSe vor depune mostre pentru fiecare produs solicitat in parte, in vederea dovedirii capacita?ii tehnice de a livra/produce produse similare celor care fac obiectul achizi?iei., Cerinta 3: Informatii privind subcontractantii., Cerinta 4: Informatii privind asocierea. Cerinta 1: Dovada certificarii sistemului de management de asigurare a calitatii, conform SR EN ISO 9001/2008Ofertantii vor prezenta dovada certificarii sistemului de management de asigurare a calitatii, conform SR EN ISO 9001/2008 sauechivalentul acestuia, asa cum se precizeazala art.193 din OUG 34/2006.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata prezentei invitatii de participare.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.03.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 12.03.2012 16:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer