Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - RECICLARE INBRACAMINTI ASFALTICE LA RECE


Detaliu pentru invitatia numarul 337054
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Directia Judeteana de Drumuri si Poduri Botosani
Numar invitatie: 337054/09.10.2012
Denumire contract: RECICLARE INBRACAMINTI ASFALTICE LA RECE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Judeteana de Drumuri si Poduri BotosaniCod fiscal: 10854132, Adresa: str. Victoriei nr.2, Botosani, Telefon: 0231510792, Fax: 0231510792
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: RECICLARE INBRACAMINTI ASFALTICE LA RECE
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Principala locatie a lucrarii: jud.Botosanipe drumurile judeteneDJ 282B km 34+740-50+150, lim.jud.Iasi-Prajeni-Cimpeni-FlamanziDJ 294A km 0+000-2+100, Avrameni-MitocDJ 298 km 1+000-15+100, Vorniceni-Cordareni-Dumeni (DJ 293)
II.1.6) CPV: 45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 17, 999, 997 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de part.este: 350000 lei.Gar. de part. se const. conf. HG 925/2006, art 86. In cazul dep. unei contestatii, de catre op.ec. ofertanti, daca CNSC respinge contestatia depusa, autori. contract., va retine din gar. de part., in conf.cu art. 278^1 lit. d) din OUG 34/2006. In orice sit., dovada constit. gar. de part. treb. sa fie prez.cel mai tarziu la data si ora stab. pt deschiderea ofertelor. Per. de valab.a gar. pt part.?90 zile de la data limita stabilita pt depun. ofertelor. In cazul constit. gar. de part.prin scris. bancara se va completa?formularul Anexa 7.2.2.11Gar. de part. se va restit. in conf.cu H.G. 925/2006, art.88. Pentru a beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, referitoare la garantia de participare, ofertantii care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, vor prezenta: - declaratie privind incadrarea in categoria IMM in original;Operatorii economici care se asociaza trebuie sa faca dovada ca fiecare indeplineste conditiile de incadrare in categoria IMM. Lipsa acestei dovezi face ca asocierea sa nu mai beneficieze de facilitatile legii IMM-urilor
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se constituie de catre contractant in scopul asigurarii autoritatii contractante de indeplinirea obligatiilor convenite in contract. Cuantumul gar. de buna executie exprimata procentual este de 5% din valoarea contractului fara TVA. In cazul constituirii garantiei de buna executie prin scrisoare bancara se va completa formular nr. 7.2.2.19. Garantia de buna executie se va constitui conf. art. 90 din HG 925/2006.- Restituirea garantiei de buna executie se va face conform H.G. 925/2006, astfel- 70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor, daca achizitorul nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim;
-restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului verbal de receptie finala alucrarilor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a) Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea in conformitate cu art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, conform formularului 7.2.2.12A;b) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, conform formularului 7.2.2.12B;c). Declaratie pe proprie raspundere ca nu are in cadrul autoritatii contractante, persoane care detin functii de decizie, respectiv sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, conform art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, conform formularului nr. 2;Personal care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire: Clim Sorin Alin - director executiv, Haiduc Stelu-consilier, Mihai Stefan ?consilier, av. Aparaschivei Teodora Anca.Persoanele care aproba bugetul necesar finantarii contractelor de achizitie publica (consilieri judeteni): Achitei Vasile-Cristian, Alecsandru Gabriel-Augustin, Alexandru Maria-Luiza, Andries Valerian, Anitulesei Mihai, Arosoaie Lucian-Dinu, Arosoaie Mihai, Barbacariu Silviu, Bogdan Marius-Nicolae, Borcea Nicolo-Valentin, Bulgaru Florin-Dan, Ciustea Dorin, Costea Ioan-Mircea, Dascalescu Corneliu-Bogdan, Dumitrascu Vasile, Federovici Doina-Elena, Flutur Catalin-Mugurel, Hrimiuc Dinu-Romeo, Marian Sergiu, Mihalache Sebastian, Patrauceanu Constantin-Neculai, Paval Paul-Ioan, Radauceanu Petre, Rotaru Razvan-Ilie, Sorescu Gheorghe, Tacu Ionel, Tupilus Petre, Vacariu Verginel, Vamvu Emilian, Vazdoaga Gheorghe, Zmau Dumitru.d). Prezentarea certificatului cu oferta independenta, cf Ordinului 314/2010 , conform formularului nr. 3;e). Declaratie privind calitatea de participant la procedura, conform formularului nr. 7.2.2.12 C;f). Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara, in care se depun ofertele(certif. se vor prez. in orig. sau copie legalizata sau copie conf. cu orig.);Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre buget din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara, in care se depun ofertele (certif. se vor prez. in orig. sau copie legalizata sau copie conf. cu orig.)pers. jurid. straine vor prez. doc. edificat. pt dov. eligibil. Pt. of. nerezidenti se vor aplica prev. art. 182 din OUG 34/2006. Doc. vor fi prez in orig sau copie legalizata sau conf cu orig, insotite de traducerea autoriz. in limba romana. Certificatul constatator eliberat de ORC care atesta faptul ca, acesta nu este in stare de faliment ori lichidare si ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii (lucrari de drumuri si/sau poduri).Certificatul se va prezenta in original sau copie legalizata sau copie conform cu originalul, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor. In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de incheierea contractului de achizitie publica, depunerea documentului in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani sa fie de minimum 30.000.000 lei.Se va calcula fct de cursul mediu anual leu/euro, comunicat de BNR astfel: - 2009:1 euro= 4, 2373 lei;
- 2010:1 euro = 4, 2099 lei.- 2011:1 euro =4, 2379 leiCerinta obligatorie: completare formular Anexa nr.2., Ofertantul trebuie sa anexeze un document emis de banca, prin care se confirma facilitatile de credit neconsumat, depozite bancare sau alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cashflow-ul de executie a lucrarii in suma minima de 11.999.998lei. Perioada pentru care va fi disponibilizata suma este de 30 zilede la datasemnarii contractului. Documentele prezentate trebuie sa precizeze clar ca suma respectiva poate fi imobilizata pentru realizarea contractului in cazul in care oferta este castigatoare.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: a) declaratii cu lucrari similare executate in ultimii 5 ani ? experienta similara, Ofertantul trebuie sa faca dovada ca in ultimii 5 ani a executat si finalizat cu succes lucrari similare obiectului contractului ce urmeaza a fi atribuit, in calitate de contractant, asociat sau subcontractant.Se potprezenta copii dupa elementele relevante ale contractelor (denumirea contr., partile contract., valoarea contract, durata contract.), p-v de receptie la terminarea lucrarilor, recomandari din partea benefic.. Se completeaza formularul 7.2.2.12F siformularanexa nr.3 ., b)ofertantul va avea in dotare proprie sau inchiriate minim urm.utilaje: -autogreder -1 buc, -utilaj pentru periere mecanica si spalare strat suport (un singur utilaj sau doua utilaje distincte: perie mecanica si utilaj pentru spalare sub presiune) -3 buc;
- incarcator frontal -3 buc;
- autobasculante pentru transport materiale -3 buc;
-autocisterne pentru transport emulsie bituminoasa ? 3 buc;
-autoutilaj (combina) pentru asternere straturi bit. foarte subtiri la rece care lucreaza in flux continuu cu o autonomie functie de capacitatea buncarului propriu 1km/2zile/2straturi) -3 buc;
-statie de emulsii bit.-2 buc;
-autoraspanditor liant hidraulic si cenusa de termocentrala -1buc;
- utilaj malaxare in situ -1 buc;
-Cilindru compactor combinat (pneuri+tambur lis) ? 2buc;
- Cilindru pe pneuri ? 1 buc.- Lab.de incercari in constructii - grupa II, aut.pt. efectuarea de incerc.si verificari in toate dom.care au leg.cu specif. contract. Formular 7.2.2.12 H, c) personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului : - Responsabil de contract: SS de lunga durata CFDP, experienta min.: 5 ani in domeniul studiilor si participarea la realizarea unei lucrari similare;
- Sef de santier: SS de lunga durata CFDP, experienta min.: 5 ani in domeniul studiilor si participarea la realizarea unei lucrari similare;
- RTE: atestat conform normelor in vigore in domeniul constructii CFDP;
- Responsabil control calitate;
- Coordonator in materie de SSM, conform HG 300/2006.Ofertantul va prez.in copie certif.pt. conf. cu orig.urmatoarele documente: -aut./certif.de atestare prof./legitimatiile aferente emise de MDLPL/MDRL/MDRT(aflate in termen de valab.la data deschiderii ofertelor)pt. resp.tehnic cu executia si daca e cazul pentru resp. cu calitatea, sau in lipsa acestora, deciziile de numire pentru poz.respectiva si doc.de spec.in baza careia s-a realizat numireaSe completeaza formularul 7.2.2.12I si formular Anexa nr.4., Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. Prezentare CV-uri pentru personalul responsabil de indeplinirea contractului: curriculum vitae pentru personalul cheie implicat in executia lucrarilor Certificatul ISO 9001 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contract (lucrari intretineri drumuri pietruite). In cazul unei asocieri, prezentarea certificatului este obligatorie pentru toti asociatii., Certificatul ISO 14001 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contract (lucrari intretineri drumuri pietruite). In cazul unei asocieri, prezentarea certificatului este obligatorie pentru fiecare membru al asocierii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este accesibila in SEAP, in mod gratuit.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.10.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 22.01.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.10.2012 07:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer