Achizitie publica - Recipiente alimentare de unica folosinta
Detaliu pentru invitatia numarul 329287
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 329287/11.06.2012
Denumire contract: Recipiente alimentare de unica folosinta
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC MUNICIPAL "DR.GAVRIL CURTEANU"Cod fiscal: 4208463, Adresa: Str.Corneliu Coposu, nr.12, Oradea, Telefon: +40 0259267903, Fax: +40 0259267903
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Corneliu Coposu, nr.12, Oradea, Romania, cod postal: 410469, telefon: +40 0259267903, fax: +40 0259267903, persoana de contact: Biroul Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: La sediul autoritatii contractante: str.Corneliu Coposu, nr.12, Oradea, jud. Bihor, etaj 1, camera 111
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Recipiente alimentare de unica folosinta
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de furnizare recipiente alimentare de unica folosinta, descrise in caietul de sarcini.Cantitatile prevazute pentru recipientele alimentare de unica folosinta sunt urmatoarele: -Recipient alimentar de unica folosinta pentru mic dejun, cu capac: 160000 buc-Recipient alimentar de unica folosinta pentru dejun/cina, cu capac: 480000 bucPentru cantitatile mentionate mai sus, valoarea estimata a contractului, pe perioada pana la 31.12.2012, este 206400 lei fara TVA si reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri, in functie de care se vor elabora si evalua ofertele.In cazul in care, in baza aplicarii prevederilor art.6 alin.3 din HG nr.925/2006, cantitatile se vor suplimenta, valoareamaxima estimata a contractului este de 309600 fara TVA, ce contine si valoarea posibilelor suplimentari.
II.1.6) CPV: 39222100-5 - Articole de catering de unica folosinta (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 206, 400 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 4127 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Garantia de participare se constituie, avand in vedere prevederile art.86 alin.(1) din HG nr.925/2006, prin virament bancar - in contul RO45TREZ0765006XXX009862, Trezoreria Municipiului Oradea, sau printr-un instrument de garantare (Formular nr.45) emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original. In cazul in care ofertantul face parte din categoria IMM, in conformitate cu Legea nr.346/2004, va atasa garantiei de participare Declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM (Formular nr.47). In cazul unei contestatii, in masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia depusa de un operator economic ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma calculata in conformitate cu art 278^1 aliniat (1) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare atunci cand ofertantul se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia b)oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 - prezentare Formular nr.1;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 - prezentare Formular nr.2, - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 - prezentare Formular nr.3Lista persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: dr. Pop Ovidiu Laurean - Manager, ec. Brad Anca - Director financiar-contabil, dr. Bako Gabriel-Director medical, as. Mateas Olimpia- Director ingrijiri;alte persoane din cadrul autoritatii contractante implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii de achizitie: ing.Tarta Nicolaie-sef Serviciu Administrativ, ec.Poinar Mirela-sef birou Achizitii Publice, ec.Cret Amalia, cs.jr.Taussig Laszlo.- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordin ANRMAP 314/2010 -conform Formular nr.4Autoritatea contractanta are obligatia de a accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una dintre situatiile prevazute la art. 180 si 181 orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva. -Certificat constatator emis de de ONRC, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic; obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Certificatele se vor putea prezenta in oricare dintre formele: original, copie legalizata, sau copie lizibila, cu mentiunea "conform cu originalul", stampilata si semnata de reprezentantul legal al ofertantului.Pentru persoane juridice/fizice straine se solicita prezentarea unor documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident - in traducere autorizata in limba romana.In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentele solicitate in original/copie legalizata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Mostre din fiecare tip de produs specificat in caietul de sarcini
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.06.2012 14:05