Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Recipiente pentru alimente ( CASEROLE )


Detaliu pentru invitatia numarul 324743
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITAL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA ORADEA
Numar invitatie: 324743/23.04.2012
Denumire contract: Recipiente pentru alimente ( CASEROLE )
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITAL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA ORADEACod fiscal: 4208498, Adresa: REPUBLICII 33, Oradea, Telefon: +40 259434406, Fax: +40 259417169
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.REPUBLICII 37, camera 46 Oradea, Romania, cod postal: 410159, telefon: +40 259434406, fax: +40 259417169, persoana de contact: BOGDANNICOLAE IURCOV
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str.Republicii nr.37 camera 33 Oradea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Recipiente pentru alimente ( CASEROLE )
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Recipiente pentru alimente ( CASEROLE )- Caserole supa 500 cc-Capac supacompatibil cu caserola supa.-Caserola Hamburgher-Caserolacu trei compartimente
II.1.6) CPV: 39221130-7 - Recipiente pentru alimente (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 336, 800 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Gar.de partic.este in cuantum de: 6735lei.Modul de constit.a gar.de partic.: Se constit.prin virament bancar sau printr-un instr.de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o soc.de asigurari, in lei, in conform.cu prev.art.86 din HG925/2006, in cuantumul mentionat si cu o per.de valab.egala cu per.de valab.a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita de primire a ofertei.- Pentru plata prin numerar, aceasta se poate achita la casieria aut.contr., intre orele 7.00-11.00.sau 12.00-15.00.- In cazul in care ofert.opteaza pentru const.gar.de partic.prin virament bancar, contul deschis de AC este urmatorul: RO72TREZ0765006XXX009861 deschis la Trezoreria Oradea, cod fiscal 4208498, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor in favoarea AC.In cazul in care of.declarat castigator se face vinovat de nesemnarea contr.de furnizare produse in conditiile de baza impuse prin docum.de atrib., in termenul prevazut, la pretul de atribuire, de neconstituirea garantiei de buna exec.in cond.din contract, acesta va pierde garantia de participare depusa si va decade din drepturile castigate in urma atribuirii contractului de achizitie.Valoarea garantiei de participare care se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSCsuma calculata , conf. art. 278^1 alin. (1), lit. a) din OUG 34/2006 .Modalitati de retinere a garantiei de participare: (in temeiul art. 87 alin.1)). a) in cazul in care ofertantul isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului; c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica/acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVAGarantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care devine anexa la contract., in conformitate cu prevederile art.90 alin (1) din H.G.925/2006.Prevederile art.86 alin (2)-(4) se aplica in mod corespunzator
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea (formular 12A)Declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (formular 12B)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform ordinului 314/12.10.2010 (Formular 1)Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006. (formular 12C)Persoanele cu functie de decizie sant: -Manager , Dr.Carp Gheorghe-Dir. Fin.- Contab. , EC. MAGHIAR MARCELComisia de evaluare: -As.Rob Florin - PRESEDINTE-Ec.Iurcov Bogdan ? MEMBRU-Ec.Dragan Doru - MEMBRU - Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial (valabil maxim cu 30 de zile inainte de data limita a depunerii ofertei), in original sau copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic a codului C.A.E.N corespunzator comercializarii produselor care fac obiectul contractelor de achizitii .Pentru ofertantul clasat pe primul loc, autoritatea contractanta va solicita inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire , prezentarea pentru conformitate a documentului in original / copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: -Fisa de informatii generale (formularul 2) din care sa rezulte cifra de afaceri globala pe ultimi 3 ani.Nota: In acest caz autoritatea contractantaare obligatiade alua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea .
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: online
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.05.2012 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.04.2012 15:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer