Achizitie publica - reclama si publicitate - productie si difuzare de filme publicitare pentru televiziunea locala
Detaliu pentru invitatia numarul 336114
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 336114/26.09.2012
Denumire contract: reclama si publicitate - productie si difuzare de filme publicitare pentru televiziunea locala
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialBIBLIOTECA JUDETEANA ALEXANDRU SI ARISTIA AMANCod fiscal: 4332185, Adresa: MIHAIL KOGALNICEANU NR.9, Craiova, Telefon: 0251532267, Fax: 0251523177
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: MIHAIL KOGALNICEANU NR.9, Craiova, Romania, cod postal: 200390, telefon: +4 0251532267, fax: +4 0251523177, persoana de contact: Biblioteca Judeteana Alexandru si Aristia Aman
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Biblioteca Jud.Alexandru si Aristia Aman str.M.Kogalniceanu nr.9
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Recreere, cultura si religie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: reclama si publicitate - productie si difuzare de filme publicitare pentru televiziunea locala
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: servicii de reclama si publicitate, productie si difuzare de filme publicitare sub genericul ?Zestrea Bibliotecii Judetene Alexandru si Aristia Aman? avand drept scop informarea publicului, in special a publicului tanar despre istoricul infiintarii si evolutia in timp a celei mai importante biblioteci publice din Craiova.
II.1.6) CPV: 79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 18, 474.8 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 369, 00 lei. Perioada de valabilitate a garantiei este egala cu perioada de valabilitate a ofertei respectiv 60 zile.a). instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: - conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau - neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.b). Ordin de plata- contul Bibliotecii Judetene Alexandru si Aristia Aman de constituire a garantiei de participare este: RO03TREZ29124670220XXXXX, deschis la Trezoreria Craiova, cod fiscal 4332185;c). Depunerea la casieria Bibliotecii Judetene Alexandru si Aristia Aman. La depunerea ofertei, ofertantul va face dovada achitarii garantiei de participare. In conformitate cu art.88 din HG nr.925/2006, autoritatea contractanta are obligatia de a restitui garantia de participare dupa incheierea contractului.
Garantie de buna executie
garantia de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului. Garantia de buna executie se va constitui, conform prevederilor art.90 din HG.nr.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Se solicita prezentarea formularului privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.180 si 181 din OUG 34/2006. Se completeaza formularul ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.180 si 181? din OUG 34/2006 - anexa nr.1.2. Se solicita prezentarea formularului anexa 691 ?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.691? din OUG 34/2006 , se completeaza formularul - anexa nr. 10.3. Se solicita prezentarea formularului ?Certificat de participare cu oferta independenta?- se completeaza formularul anexa 611.4. Conform art.691 din OUG 34/2006 se nominalizeaza persoanele cu functii de decizie: - Dindirica Lucian- manager- Croitoru Violeta- contabil sef- Duca Felix- sef serviciu juridic- Presura Alexandra- responsabil achizitii publice.lista persoanelor care aproba bugetul autoritatii contactante conform Ordinului ANRMAP 170/2011:1. Avram Cezar2. Badea Marin3. Baragan Stelian4. Bercea Florea Georgica5. Bica Gheorghe6. Brezniceanu Alexandru7. Calin Cosmin Petrut8. Ceana Mihaela9. Ciurlin Costica10. Dinca Oana Manuela11. Drignei Daniel12. Dumitrache Silviu Ionut13. Durle Dumitru Cosmin14. Iovan Cristinel Nicusor Leonard15. Irinei Marin Ioan16. Ivanovici Laurentiu17. Marcea Marcel18. Marin Marian Viorel19. Marinescu Sofi Sabin20. Mituletu Constantin Florin21. Moise Simona22. Mosoiu Constantin23. Motoi Nichi Silviu24. Neata Berciuga Mihail Adrian25. Odolbasa Victor26. Paloiu Marian Daniel27. Gaina Florea28. Soare Mihai29. Stancu Florinel30. Stoica Stefan Bucur31. Tarnita Daniela32. Tanasescu Alina Elena33. Ursu Andrei Tudor34. Vasile Dorin Cosmin35. Vaduva Fanel36. Voiculescu Ion 1. Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corepondent in codul CAEN din certificatul constatator.2. Documente emise de oranisme acreditate care confirma autorizarea pentru prestarea serviciilor de publicitate. Documentele solicitate se pot depune in urmatoarele forme: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: se solicita cifra de afaceri pe ultimii 3 ani.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. se solicita lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani.2. Se solicita informatii privind detinerea de echipamente, mijloace fixe, programe si alte dotari specifice, ce sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de servicii sau prezentarea unui contract de inchiriere sau angajament.3. Se solicita informatii privind personalul angajat, cadrele de conducere si personalul de specialitate disponibil pentru indeplinirea contractului de servicii de publicitate.4. Se solicita prezentarea unei recomandari din partea beneficiarilor privind serviciile de publicitate.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: prin SEAP, e-mail
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.10.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.10.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.09.2012 11:21