Achizitie publica - Reconditionare pompe evacuare apa
Detaliu pentru invitatia numarul 354984
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 354984/23.10.2013
Denumire contract: Reconditionare pompe evacuare apa
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSC COMPLEXUL ENERGETIC OLTENIA SACod fiscal: RO 30267310, Adresa: TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, Targu Jiu, Telefon: +40 253335045, Fax: +40 253335068
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, Targu Jiu, Romania, cod postal: 210132, telefon: +40 374171120/ +40 374171127, fax: +40 253222015, persoana de contact: Leata Alina
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SOCIETATEA CEOSA - SDM Tg.-Jiu - Directia Achizitii Publice.Adresa postala: Str. Tudor Vladimirescu, nr. 1-15, Localitatea: Targu-Jiu , Cod postal: 210132
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reconditionare pompe evacuare apa
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Pompele de evacuare apa se folosesc in urmatoarele aplicatii: pompe submersibile pentrualimentarea cu apa curata din foraje si asecarea jompurilor cu apa cu particule si suspensii abrazive din subteran si cariera, pompe centrifuge pentru statiile de pompe din cariera, pompe pentru circulatie apa instalatie termica.Cele mai folosite pompe centrifuge pentru evacuarea apei sunt : - pompele centrifuge monoetajate in dublu flux ( 8 NDS, 12 NDS, 14 NDS sau similar);
- pompe centrifugemonoetajate ( CERNA 200, LOTRU 125 sau similar );
- pompe centrifuge multietajate (JIU 100x80x4 sau similar);Pompele centrifuge sunt turbomasini care transforma energia mecanica primara in energie hidraulica, folosind efectul fortelor centrifuge.
II.1.6) CPV: 50511000-0 - Servicii de reparare si de intretinere a pompelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 43, 288 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul in lei al garantiei de participare, este, pentru fiecare lot in parte, conform ANEXEI B privind loturile. (200, 00 lei pentru lotul 1 ;90, 00 lei pentru lotul nr. 2; 450, 00 lei pentru lotul nr. 3). Data pentru care se determina echivalenta leu/alta valuta (curs BNR): 5 zile inaintea datei limita de depunere a ofertelor.Se poate depune in contul RO49RNCB0149034562550007 BCR Sucursala Gorj.Perioada de valabilitate: cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei (60 zile de la termenul limita stabilit pentru primireaofertelor).Modul de constituire: -conform prevederilor art. 86 alin. (1) din HG 925/2006; sau-depunere in numerar la casieria autoritatii contractante
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va constitui de catre ofertantul declarat castigator inaintea incheierii contractului, in valoare de 10% din valoarea acestuia fara TVA (5% in cazul Intreprinderilor Mici si Mijlocii);Modul de constituire: -conform prevederilor art. 90 alin. (1) si (2) din HG 925/2006; sau-prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, in conformitate cu prevederile art. 90, alin. (3) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare prin HG 1045/27.10.2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006 (declaratia de eligibilitate) cu modificarile si completarile ulterioare - formularul 12A-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - formularul 12B-Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului Presedintelui ANRMAPnr. 314/12.10.2010- formularul nr. 3-Declaratie pe propria raspundere privindneincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Director ? Antonie Daniel ; Director Economic ?Ghimis Vasile; Director Tehnic-Badescu Alin Aristide; Director Achizitii Publice ? Mocioi Dumitru; Ing. Sef Mecanic-Radu Gugu, Sef Birou ACLS ?Oita Vasile, Serviciul ACLS ? Leata Alina - formularul nr. F2 . - Se va prezenta Certificat constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Acest certificat va fi prezentat in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul??. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate Certificatul constatator emis de O.R.C. in original/copie legalizata, in cazul in care acesta a fost prezentata in copie cu mentiunea conform cu originalul.Pentru persoane juridice/fizice straine: -Se vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.Documentele emise in alta limba trebuie sa fie insotite de o traducere autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: cerinta 1. Informatiiprivind media cifreide afaceri globale pe ultimii 3 ani ( cel putin egala cu valoarea estimata minima a contractelor - raportata la fiecare lot in parte mentionat in Anexa B, multiplicata cu doi).Cerinta minima : media cifrei deafaceri globale pe ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu valoarea estimata , multiplicata cu doi , a fiecarui lot in parte, astfel: Lot 1- 24.000, 00 lei ; Lot 2- 10.000, 00 lei ; Lot 3- 50.000, 00 lei .Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 ?principalele prestari de servicii din ultimii 3 ani pentru a demonstra experienta similara ; Lista principalelor prestari din ultimii 3 ani din care sa rezulte ca a prestat servicii similare .la nivelul unui contract maxim 3 contracteOfertantulva prezenta certificate/documente /contracte/copii de pe parti relevante ale contractelor/ recomandare/ proces verbal receptie (documente emise sau contrasemnate de catre o autoritate sau de catre clientul beneficiar) care sa confirme prestarea de servicii similare duse la bun sfarsit in ultimii 3 ani, a caror valoare/valoare cumulata a fost de minim- Lot 1 12.000, 00 lei; Lot 2 5.000, 00 lei; Lot 3 25.000 lei ( (valoarea poate fi realizata prin insumarea valorilor mai multor contracte).Cerinta nr. 2- declaratie privind personalul tehnic de specialitate;Declaratie privind personalul tehnic de specialitate. Cerinte minime de indeplinit : se mentioneaza personalul desemnat pentru indeplinirea contractului (lacatusi, sudori, ing, cadre de conducere).Cerinta nr. 3- declaratie referitoare la echipamentele tehnice.Cerinta minima de indeplinit: sa se demonstreze ca societatea ofertanta are stand de probe, pentru efectuarea probelor in sarcina si a masuratorilor principalilor parametrii : presiune, debit ; zgomot in functionare; verificarea incarcarii motorului; verificarea temperaturii corpului pompei; verificarea etansarilor .Aceastapoate sa fie demonstrata prindotare proprie , inchiriere sau alta forma, pentru care se va completa declaratia de disponibilitate.Cerinta nr. 4- Informatiiprivindsubcontractatul/subcontractantii, partea/partile din contract pe care acesta/acestia urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere ale acestuia/acestora ( acordul de subcontractare- anexa la formular)- conform art. 45 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertantul declarat castigator, va prezenta atunci cand se prezinta la semnarea contractului, contractele de subcontractare, semnate deja, in aceleasi conditii in care el semneaza contractulCerinta nr. 5 Informatiiprivind asocierea in vederea prestarii serviciului.Acordul de asociere se va prezenta in original sau copie. Cerinta nr. 1 -Certificare a sistemului de management al calitatii ISO 9001 editia 2008 sau similaraPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.11.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.11.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 22.10.2013 08:15