Achizitie publica - Reconditionarea a 5 buc. rotoare Ø2100 mm si 3 buc. rotoare Ø2200 mm, executie stanga-dreapta, pentru morile ventilator aferente cazanelor 4, 5 si 6
Detaliu pentru invitatia numarul 355217
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 355217/30.10.2013
Denumire contract: Reconditionarea a 5 buc. rotoare Ø2100 mm si 3 buc. rotoare Ø2200 mm, executie stanga-dreapta, pentru morile ventilator aferente cazanelor 4, 5 si 6
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialELECTROCENTRALE ORADEA S.A.Cod fiscal: R 14790708, Adresa: SOS BORSULUI NR. 23, Oradea, Telefon: +40 359409508, Fax: +40 259463661
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sos. Borsului nr. 23, Oradea, Romania, cod postal: 410605, Telefon: +40 359409505, Fax: +40 259463661, persoana de contact: Buta Rodica ? Sef Birou Achizitii Publice.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sos. Borsului nr. 23, Oradea, Romania, Cod postal: 410605
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reconditionarea a 5 buc. rotoare Ø2100 mm si 3 buc. rotoare Ø2200 mm, executie stanga-dreapta, pentru morile ventilator aferente cazanelor 4, 5 si 6
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul procedurii il constituie achizitia serviciilor pentru reconditionarea rotoarelor pentru morile ventilator aferente cazanelor nr. 4, 5 si 6, adica preluarea rotoarelor de catre prestator de la sediul achizitorului si transportul acestora la sediul prestatorului, reconditionarea (repararea) rotoarelor conform cerintelor Caietului de sarcini si anexei sale (Lista de cantitati de servicii) si livrarea (predarea) acestora la sediul achizitorului.
II.1.6) CPV: 50000000-5 - Servicii de reparare si intretinere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 140, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.Cuantum: 2.000 lei.2.Perioada de valabilitate: 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.3.Mod de constituire: a) virament bancar sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, prezentat in original. In instrumentul de garantare emitentul va insera cerintele prevazute la art.86 si art.87 din HG nr.925/2006 si la art.278^1 alin.(1) din OUG nr.34/2006 actualizata;b)ordin de plata, confirmat de banca emitenta, in contul S.C. Electrocentrale Oradea S.A., nr. RO40BTRL00501202744355XX, deschis la Banca Transilvania Oradea;c) numerar la casieria autoritatii contractante.Dovada constituirii garantiei trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.4.In cazul unei contestatii autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, suma de 1.400 lei (calculata conf. prev. de la art. 278^1 alin. 1, lit. a) din OUG nr. 34/2006 actualizata), in situatiile prevazute la art. 278^1 din OUG nr. 34/2006 actualizata.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in Euro (sau alta valuta) se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
1.Cuantum: 10% din pretul total al contractului fara TVA.2.Mod de constituire: a)instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, prezentat in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, in conformitate cu prevederile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, care se va constitui ca anexa la contract;b) prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, in conformitate cu H.G. nr. 1045/2011-privind modificarea art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006. Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia achizitorului si de a depune in acest cont o suma initiala care nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul total al contractului.Ofertantul va preciza in formularul de oferta modul de constituire, iar in cazul variantei de la litera a) va preciza si instrumentul de garantare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara: Bilantul Contabil la 31.12.2012 (formularele 10, 20 si 30). Ofertantul va prezenta Bilantul Contabil la 31.12.2012 (formularele 10, 20 si 30), in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani (raportati la data limita de depunere a ofertelor), continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Ofertantul va prezenta formularul G cu anexa., 2. Informatii privind experienta similara ? Cerinta impusa de autoritatea contractanta este ca ofertantul sa faca dovada ca, in ultimii 3 ani (raportati la data limita de depunere a ofertelor), a prestat servicii similare (servicii de reparare-reconditionare pentru mori macinare carbune sau alte minerale), in baza a maxim 3(trei) contracte, a caror valoare cumulata sa fie de minim 120.000 lei fara TVA.Daca documentele sunt intocmite in alta moneda, pentru echivalenta se va lua in considerare cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.Pentru demonstrarea indeplinirii cerintei, ofertantul va prezenta formularul H si certificate/ documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar, prin care sa confirme prestarea de servicii similare.Respectivele certificate/documente vor contine cel putin informatii privind: numele beneficiarului, denumirea serviciilor, valoarea, perioada de prestare, astfel incat ofertantii sa demonstreze indeplinirea cerintei., 3. Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut, in special pentru asigurarea controlului calitatii.Ofertantul va prezenta formularul I., 4. Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.Ofertantul va prezenta formularul J cu anexa., 5. Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.Ofertantul va prezenta formularul K cu anexa, cuprinzand subcontractantul, partile din contract pe care acesta urmeaza sa le indeplineasca, specializarea, datele de recunoastere ale acestuia si acordul acestuia. Certificarea sistemului de management al calitatii in conformitate cu standardul SR EN ISO 9001:2001 (sau echivalent).Ofertantul va prezenta, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, certificatul emis de un organism de certificare national sau international acreditat in tara sau strainatate, care confirma certificarea sistemului de management al calitatii in conformitate cu standardul SR EN ISO 9001:2001(sau echivalent), adecvat domeniului de activitate din sfera serviciilor solicitate de autoritatea contractanta.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: este disponibila in SEAP, atasata la prezenta invitatie de participare, informatii suplimentare la telefon nr. 0359/409505, interior 130.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.11.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.11.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 30.10.2013 11:03