Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reconditionarea a 6 buc. rotoare Ø2100 mm si 2 buc. rotoare Ø2200 mm, executie stanga-dreapta, pentru morile ventilator aferente cazanelor 4, 5 si 6


Detaliu pentru invitatia numarul 336564
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ELECTROCENTRALE ORADEA S.A.
Numar invitatie: 336564/03.10.2012
Denumire contract: Reconditionarea a 6 buc. rotoare Ø2100 mm si 2 buc. rotoare Ø2200 mm, executie stanga-dreapta, pentru morile ventilator aferente cazanelor 4, 5 si 6
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialELECTROCENTRALE ORADEA S.A.Cod fiscal: R 14790708, Adresa: SOS BORSULUI NR. 23, Oradea, Telefon: 0359409508, Fax: 0259463661
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sos. Borsului nr. 23, Oradea, Romania, cod postal: 410605, Telefon: +40 359409505, Fax: +40 259463661, persoana de contact: Buta Rodica ? Sef Birou Achizitii Publice.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sos. Borsului nr. 23, Oradea, Romania, cod postal: 410605
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reconditionarea a 6 buc. rotoare Ø2100 mm si 2 buc. rotoare Ø2200 mm, executie stanga-dreapta, pentru morile ventilator aferente cazanelor 4, 5 si 6
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul procedurii il constituie achizitia serviciilor pentru reconditionarea rotoarelor pentru morile ventilator aferente cazanelor nr. 4, 5 si 6, adica preluarea rotoarelor de catre prestator de la sediul achizitorului si transportul acestora la sediul prestatorului, reconditionarea (repararea) rotoarelor conform cerintelor Caietului de sarcini si anexei sale (Lista de cantitati de servicii) si livrarea (predarea) acestora la sediul achizitorului.
II.1.6) CPV: 50000000-5 - Servicii de reparare si intretinere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 173, 600 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.Cuantum: 2.000 lei.2.Perioada de valabilitate: 60 de zile de la data limita de depunere a ofertei.3.Mod de constituire: a)instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, prezentat in original. In instrumentul de garantare emitentul va insera cerintele prevazute la art.86 si art.87 din HG nr.925/2006 si la art.278^1 alin.(1) din OUG nr.34/2006 actualizata;b)ordin de plata, confirmat de banca, in contul S.C. Electrocentrale Oradea S.A., nr. RO83RNCB0032046486120001, deschis la B.C.R.Oradea.Dovada constituirii garantiei trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.4.In cazul unei contestatii autoritatea contractanta va retine contestatorului suma de 1.736 lei in baza prevederii de la art. 278^1 alin. (1), lit. a) din OUG nr.34/2006 actualizata, in situatia in care CNSC respinge contestatia.
Garantie de buna executie
1.Cuantum: 10% din valoarea (pretul) contractului fara TVA.2.Mod de constituire: a)instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, prezentat in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, cu aplicarea in mod corespunzator a prevederilor art. 86 alin. (2)-(3) si art. 91 din H.G. nr. 925/2006, care se va constitui ca anexa la contract;b)prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale. Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia achizitorului si de a depune in acest cont o suma initiala care nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul total al contractului.Ofertantul va preciza in formularul de oferta modul de constituire, iar in cazul variantei de la litera a) va preciza si instrumentul de garantare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare).Ofertantul va prezenta formularul A datat, completat, stampilat si semnat de persoana imputernicita a ofertantului.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertantul va prezenta formularul B datat, completat, stampilat si semnat de persoana imputernicita a ofertantului, inclusiv certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat (obligatiile de plata catre bugetul de stat), in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit.Persoanele juridice romane vor depune: Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind obligatiile de plata catre bugetul de stat - eliberat de organele abilitate, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Ofertantul va prezenta formularul C datat, completat, stampilat si semnat de persoana imputernicita a ofertantului.Ofertantul nu are dreptul ca in cadrul aceleiasi proceduri: a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, in temeiul Ordinului nr. 314/2010. Ofertantul va prezenta formularul D datat, completat, stampilat si semnat de persoana imputernicita a ofertantului.5.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertantul va prezenta formularul E datat, completat, stampilat si semnat de persoana imputernicita a ofertantului. In vederea completarii formularului, precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derula-rea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Director General - ing. Dragos Gligor; Director Economic -ec. Rus Marcela; Director Tehnic - ing. Daniel Francisc; Sef Birou Achizitii Publice - ing. Buta Rodica; Sef Serviciu Reparatii - ing. Caus Ioan.Formularul E se va completa de catre fiecare membru al asocierii, in cazul in care oferta este depusa de o asociere, precum si de catre fiecare dintre subcontractantii declarati, sau tertii sustinatori, daca este cazul.6.Informatii generale. Ofertantul va prezenta formularul F datat, completat, stampilat si semnat de persoana imputernicita a ofertantului. Ofertantii vor prezenta: 1.Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu maxim 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate - pentru persoane juridice romane; Autorizatie de functionare/altele echivalente?pentru persoane fizice romane. Documentele se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Ofertantul clasat pe primul loc, la solicitarea autoritatii contractante inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate documentul (certificatul constatator) in original/copie legalizata daca acesta a fost prezentat initial in copie conforma cu originalul.2.Persoane juridice/fizice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit. Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de o traducerea autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara: Bilantul Contabil la 31.12.2011 (formularele 10, 20 si 30).Ofertantul va prezenta Bilantul Contabil la 31.12.2011 (formularele 10, 20 si 30), in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani (raportati la data limita de depunere a ofertelor), continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Ofertantul va prezenta formularul G cu anexa., 2. Informatii privind experienta similara ? Cerinta impusa de autoritatea contractanta este ca ofertantul sa faca dovada ca, in ultimii 3 ani (raportati la data limita de depunere a ofertelor), a prestat servicii de reparare-reconditionare pentru mori macinare carbune sau alte minerale, sau a executat piese de schimb pentru mori macinare carbune sau alte minerale, in baza a maxim 3(trei) contracte, a caror valoare cumulata sa fie de minim 150.000 lei fara TVA. Ofertantul va prezenta formularul H pentru fiecare contract, impreuna cu copii dupa contracte (sau parti relevante ale contractelor din care sa reiasa: partile contractante, obiectul si pretul contractului, semnaturile), procese verbale de receptie partiala (pentru servicii receptionate partial) sau procese verbale la finalizarea serviciilor (pentru servicii receptionate la sfarsitul prestarii) si recomandari/documente constatatoare., 3. Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant. Ofertantul va prezenta formularul I., 4. Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului. Ofertantul va prezenta formularul J cu anexa., 5. Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.Ofertantul va prezenta formularul K cu anexa. Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situatiile, care determina excluderea din procedura de atribuire, prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 actualizata. Certificarea sistemului de management al calitatii in conformitate cu standardul SREN ISO 9001:2001 (sau echivalent).Ofertantul va prezenta, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, certificatul emis de un organismde certificare national sau international acreditat in tara sau strainatate, care confirma certificarea sistemului de management al calitatii in conformitate cu standardul SR EN ISO 9001:2001 (sau echivalent), pentru domeniul de activitate corespunzator obiectului achizitiei.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: - este disponibila in SEAP, atasata la prezenta invitatie de participare, informatii suplimentare la telefon nr. 0359/409505, interior 130.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 02.10.2012 10:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer