Achizitie publica - Reconfigurare cladiri existente str. Banu Mihalcea nr. 21 si 21 A Constanta in vederea realizarii unei cladiri S+P+M ? locuinta si sediu pentru Comunitatea Rusilor Lipoveni Constanta
Detaliu pentru invitatia numarul 334470
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 334470/29.08.2012
Denumire contract: Reconfigurare cladiri existente str. Banu Mihalcea nr. 21 si 21 A Constanta in vederea realizarii unei cladiri S+P+M ? locuinta si sediu pentru Comunitatea Rusilor Lipoveni Constanta
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNITATEA RUSILOR LIPOVENI DIN ROMANIACod fiscal: 4501705, Adresa: str.Dr.Ratiu , nr.10, sector 1, Bucuresti, Telefon: 021.312.09.94, Fax: 021.312.09.94
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Recreere, cultura si religie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reconfigurare cladiri existente str. Banu Mihalcea nr. 21 si 21 A Constanta in vederea realizarii unei cladiri S+P+M ? locuinta si sediu pentru Comunitatea Rusilor Lipoveni Constanta
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari pentru reconfigurare cladiri existente str. Banu Mihalcea nr. 21 si 21 A Constanta in vederea realizarii unei cladiri S+P+M ? locuinta si sediu pentru Comunitatea Rusilor Lipoveni Constanta, conform cantitatilor de lucrari din caietul de sarcini, respectiv lucrari de reconfigurare cladiri existente.
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 750, 829 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
a) Cuantumul garantiei de participare: 35016 lei.b) Forma de constituire a garantiei de participare: - instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurarisau- ordin de plata in contul RO62RNCB0082044185940001 deschis la Banca Comerciala Romana, Sucursala Unirii, beneficiar Comunitatea Rusilor Lipoveni din Romania, Cod de Identificare Fiscala 4501705 cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data depunerii ofertelor.c) Perioada de valabilitate a garantiei: minim 100 de zile de la data stabilita pentru depunerea ofertelor.d) Cuantumul ce se va retine in conditiile art. 2781 lit. b) din O.U.G. nr. 34/2006:5530, 82 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea totala a contractului.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in coditiile prevazute la art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006. In acest ultim caz, suma initiala pe care o va depune contractantul in contul deschis la dispozitia autoritatii contractante va fi de 0, 5% din pretul contractului, contractantul avand obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, autoritatea contractanta urmand sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea- Completarea si prezentarea Formularului nr. 1;
- Prezentarea Cazierului judiciar pentru operatorul economic;
- Prezentarea Cazierului fiscal pentru operatorul economic.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006- Completarea si prezentarea Formularului nr. 2.- Prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Prezentarea Certificatului de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelul A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 prin completarea si prezentarea Formularului nr. 3.- Prezentarea Declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Completarea si prezentarea Formularului nr. 4.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: - Vorobiov Nichifor- Director General;
- Feodor Silviu - Sef Compartiment Achizitii;? Luchian Vasa - Contabil Sef;Consilieri in cadrul Consiliului Director al Comunitatii Rusilor Lipoveni din Romania1. Ignat Miron2. Jipa Rubanov Fedosia3. Ivan Ignat4. Ampleev Andrian5. Danilov Ilie6. Eftei Damian7. Dolghin Vasile8. Radion Pelaghia9. Lazarov Ivan ? suspendat10. Platon LuchianComisia de evaluare1. Feodor Silviu? Presedinte;2.Ampleev Andrian - Membru;3. Ivan Ignat- Membru;4. Serghei Mitre- Membru;5. Filat ValentinMembru;Nota: a.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse;b.Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012 ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.c.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita pentru conformitate ofertantului clasat pe primul loc prezentarea certificatelor constatatoare privind plata impozitelor si taxelor catre stat in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.d. Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 va fi depusa de catre ofertant, ofertantul asociat, tert sustinator, subcontractant (in functie de caz, respectiv in nume propriu, asociere, sustinere economico-financiara si tehnico-profesionala, subcontractare).e. Declaratie privind eligibilitatea si Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), c1) si d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de catre tertul sustinator in situatia in care operatorul economic isi demonstreaza capacitatea economico-financiara si/sau capacitatea tehnico-profesionala invocand sustinerea acordata. Cerinta nr. 1Prezentarea de documente care dovedesc forma de inregistrare in calitate de operator economic.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertei din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantii legali si obiectul de activitate. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.Cerinta nr. 2Atestat ANRE tip B pentru proiectare si executare de instalatii electrice interioare pentru constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane, la tensiunea nominala de 0, 4KV.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Prezentarea atestatului in termen de valabilitate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii trei ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat suma de 3.500.000 lei.- Prezentarea Informatiilor generale ultimilor 3 ani-Formularul nr. 5.- Bilanturile contabile, pe ultimii 3 ani vizate si inregistrate de organele competente.Nota: a. Pentru calculul cifrelor de afaceri exprimate in alta moneda decat euro se va folosi cursul mediu comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei pentru anii indicati.Valorile vor fi exprimate in LEI, folosind pentru conversie ratele medii anuale de schimb LEI/EUR comunicate de Banca Centrala Europeana (www.ecb.int) pentru anii respectivi: An Curs de schimb LEI/EUR2009-4, 2399 lei2010-4, 2122 lei2011 -4, 3282 lei, Continuare cerinta 1Pentru situatiile financiare exprimate in alte monede decat EURO se va folosi pentru conversie rata medie anuala de schimb comunicata de catre Banca Centrala Europeana.(www.ecb.int).Pentru operatorii economici nerezidenti, in masura in care publicarea bilanturilor contabile nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/tarii in care este stabilit operatorul economic, atunci acesta va prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1Ofertantul trebuie sa faca dovada ca, in ultimii 3 ani, a executat lucrari similare in ceea ce priveste realizarea unei constructii civile cu o valoare egala sau mai mare decat suma de 1500000 lei fara T.V.A.- Prezentarea Listei privind principalele lucrari executate in ultimii 5 ani. Se va completa Formularul nr. 6.- Prezentarea contractului sau a partilor relevante din acesta prin care se face dovada indeplinirii cerintei de experienta similara, insotit de o fisa de prezentare in care sa fie enumerate toate activitatile derulate in cadrul contractului.- Prezentarea procesului verbal de receptie a lucrarilor prin care se intentioneaza demonstrarea experientei similare.- Prezentarea recomandarii datate, semnate si parafate de beneficiar ori a certificatului constatator emis in conformitate cu prevederile art. 971 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, pentru fiecare contract in parte., Cerinta nr. 2Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are acces (proprietate, leasing sau prin contracte/conventii de inchiriere) la echipamentele necesare pentru indeplinirea contractului, pentru fiecare lot in parte, respectiv: - Autobasculante;
- Autobetoniera;
- Autospeciala/autobasculante pentru transport materiale;
- Autopompa hidraulica beton;
- Buldozer pe senile;
- Excavator pe senile;
- Automacara;
- Autocistena;
- Topitor de bitum;
- Incarcator frontal;
- Instalatie foraj vertical;
- Mai mecanic;
- Convertizor sudura;
- Vibrator beton;
- Compactor;
- Masina automata de taiat si indreptat otel beton;
- Bob elevator;
- Schela pentru o suprafata de minim 250 mp., Continuare cerinta 2- Prezentarea Declaratiei referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului. Se va completa Formularul nr. 7, impreuna cu anexa la acesta si cu orice documente relevante din care sa rezulte cele solicitate, dovada detinerii, caracteristicile echipamentelor indicate in cadrul formularului C8.- Prezentarea fisei tehnice a utilajelor.- Prezentarea Declaratiei pe propria raspundere din care sa rezulte ca dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloace de transport si alte mijloace fixe care au fost declarate in Formularul nr. 7 sunt disponibile pe perioada de derulare a contractului.Nota: Ofertantii vor avea obligatia disponibilizarii unui numar suficient de utilaje astfel incat sa se asigure acoperirea necesarului rezultat dinFormularul C8 - ?Lista consumurilor de ore de functionare a utilajelor de constructii?., Cerinta nr. 3Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are la dispozitie urmatoarea echipa de proiect: - 1 sef de santier cu studii de inginerie - constructii civile si o experienta profesionala relevanta, cu implicarea in aceasta calitate in cel putin un proiect similar;
- 1 responsabil de mediu care a finalizat un curs acreditat in domeniul sistemelor de management de mediu, cu experienta profesionala relevanta cu implicarea in aceasta calitate in cel putin un proiect similar;
- 1 responsabil tehnic cu executia (RTE) pentru domeniul constructii civile, cu implicarea in aceasta calitate in cel putin un proiect similar;
- 1 inginer instalatii sanitare si instalatii termice, cu experienta profesionala relevanta, cu implicarea in aceasta calitate in cel putin un proiect similar;
- 1 inginer instalatii electrice, cu experienta profesionala relevanta, cu implicarea in aceasta calitate in cel putin un proiect similar, detinerea atestatului ANRE IV A si IV B ;, Continuare cerinta 3- muncitori calificati (minim betonist, dulgher, fierar, zidar, tamplar, zugrav-vopsitor, instalator sanitare, sudor, electrician in domeniile corespunzatoare activitatilor din contract);
- muncitori necalificati.- Formularul nr. 8, insotit de anexa la acesta (CV-ul in format EUROPASS), aferent fiecarei persoane propusa in cadrul echipei, semnat de catre fiecare titular in parte si documente suport din care sa rezulte detinerea pregatirii, experientei si competentelor/calificarilor profesionale ale personalului de specialitate propus.Nota : a. In sensul prevederilor de mai sus, ofertantii vor prezenta documente suport corespunzatoare din care sa reiasa indeplinirea cerintelor solicitate, dupa caz diplome/autorizatii/certificate de atestare profesionala/referinte sau recomandari privind experienta profesionala/decizii de numire pentru pozitia respectiva., Continuare cerinta nr. 3b. In cazul in care se propun persoane care nu sunt angajati ai ofertantului, pentru fiecare astfel de specialist se va prezenta angajamentul de participare al persoanei/persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului, respectiv Declaratia de disponibilitate -Formularul nr. 13.c. Nu se accepta propunerea unor persoane de specialitate care sa ocupe doua sau mai multe pozitii din cele mentionate.d. Ofertantii vor avea obligatia disponibilizarii unui numar suficient de personal astfel incat sa se asigure acoperirea necesarului de ore de manopera.Se vor lua in calcul 8 ore/ zi, 5 zile/saptamana, Cerinta nr. 4Informatii privindsubcontractantiiPrezentarea Listei cuprinzand subcontractantii cu specializarea acestora. Se va completa Formularul nr. 9, semnat si stampilat de catre ofertant precum si de fiecare subcontractant.Se solicita ca fiecare subcontractant sa completeze si sa prezinte Formularul nr. 1 si Formularul nr. 2.Nota: a. In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul formularului mentionat mai sus.b. Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens de catre ofertantul care invoca sustinerea din partea subcontractantilor. Implementarea standardului de management al sistemului calitatii din seria ISO 9001 in domeniul constructii civile.Prezentarea Certificatului privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau certificate echivalente, aflat/aflate in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertei (emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene)., Implementarea standardului privind sistemul managementului de mediu din seria ISO 14001 in domeniul constructii civile.Prezentarea Certificatului privind sistemul de management de mediu din seria ISO 14001 sau certificate echivalente, aflat/aflate in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertei (emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP, www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.09.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.12.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.08.2012 12:06