Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reconstruc?ie ecologica forestiera pe terenurile degradate constituite in perimetrul de ameliorare Cioroiu, comuna Rauce?ti, jude?ul Neam?


Detaliu pentru invitatia numarul 344179
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: INSPECTORATUL TERITORIAL DE REGIM SILVIC SI DE VANATOARE SUCEAVA
Numar invitatie: 344179/22.03.2013
Denumire contract: Reconstruc?ie ecologica forestiera pe terenurile degradate constituite in perimetrul de ameliorare Cioroiu, comuna Rauce?ti, jude?ul Neam?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL TERITORIAL DE REGIM SILVIC SI DE VANATOARE SUCEAVACod fiscal: 16376339, Adresa: Suceava, Suceava, Telefon: 0230/523122, Fax: 0230/530432
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Suceava, Suceava, Romania, cod postal: 720223, telefon: +04 0230523122, fax: +04 0230/530432, persoana de contact: ITRSV Suceava
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Inspectoratului Teritorial de Regim Silvic si de Vanatoare Suceava, str. Teilor F.N., Suceava
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Mediu
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reconstruc?ie ecologica forestiera pe terenurile degradate constituite in perimetrul de ameliorare Cioroiu, comuna Rauce?ti, jude?ul Neam?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul prevede lucrari de ameliorare a terenurilor degradate pe o suprafata de 71, 71ha.Sunt prevazute impaduriri integrale pe 48, 51ha si pe 23, 2 ha completari ale plantatiilor in primavara anului 2013. In continuare se vor efecua completari-refaceri si intretineri pina la atingerea starii de masiv pe intreaga suprafata de 71, 71 ha, in conformitate cu devizele de lucrari parte integranta a caietului de sarcini. Scopul proiectului consta in stoparea proceselor de degradare a terenurilor si ameliorarea progresiva a acestora sub efectul direct al culturilor forestiere de protectie, atenuarea adversitatilor climatice, protectia asezarilor omenesti si a culturilor agricole, a altor obiective din zona la care se adauga efectele productiei de lemn, baza melifera, efecte sociale, peisagistice si turistice.Lucrarile sunt in continuare ca urmare a rezilierii contractului initial.Suma aferenta procesului de diverse si neprevazute este de 70802lei suma care se va utiliza doar daca apar cheltuieli care pot fi incidente pe parcursul derularii contractului si care nu reprezinta modificari substantiale ale contractului de achizitie publica.
II.1.6) CPV: 45262640-9 - Lucrari de ameliorare a mediului (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 486, 815 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare: Este de 14.160 lei (1% din valoarea fara TVA a contractului). Se constituie conf. art. 86 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare respectiv prin: virament bancarsauinstrument de garantare emis de o societate bancara (scrisoare de garantie bancara - Formular C din sectiunea a IV-a.)ori de o societate de asigurari (polita de asigurare), prezentante in original sau prin depunere la casieria autoritatii contractante a unui ordin de plata sau a unei file cec cu conditia confirmarii acestora de catre banca pina la deschiderea ofertelor. Contul autoritatii contractante este RO04TREZ5915005XXX000157. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantie de buna executie: Este 5 % din valoarea contractului fara TVA. Se constituie printr-una din modalitatile prevazute la art. 90 din HG nr. 925/2006 cu completarile si modificarile ulterioare: scrisoare de garantie bancara emisa de o societate bancara (model formular C din sectiunea IV-formulare), polita de asigurare emisa de o.societate de asigurari, retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Restituirea garantiei se va face potrivit prevederilor art. 92, pct. 4 din HG 925/2006 cualin. 4 cu completarile si modificarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Situatia personala a candidatului sau ofertantului: Documente solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006. Se prezinta daca este cazul si de tertul sustinator iar in cadrul ofertei comune de catre toti membrii asociatiei: Se solicita: -Cazier judiciar al operatorului economic-eliberat de Inspectoratele de Politie Judetene conform prevederilor Legii nr. 290 din 2004 actualizate.-Cazier fiscal al operatorului economic eliberat de unitati ale Ministerului Finantelor Publice conform prevederilor Legii nr. 75/2001 republicata.Mod de prezentare: original/copie legalizata/copie vizibila cu mentiunea conform cu originalul-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 - formular 12B ? model dinsectiunea a IV- a ? Formulare. Se completeaza si de catre tertul sustinator, daca e cazul. Persoanele fizice/juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare din acest punct de vedere, eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine, echivalente, insotite de traducerea autorizata si legalizata. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor solicitate sau respectivele documente nu vizeaza situatiile prevazute la art. 180 si 181, autoritate contractanta accepta o declaratie pe propria raspundere , o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.-Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? formular 12C - model din sectiunea a IV- a ? Formulare. Se completeaza si de catre tertul sustinator, daca e cazul.-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Se completeaza ? formularul A prezentat in sectiunea a IV- a ? Formulare-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006? ? se va prezenta si de catre subcontractantcit si de tertul sustinator. Se completeaza formularul B ? din sectiunea a IV-a ? Formulare. Persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: inspectorul sef al ITRSV Suceava, ing. Girigan Costel, inspectorul sef adjunct economic, ec. Ana Lacatusu si sef compartiment achizitii publice, ing. Duca Cristinel.-Certificat de atestare fiscala pentru datoriile la bugetul general consolidat din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.-Certificat privind plata impozitelor si taxelor catre bugetul local din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Capacitatea de exercitare a activitatii profesionaleInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Pentru opersoanele juridice romane: -Certificat de atestare pentru executia de lucrari de imbunatatiri funciare in domeniul silvic emis conform ordinului Ministerului Mediului si Padurilor nr. 718/2010( original/copie legalizata/copie cu mentiunea ?conform cu originalul).-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in termen de valabilitate la data depunerii ofertelor (original, copie legalizata)Pentru persoanele juridice straine: -Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional conform legislatiei tarii de rezidenta a operatorului economic. Pentru verificare se va accesa site-ul http: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do .In etapa de evaluare a ofertelor ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate documentele specificate in origina/copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea de informatii generale din care sa rezulte cifra medie de afaceri globale pentru ultimii 3 ani financiari, Media cifrelor de afaceri globale pentru ultimii trei ani financiari(2010, 2011, 2012): cel putin 500000 lei fara TVA. Operatorii economici pot prezenta orice document care sa sustina indeplinirea acestei cerinte.Pentru echivalenta se vor avea in vedere urmatoarele cusrsri medii anuale lei/valuta comunicat de BNRAnul 2010:4, 2122 lei/1 euroAnul 2012:4, 2349 lei/1euroAnul 2013:4, 2399 lei/1euroPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -Operatorii economici potprezenta orice document/certificare din care sa rezulte ca dispun decapacitatea tehnica s/saui profesionala pentru executarea lucrarilor si finalizarea contractului conform caietului de sarcini si proiectului tehnic., Potrivit prevederilor art. 188, alin 3, din OUG 34/2006 sunt suficiente documente privind: a)O lista a lucrarilor de impaduriri pe terenuri degradate executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati sau lucrari similare.(formular 12F), b)Cel putin un document/contract/proces verbal de receptie la nivelul caruia sa fi realizat ameliorarea prin impadurire a unei suprafete de cel putin 71, 71 ha terenuri degradate.Confirmarea experientei similare: poate fi dovedita si prin executia de lucrari similare celor mentionate la pct. a. Se solicita completarea ?fisei de experienta similara?(formular E). In cazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea lucrarilor efectuate se realizeaza printr-o declaratie pe propria raspundere. Mod de prezentare: original/copie legalizata/copie vizibila cu mentiunea conform cu originalul. Executía de lucrari similare este considerata ca si experienta similara, c)Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si a cadrelor de conducere in ultimii trei ani (formular 12I)., d)Informatii referitoare la personalul de specialitate de care dispune pentru pentru asigurarea controlului calitatii Nivel minim :2 ingineri silvici sau 2 cadre medii tehnice silvice, e)Informatii referitoare la la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si a persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor: xerocopii dupa diplome de studii, CV-uri si certificate de atestare a personaluluii silvic de specialitatepentru executia de lucrari de inbunatatiri funciare in domeniul silvic conform ordinului Ministerului Mediului si Padurilor nr. 718/2010, f)Declaratie referitoare la utilajele utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care dispun pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului(formular 12H), g)Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual intentia sao subcontracteze-declaratie privind subcontractantii (formular 12G).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P., respectiv sediul ITRSV Suceava
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.04.2013 16:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.04.2013 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 03.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.03.2013 10:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer