Achizitie publica - ?Reconstructie ecologica forestiera pe terenuri degradate constituite in perimetrul de ameliorare Stefan cel Mare, com.Stefan cel Mare, jud. Olt?
Detaliu pentru invitatia numarul 338945
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 338945/07.11.2012
Denumire contract: ?ReconstructieecologicaforestierapeterenuridegradateconstituiteinperimetruldeameliorareStefan cel Mare, com.Stefan cel Mare, jud. Olt?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL TERITORIAL DE REGIM SILVIC SI DE VANATOARE RAMNICU VALCEACod fiscal: 16428357, Adresa: Str.Carol 1, nr.37, Ramnicu Valcea, Telefon: 0250/820218, Fax: 0250/820219
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?ReconstructieecologicaforestierapeterenuridegradateconstituiteinperimetruldeameliorareStefan cel Mare, com.Stefan cel Mare, jud. Olt?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reconstructie ecologica pe terenuri degradate constituite in perimetrul de ameliorare Stefan cel Mare, Com. Stefan cel Mare, jud. Olt in suprafata de 200, 3 ha din care 197, 26 ha suprafata efectiv de impadurit, 0, 22 ha arboret existent, 2, 82 ha drum acces.
II.1.6) CPV: 45262640-9 - Lucrari de ameliorare a mediului (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 850, 723 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
a)Cuantumul garantiei de participare: 97.014 lei.b)Perioada de valabilit.a garant. 90 de zile de la data limita de depunere ofertelor.c)Cuantumul ce se va retine in conditiile art. 278indice1din O.U.G. nr. 34/2006:8.045, 07 lei.d)Forma de constituire garant. de particip.: 1.instrument de garantare irevocabil emis in condit. legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari; sau2.OPin contul RO14TREZ6715005XXX003068, deschis la Trez.Valcea cucondit.confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data limita de depun.a ofertelorNota: a. Incazulconstit. garantiei de particip. printr-un instrum.de garantare emis de o societ. bancara/societ. de asig. se va compl. Form. nr. 6 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular.Garantia de participare se va completa si se va depune in original (la adresa mentionata la punctul I.1).b.In conf. cu Legea nr. 346/2004 , IMM-urile pot solicita red. cu 50% a garantiei de particip. prin prezent. docum. justificative corespunz.Inacest caz, garantiade particip. vafi insotita dedeclaratia pe propr.raspundere areprezentantului/ reprezentantilor legal/ legali al/ai intrepr. interesate. Decl. pe propr. rasp. va fi compl. conf. modelului prevazut in Legea 346/2004 cu modif. si compl. ulterioare.c.In cazul ofertantilor care se asoc. in vederea dep. unei oferte comune, garant.de particip. poate fi constit.penumeleoricaruiadintreoperat.econom.asociati.d.Autorit.contractanta va elibera/restitui ga.de participare conf. prevederilor art. 88dinH.G. nr.925/2006.
Garantie de buna executie
Cuantum.garant.de buna executie este de 10% din val. fara TVA a contract.Garant. de buna executie se constit. printr-un instr.de garant.emis in conditiile legii de o societ.bancara sau de o societ.de asigurari in cond. art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 sau prinretineri succesive din sumele datorate pentru facturilepartiale, in condit. prevazute la art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006. In acest ultim caz, suma initiala pe care o va depune contractantul in contul deschislaunitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acesteia la dispozitia Autorit. contractante va fi de 0, 5% din pretul contractului.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constit. garant. de buna executie a contract. in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contract., sub sanctiunea rezilierii acestuia.Autorit. contractanta va elibera/restitui gar. de buna executie cf.prev. art. 91- 92 din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratia privind eligibilitatea- Completare si prezentarea Form. nr. 1.-Prezentarea Cazierului judiciar sifiscal pentru operatorul economic-Declaratia privindneincadrarea inprevederile art. 181din O.U.G. nr. 34/2006-compl.si prez.Form.nr.2- Prezentarea Certificatului eliberat de A.F.P.dincaresarezulteca operatorul econom. si-a indeplinit obligatiile fiscaledeplatacatrebugetul destatinluna anterioara celei in care se depune oferta.- Prezentarea Certificatului eliberat deAutorit. PubliceLocaledincare sarezulte ca operatorul econom. si-aindepl. oblig.de plata catre bugetul localin luna anterioara celei in care se depune oferta.-Certificatuldeparticipare cuofertaindepend.Conf.Ord.pres.ANRMAPnr.314/2010.Form. nr.4- Declaratie pe propr. raspund.privind neincadr. in preved. art. 69indice1din OUG nr 34/2006 .Form. nr.3- Lista persoanelor care detin functii de decizie in AC: Insp.sef-Ghe.Poenaru;Insp.sef adj.-Ghe.Dinuca;Insp.sef adj.ec.Felicia Deaconu-comp.econom.;Cons.juridic-C-tin Bulacu;Cons.Cristiana Poenaru-comp.achizitii;Cons.Mihai Plesanu-comp.tehnic;Cons.Cristian Gheorghe-comp.tehnicNota: a.Data la care expira termenul de achitare a daoriilor este data de 25 a fiecarei luni, cf. preved.Legiinr.571/2003privindCodul Fiscal.;b.Oferteledepusedeoperat.econom.care figureaza cu datorii restanteneachitate catre bugetuldestatsaucatrebugetul local si care nu prezinta docum.cf.art.9 alin 1 din Ordinul nr.509/2011 vorfi respinse;c. Operatorii econom. nerez. (straini) au dreptul de a prezent. oricedocum. edificatoare pentru demonst. faptului ca si-au indepl. oblig. de plata a impoz., taxelor sicontrib. catre buget.de stat sibugetul local, in conformitate cu cerintele solicit.de autorit.contract., eliberate de autorit. competentealetarii de origine ( certif., caz.fiscale sau alte docum.echivalente).Docum. se vor prezent. insotite detraduc. autorizata si legaliz. in limba romana.Nota: Se vor respecta prev. Ord. ANRMAP nr.509/2011, anexa nr.2) Persoanele juridice/fizice trebuie sa prezinte: - Certificat constatator emis deO. R.C. in raza caruia este situat sediul ofertantului cu cel mult 60 de zile inainte de data depuneriiofertei .Nota: a. Operat.econom. nerez. (straini): vor prezenta docum.care dovedesc o formade inreg./atestare ori apartenenta d.p.v.profesional, din care sa rezulte abilitarea persoaneijuridice/fizicestrainedea executa lucrari care fac obiectul prezent. contract., in conformit.cutaradeorigine/taraincare operat. econom. este stabilit.b.Documentele se vorprezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.-Ofertantulsafieautorizatconf.OrdinuluiM.A.P.D.R. nr. 88/2006, respectiv Ord.nr.718/2010privind atestareapersoanelor fizicesi juridicecareefectueaza proiectarea si executialucrarilorde imbunatatiri funciare in domeniul silvic (grupele de lucrari C si D).Prezent. Atestatului eliberat de M.A.P.D.RSe vor respecta prev. Ord. ANRMAP nr.509/2011, anexa nr.2)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1-Media cifrei de afaceri globala a ofertantului pe ultimii trei ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat suma de 9.701.446lei.-Prezentarea bilanturilor contabile, pe ultimii 3 ani, vizatesiinregistratede organele competente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1-Ofertantantul trebuiesa faca dovada ca in ultimele 60 delunia executat lucr. similarelaunnivelcantitativechivalent prezentului contract, respeciv pt.o supraf. minima egala cu supraf. licitata, 197, 26ha, prezent.in acest sens, in copie, unul sau mai multe contracte- Prez.Listei privind princip.lucrari executate.in ultimii 5 ani- Prez.contractului/contractelorprincare se face dovada indepl. cerintei de experienta similara-Prez.recomandari.datate, semnate si parafate de benefic.ori a certif. constat.emis in conf. cuprev.art.97indice1alin.(1)din H.G. nr. 925/2006.-Prez. procesului verbal de receptie sau a altor docum. justificative prin care sa se faca dovadaexecut. lucrarilor, Cerinta nr. 2Ofert. trebuie sa faca dovada ca are in dotarea sasau ca dispune(proprietate, leasingsauprincontracte/conventiide inchiriere), de cel putin urmatoarele utilaje/mijl.de transport/ echip. specifice pentru indeplinirea contract.: Tractor tip U 650 sau similar;Buldozer cu senile S 1500 sau similar;Scarificator SF 3 sau similar;Plug PP3 - 30 M sau similar;Grapa - disc GD 4 sau similar;Remorca transp. muncitori;Motofierastrau.Tractor UVL 445 sau similar;Cultivatorul FPL - 4 sau freze mecanice;Autocisterna;Autocamion cu remorca.Aparate de stropit si prafuittip Kyoritz sau similar;Aparate de ierbicidat M.P.S.P. sau similar.Prezentare Declaratiei referitoare la utilajele, instalatiile, echipamenteletehnicedecaredispune operatorul econmic pt.indeplinirea corespunzatoare a contracului de lucrari., Cerinta nr. 3Ofert.trebuie sa faca dovada ca dispune de celputinurmatorulpersonaldespecialitatenecesarpt. indepl. contractului: -1 sef de santier - inginer cu studii de profil indomeniul silvic, atestatconf. Ordinului Ministrului Agriculturii Padurilor si Dezvoltarii Rurale nr.88/2006, respectiv OMnr.718/2010 ;
-1 responsabil cu control. tehnic de calitate ? inginer/tehnician cu studii de profil in domeniul silvic, atestat conf. Ordinului Ministrului Agriculturii Padurilor si Dezvoltarii Rurale nr.88/2006, respectivOM nr. 718/2010 ;
- Prez. angajamet.ofert.- Prez. urmatoarelordoc. : pt.seful de santier: CV-ul, cartile de munca/copie revisal sau, dupa caz, contract. individ.de m-caale personalului , diplomeprivindspec. personalului , autorizatii/certificate de atestare profes .Pt.responsab.contr.tehnic: se permiteperzentarea de contract.de colab., angajamente sau acorduri de participare- Prez.deciziilor de numire, Cerinta nr. 4Informatii privind subcontractantii Cerinta nr. 1Implementareastandarduluidemanagementalsistemului calitatii din seria ISO 9001 pentru lucrari de impadurire., Cerinta nr.2Implementareastandarduluidemanagementalsistemuluicalitatii din seria ISO 14001 pentru lucrari de impadurire
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.11.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 20.02.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.11.2012 10:23