Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reconstructie ecologica forestiera pe terenurile degradate constituite in perimetrul de ameliorare Cirlomanu-Pestera (28,14 ha) si Cier Almas (15,00 ha), comuna Gircina, judetul Neamt? continuarea lucrarilor pina la realizarea starii de masiv


Detaliu pentru invitatia numarul 324273
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: INSPECTORATUL TERITORIAL DE REGIM SILVIC SI DE VANATOARE SUCEAVA
Numar invitatie: 324273/18.04.2012
Denumire contract: Reconstructieecologica forestiera pe terenurile degradate constituite in perimetrulde ameliorare Cirlomanu-Pestera (28, 14 ha) si Cier Almas (15, 00 ha), comuna Gircina, judetul Neamt? continuarea lucrarilor pina la realizarea starii de masiv
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL TERITORIAL DE REGIM SILVIC SI DE VANATOARE SUCEAVACod fiscal: 16376339, Adresa: Suceava, Suceava, Telefon: 0230/523122, Fax: 0230/530432
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Suceava, Suceava, Romania, cod postal: 720223, telefon: +40 230520790, fax: +40 230530432, persoana de contact: Duca Cristinel
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Inspectoratul Teritorial de Regim Silvic si Vanatoare Suceava, str. Teilor F.N., Suceava
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (SILVICULTURA)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reconstructieecologica forestiera pe terenurile degradate constituite in perimetrulde ameliorare Cirlomanu-Pestera (28, 14 ha) si Cier Almas (15, 00 ha), comuna Gircina, judetul Neamt? continuarea lucrarilor pina la realizarea starii de masiv
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reconstructieecologica forestiera pe terenurile degradate constituite in perimetrulde ameliorare Cirlomanu-Pestera (28, 14 ha) si Cier Almas (15, 00 ha), comuna Gircina, judetul Neamt? continuarea lucrarilor pina la realizarea starii de masiv
II.1.6) CPV: 77230000-1 - Servicii pentru silvicultura conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 206, 359 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 2% din valoarea estimata, adica 4127 ron. Garantia de participare se constituie prin scrisoare de garantie bancara, anexa la contract, cu o perioada de valabilitate a ofertei de 60 de zile de la data depunerii.
Garantie de buna executie
-Garantia de buna executie: 5% din valoarea fara TVA a contractului de servicii.-Operatorul economic va deschide un cont de garantie de buna executie purtator de dobanda, aflat la dispozitia autoritatii contractante, la Trezorerie in care va depune o suma initiala reprezentand 0, 5% din pretul contractului. In continuare, din sumele aferente lucrarilor receptionate , se va retine un cuantum de 4, 5% care se va vira in acest cont.- Dacape durata derularii contractului executantul solicita rezilierea din motive imputabile lui, garantia de buna executie ramane la autoritatea contractanta.- Garantia de buna executie se elibereaza in termen de 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Completarea Formularelor: 12A, 12C-din SECTIUNEA a IV?a, in original-Completarea formularului 12B-din SECTIUNEA a IV-a, in original-Certificat de atestare fiscala pentru datoriile la bugetul general consolidat care se va prezenta in termenul de valabilitate, in original sau copie legalizata.-Certificat privind plata impozitelor si taxelor catre bugetul local care se va prezenta in termenul de valabilitate, in original sau copie legalizata. Pentru persoane juridice romane: -Statutul sau actul constitutiv in copie autentificata-Certificat de inmatriculare in copie autentificata-Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului care se va prezenta in termenul de valabilitate in original sau copie legalizata.-Certificat de atestare, conform O.M. nr. 718/2010 in copie legalizataPentru persoane juridice straine: -Documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional copie legalizata-Stat de personal ? original sau copie legalizata-Certificat de atestare in termen de valabilitate, similar celui emis in baza O.M. nr. 718/2010 sau in copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind capacitatea tehnica
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: De pe SEAP sau de la sediul ITRSV Suceava
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.05.2012 16:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.04.2012 12:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer