Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - RECONSTRUCTIE ECOLOGICA FORESTIERA PE TERENURI DEGRADATE CONSTITUITE IN PERIMETRUL DE AMELIORARE BOLDESTI, COMUNA BOLDESTI-GRADISTEA,JUDETUL PRAHOVA.


Detaliu pentru invitatia numarul 330696
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA BOLDESTI-GRADISTEA
Numar invitatie: 330696/28.06.2012
Denumire contract: RECONSTRUCTIE ECOLOGICA FORESTIERAPE TERENURI DEGRADATE CONSTITUITE IN PERIMETRUL DE AMELIORARE BOLDESTI, COMUNA BOLDESTI-GRADISTEA, JUDETUL PRAHOVA.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BOLDESTI-GRADISTEACod fiscal: 2843760, Adresa: COMUNA BOLDESTI-GRADISTEA, JUDETUL PRAHOVA, Boldesti-Gradistea, Telefon: 0244/448200, Fax: 0244/448000
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA BOLDESTI-GRADISTEA, JUDETUL PRAHOVA, Boldesti-Gradistea, Romania, cod postal: 107075, telefon: +40 244448200, fax: +40 244448000, persoana de contact: Negoita Georgiana
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Boldesti-Gradistea cu sediul in comuna Boldesti-Gradistea, sat Boldesti nr.339, Judetul Prahova, cod postal 107075
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: RECONSTRUCTIE ECOLOGICA FORESTIERAPE TERENURI DEGRADATE CONSTITUITE IN PERIMETRUL DE AMELIORARE BOLDESTI, COMUNA BOLDESTI-GRADISTEA, JUDETUL PRAHOVA.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Realizarea lucrarilor de imbunatatire a calitatii mediului prin impadurirea terenurilor agricole degradate pe raza comuna Boldesti Gradistea
II.1.6) CPV: 45112350-3 - Lucrari de valorificare a terenurilor virane (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 607, 465 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 4387 Lei.Modul de constituire a garantiei de participare-instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara, in original-formular 72211- instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate de asigurari, in original.- a unui ordin de plata, in contul IBAN al autoritatii contractante este RO86TREZ5245006xxx000748 deschis la Trezoreria MizilOfertantii care se prezinta la procedura de achizitie in calitate de IMM vor prezenta dovada constituirii garantiei de participare in cuantum de 50% din valoarea integrala a acesteia, insotita de Declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM la Legea nr.346/2004 si OG nr.27/2006-formular 4416.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 90 de zile calendaristice de la data limita pentru depunerea ofertelor.Dovada constituirii garantiei de participare pentru oferta depusa se va prezenta cel mai tarziu la deschiderea ofertelor, in original. Toate documentele referitoare la constituirea garantiei de participare se vor prezenta in afara coletului de oferta.Atentie!Se vor avea in vedere si prevederile art. 278^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoriaIMMreducerea cu 50%se va aplica numai daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual IMM.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10 % din valoarea contractului fara TVA.2. Modul de constituire a garantie de buna executie conform prevederilor art. 90 din HG 925/2006- formular 7.2.2.19In situatia in care garantia de buna executie se constituie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, contractantul areobligatia de a deschide la Trezoreria Mizil un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante in conformitate cu HGR 1045 din 2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitateaCompletare Anexa 72212ADeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.34/2006Anexa 7.2.2.12 C.Se solicita si pentru tertul sustinator(daca este cazul)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.34/2006 Completare anexa Anexa 7.2.2.12BSe solicita si pentru tertul sustinator(daca este cazul)Declaratii privind calitatea de participant- Ofertantul trebuie sa completeze Anexa 7.2.2.12DIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata. Certificat de atestare fiscala stat eliberat de DGFP si Certificat de taxe si impozite locale eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor, in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa reiasa situatia datoriilor scadente inluna anterioara celei in care se depun ofertele.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare. In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare a platilor la zi a acestor esalonari, inuna dintre formele original/ copii legalizate/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Declaratia?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? cf. Ordin ANRMAP nr.314/12.10.2010De completatAnexa7.2.2.12.D1Declaratie privind neincadrareain prevederile art.69 ind.1 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Se va prezenta de catre ofertant/candidat/ofertantasociat/subcontractant/tert sustinator, o declaratie intocmita corespunzator Formularului 5Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt enumerate in anexa Formularului 5. Incadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din proceduraPersoane juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii - eliberate de autoritati ale tarii de origine(certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Documentele vor fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? la care se va alatura traducerea autorizata a acestora. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial Certificatul va fi prezentat in oricare dintre formele : original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul1.ORC eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor care fac obiectul prezentei achizitii, cat si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii privind procedura insolventei. In cazul asocierii unui grup de operatori economici in scopul depunerii unei oferte comune, cerintele privind capacitatea tehnica si/sau profesionala se vor demonstra prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, scop in care asociatii au obligatia de a depune documentele relevante mentionate din care sa rezulte indeplinirea cerintelor respective.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentului Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original/copie legalizata, daca a prezentat respectivul formular in copie.Certificat de atestare eliberat de Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale pentru grupele de lucrari ce fac obiectul contractului de achizitie publica, conform prevederilor Ordinului MAPDR nr. 718/2010Se va prezenta in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?In cazul depunerii documentelor in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de averifica conformitatea cu originalul, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza. Persoane juridice straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundere (Anexa 4.2.2) prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea pentru : a ca in termen de 30 zile de la comunicarea instiintarii, vor prezenta dovada deschiderii unui punct de lucru in Romania.b.- inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul dintre asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asociatiei si inregistrarea asocierii la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare. Documentele trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor si sa fie depuse in unadintre formele : original, copielegalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se solicita realizarea unei cifremedii de afaceri globale pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010) sa fie cel putin egala cu: 1.214.930 RON/an.Cursul mediu de referinta al B.N.R. pentru conversia Leu/Euro este2008 - 1 Euro = 3, 6827 Lei2009 - 1 Euro = 4, 2373 Lei2010 - 1 Euro = 4, 2099 Lei.2011 -1 euro=4, 3197 leiIn situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabilafferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinireanivelului impus si prin raportare la ultimii trei ani financiari incheiati, ,respective 2011, 2010, 2009In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular., Bilant ContabilOfertantul va prezenta Bilanturile contabilesibalantele de verificare contabila, ambele pentru anii2008, 2009, 2010.vizate si inregistrate de catre organele competente.In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabilafferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinireanivelului impus si prin raportare la ultimii trei ani financiari incheiati, ,respective 2011, 2010, 2009, Situatia financiara-Acces la resurseOfertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnariicontractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit de cel putin 121493 lei confirm de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pentru o perioada de 12 luni.-se va prezenta in original In cazul asocierii unui grup de operatori economici in scopul depunerii unei oferte comune, cerintele privind capacitatea financiara se vor demonstra prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, scop in care asociatii au obligatia de a depune documentele relevante mentionate din care sa rezulte indeplinirea cerintelor respectiveSuma solicitata va fi calculata dupa formula: (Valoarea estimata contract/perioada derulare contract )Xperioada solicitata de autoritatea contractanta (12 luni), Informa priv sustin capacit economice si financ ofertant de o alta persoana.Capacit econom si financ a ofertant poate fi sustinuta ptr indeplin contract in confor art 186 alin 1, 2 si 3 din OUG nr.34/2006 Pers careasigura sustin nu trebuiesa se afle in sit care determina exclud din proced conf prevedart180si art181 lita)c1)sid)OUG34/2006.Preved art691OUG34/2006 se aplica sitertsustinat.Pers sustinatva prez decleligib si toate document solicit prin Document atrib/SAUPROFESIONALA, subcapit 4.4.1 Resurse umane si structmanagementsubcap4.4.2 Informatii privind dot specif.Anexa nr.19incheiat in forma autentica, Anexa 20 -incheiat in form autenticAnexa nr. 21 LISTA privind logistica, utilaj, instalatsi echipament tehn aflate in dotare si care urmeaz a fi efectiv alocat ptrindepl contract achizipublic.Pers juridstraine vor prez orice document edificatordoved eligibiliti eliberate de autorit ale tarii de originein orig sau copie legaliz insotit tradsi legaliz in romana
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Efectivele medii anuale ale personalului angajat si personalului de conducere din cadrul organizatiei ofertantului in ultimii 3 ani ( 2009, 2010, 2011) si acele resurse propuse a fi angajate in cadrul contractului de lucrari, Informatii privi pers respons-cheie care va fi angajat in contract, descriere pe scurt pregatprofessiexperienta.Personalpropus treb sa aiba experienta lucrari similare celor care fac obiect proced achizitie.Personalul implicat in executlucrarsa fie calificatsiatestat in lucr aferenSevaprezentaCV, certificate/atestate si declarat disponibilit semnate in original. Ofertanttrebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin inginer silvic coordonator de proiect atestat conform Ordin MAPDR718/2010-1pers, ing silvic coordonat santier atestat conform Ordin MAPDR718/2010- 1 pers, ing silvic resp. sistem de calitate, certificatauditor in domeniul calit 1 pers, ing manag proiect 1 persoana, ing silvic 3 pers ing protec mediului 1 pers, resp protectia muncii 1 pers;resp PSI1pers, tehn silvic 1 persoana, operatori utilaje atestati ISCIR 2 pers, muncitori necalif 20 pers. In caz asocierese va lua in consid resurse tuturor membr asocscop in care asociatii au obligatia de a depune documentele relevante mentionate, Declaratiepe propria raspundere privind asigurarea dotarilor si personalului necesar realizarii contractuluiOfertantul trebuie sa nominalizeze dotarile tehnice care vor participa direct la indeplinirea contractului. Ofertantul trebuie sa aiba in dotarea sa, sau a unuia dintre asociati, prin contracte sau conventii de inchiriere, un numar suficienet de unelte (tarnacop, sapa, cazma, lopata, secera, roaba cu roata pneumatica) precum si urmatoarele echipamente: excavator echipat cu scarificator 1 buc, autobasculanta 1 buc autocisterna 1 buc, autoutilitara transport 2 buc, atomizor2 buc, grapa4 buc, plug 4 buc, tocatoare Deseuri Vegetale 1 buc, tractor cu putere >150cp4 buc, motoburghiugropi pamant 6 buc, masina pompieri1 buc, microbuz transport persoane 2 bucAnexa 7.2.2.12Hva fi insotita de prezentarea (dupa caz) de contracte sau conventii de inchiriere etc. pentru utilaje, echipamente, mijloace de transport etc saude un angajament.In cazul asociatiilor, Anexa 7.2.2.12H, trebuie sa, Informatii privsubcontr/asociatiiDeclaratie constandin informatpriv partea/partile din contract pe care operat economic intentioneaza sa o/le subcontractsau ce urmeaza a fi indepl subcontrsi specializa cestora(partea subcontr in exprimare valorica)Lista cuprinz asociat/ subcontra Aceasta lista va fi insotita si de acord asociere/subcontr.Daca este cazul subcontr, ptr fiecaresubcontr declaratse vor prezenta docume priv resurs mate si umane care vor fi implicate in contr ce urmeaza a fi indeplinit.Ofertantin cazul in care este format dintr-o asociatieva semna o declar prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigat va legaliza asocierea, iar contract de asociere valoricalegaliz va fi prezentautorit contractinainte de data semnarii contract.Modific numelui, cotei particip sau a lider nu se vor face pe perioada Contract fara aprobarea scrisa a achizit.Daca ofertantul nu are subcontractanti va scriementiunea: ?Nu este cazul?.?, Lista principalelor lucrari in ultimii 5 aniOfertantul (leaderul Asociatiei) va trebui sa prezinte un centralizator privind experienta similara, experienta similarapentrucontracte similare, indeplinite in decursul ultimilor 5 ani. Ofertantul va anexa copii ale paginilor relevante (denumirea contractului, denumirea partilor, valoarea si durata contractului) din contractele furnizate ca experienta. Ofertantul va trebui sa faca dovada ca a incheiat in ultimii 5 ani, cel putin1 (unu) contract de lucrari de natura celor care fac obiectul contractului care urmeaza a fi atribuit.In cazul in care contractele contin clauze de confidentialitate, care impiedica prezentarea lor, ofertantul este obligat sa prezinte paginile din contracte din care sa rezulte partile contractante, obiectul contractului, durata contractului, pretul contractului, precum si pagina finala cu semnaturiDocumentele vor fi depuseinoricare dintre formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul ISO 9001/2008sau echivalentOfertantul va prezenta Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii.in domeniul ce face obiectul contractului - lucrari de impadurire terenuri agricole degradate. Acest certificat se solicita in copiecertificata prin semnarea pe proprie raspundere a documentului, cu mentiunea ?Conform cu originalul? si stampila operatorului economic.Nota: nu se admit ofertanti in curs de certificare, ISO 14001 sau echivalentOfertantul va prezenta un certificat care sa dovedeascaimplementarea si mentinerea unui sistem de management de mediu conform cu cerintele din standardul ISO 14001 sauechivalent, emis in favoarea sa. Certificatul trebuie sa fie emisde catre un organism de certificare acreditat a sistemelor demanagement al mediului si trebuie sa fie in domeniul supuslicitatiei. Acest certificat se solicita in copie certificata prinsemnarea pe proprie raspundere a documentului, cu mentiunea?Conform cu originalul? si stampila operatorului economic. nu se admit ofertanti in curs de certificare
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP atasata la invitatia de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.07.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 27.06.2012 15:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer