Achizitie publica - Reconstructie ecologica forestiera pe terenuri degradate constituite in perimetrul de ameliorare Coteana, Comuna Coteana, judetul Olt in suprafata de 110,77 ha
Detaliu pentru invitatia numarul 322415
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 322415/21.03.2012
Denumire contract: Reconstructie ecologica forestiera pe terenuri degradate constituite in perimetrul de ameliorare Coteana, Comuna Coteana, judetul Olt in suprafata de 110, 77 ha
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA COTEANACod fiscal: 5139701, Adresa: Comuna Coteana, jud. Olt, Coteana, Telefon: 0249419308, Fax: 0249419308
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Coteana, jud. Olt, Coteana, Romania, cod postal: 237095, telefon: +40 0249419308, fax: +40 0249419308, persoana de contact: Victor Dima
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria com. Coteana, jud. Olt
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reconstructie ecologica forestiera pe terenuri degradate constituite in perimetrul de ameliorare Coteana, Comuna Coteana, judetul Olt in suprafata de 110, 77 ha
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul cuprinde totalitatea lucrarilor pentru ?Reconstructie ecologica forestiera pe terenuri degradate constituite in perimetrul de ameliorare COTEANA, Comuna COTEANA, judetul Olt in suprafata de 110, 77 ha?
II.1.6) CPV: 45262640-9 - Lucrari de ameliorare a mediului (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 288, 032 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este 45000lei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor.-scrisoare de garantie bancara, in favoarea autorit. contractante: 1) prezentata in ORIGINAL si anexata la coletul cu oferta;2)sa faca referire expresa la procedura organizata de A.C.;3)sa contina in clar denumirea A.C.in favoarea careia s-a constituit;4)valoareasa corespunda sumei fixe solicitata;5)sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita;6)sa contina parafa lizibila a bancii emitente si/sau semnatura autorizata;7)sa fie emisa pentru operatorul economic care a depus oferta.- instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, cu respectare prevederilor art. 86, alin.3 din HGR nr. 925/2006 cu modif.si completarile ulterioare-ordin de plata (cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, cat si de extrasul de cont al beneficiarului pana la data deschiderii ofertelor) in contul nr. RO68TREZ5065006XXX002285 deschis la Trezoreria Slatina, jud. Olt , confirmat de trezorerie.- I.M.M.-urile pot constitui garantia de participare in valoare de 50% din cuantum, se vor prezenta anexat garantiei de participare: -Declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii ( anexa 1 din Ordonanta nr. 27/2006);Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila.De asemenea, documentul de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asiasigurari, va avea prevazut in mod explicit faptul ca in cazul in care ofertantul depune contestatie la Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor, iar contestatia este respinsa, societatea bancara sau cea de asigurari va plati neconditionat autoritatii contractante, la solicitarea acesteia, suma de 6068, 03 lei calculata conform prevederilor art. 2781 alin. (1)din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului de lucrari, fara TVA.Se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.Prevederile art.86 alin. (2) - (4) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare se aplica in mod corespunzator.Garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.In cazul ofertantilor care se gasesc in categoria IMM-urilor, garantia de buna executie constituindu-se in procent de 50% din cuantumul precizat
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din O.U.G, nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;Certificat de participare cu oferta independenta;Cazier judiciar al companiei pentru statele unde e aplicabil, valabil la data depunerii ofertelor;Decl.privind calitatea de participant la proced.;Cazier fiscal al companiei valabil la data depunerii ofertelor;Decl. pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiileart. 181 din O.U.G.nr. 4/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;Decl. pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Dima Victor ?primar; Costea Vasile-Viceprimar, Marcu Silvia, Popescu Gheorghe, Mitrica Constantin. -Se va prezenta certificatul constatator emis de ORC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Ofertantului clasat pe primul loc, ii vom solicita inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezente pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii trei ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat suma de 4.576.064lei.II. Bonitate/ acces la resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de la banca pentru executarea lucrarilor ce fac obiectul contractului de achizitie publica, pe o perioada de 6 luni in valoare de 286.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1)-Ofertantul trebuie sa faca dovada cain ultimii 5 ani a exec. lucrari similare launnivelcantitativechivalent prezentului contract, respectiv pentru o suprafata minima egala cusuprafatalicitata, respectiv110, 77 ha, prezentandin acest sens, in copie, unul sau cel multtreicontracte.2)-Dotarea cu utilaje ? Cerinta minima-Tractor tip U 650 sau similar;Scarificator SF 3 sau similar;Plug PP3-30M sau similar;GrapaGD 4 sau similar;Tractor UVL 445 sau similar; Cultivator FPL - 4;Autocisterna;Autocamioncu remorca;Aparate de stropit si prafuittip Kyoritz sau similar; Aparate de stropit si prafuitM.P.S.P. sau similar.3)-Personalul tehnic de spec.-1 sef desantier;
-1 responsabili cu controlul tehnic de specialitate ;
-5 tehnicieni silvici /personal silvic (padurari);
-1 responsabil protectia muncii atestat;
-1 responsabil PSI atestat conform legislatiei in vigoare;
- Operatori utilajeDecalar. privind efectivul mediu anual., 4)-Declaratie privind subcontractantii; a)-Informatii privind standardele de management al calitatii: certificatul ISO 9001, sau echivalent.b)-Informatii privind standardele de management al management de mediu: certificatul ISO 14001, sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: oferta cu pretul cel mai mic primeste punctajul maxim ? 80 pct., oferta cu alt pret decat cel mai mic = ( pret minim / pret (n) ) x 80
duratei de asigurare a garantiei contractuale post-executie in ani
20
Descriere: Oferta cu durata cea mai mare primeste punctaj maxim 20 pct.Oferta cu alta durata decat cea maxima = durata (n) /durata maxima x20).Pentru o perioade de garantie mai mica de 3 ani, oferta va fi considerata neconforma.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.04.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.04.2012 15:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.03.2012 21:41