Achizitie publica - Reconstructie ecologica forestiera pe terenuri degradate constituite in perimetrul de ameliorare VIISOARA-GHINDA, municipiul Bistrita
Detaliu pentru invitatia numarul 325572
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 325572/03.05.2012
Denumire contract: Reconstructie ecologica forestiera pe terenuri degradate constituite in perimetrul de ameliorare VIISOARA-GHINDA, municipiul Bistrita
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul BistritaCod fiscal: 4347569, Adresa: p-ta Centrala nr. 6, Bistrita, Telefon: 0263-237323, 0263-223923, Fax: 0263-237323, 0263-224706
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: PiataCentrala, nr. 6, , Bistrita, Romania, cod postal: 420040, telefon: +40 263223923, fax: +40 263231046, persoana de contact: Registratura, Piata Centrala , nr.6,
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria municipiului Bistrita, PiataCentrala, nr. 6, Bistrita, cod postal: 420040,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reconstructie ecologica forestiera pe terenuri degradate constituite in perimetrul de ameliorare VIISOARA-GHINDA, municipiul Bistrita
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reconstructie ecologica forestiera pe terenuri degradate constituite in perimetrul de ameliorare VIISOARA-GHINDA, municipiul Bistrita,
II.1.6) CPV: 45262640-9 - Lucrari de ameliorare a mediului (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 277, 316.45 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoare garantie participare: 5546, 00 lei. Perioada de valabilitate a garantiei: 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor.Cod fiscal al autoritatii contractante: 4347569. Garantia de participare seconstituie conform art.86 din HG.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, prinviramentbancarin cont RO61TREZ1015006XXX000167 sau printr-un instrument de garantie emis in conditiile legii de o societate bancara/de asigurari. Instrumentul degarantare va prevedea in mod obligatoriu si angajamentul societatii bancare/de asigurari, de a plati autoritatii contractante o suma determinata conform art. 278^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv, suma de 2773, 00 lei, in situatia in care ofertantul va depune o contestatie ce va fi respinsa de CNSC. Dovada constituirii garantiei de participare: ordinul de plata (copie), cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, scrisoarea de garantie bancara (original) respectiv documentul emis de o societate de asigurari (in original), se vor prezenta, in mod obligatoriu, anexat scrisoriide inaintare, la depunerea ofertei.Nota: Ofertantii care efectueaza plata on-line au obligativitatea prezentarii unui extras de cont bancar prin care se confirma efectuarea tranzactiei, pana la data si ora deschiderii ofertelor. In situatia in care dovada platii on-line nu este insotita de extras de cont bancar, nu se ia in considerare constituirea garantiei de participare, prin urmare, oferta se respinge.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie conform prevederile art. 90 alin. (1) din H.G. nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare., printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara/de asigurari sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Instrumemtul de garantare va fi prezentat in original. Garantia trebuie sa fie irevocabila. In cazul constituirii prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale ofertantul castigator este obligat sa deschida, la unitatea trezoreriei statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, in care va depune suma de 0, 5% din pretul contractului, fara TVA. Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% din valoarea contractului, fara TVA.Restituirea garantiei de buna executie se face conform HG.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;Completare Formular 3Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;Completare Formular 4Nota: ! Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art.180 si art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Se vor atasa: Pentru persoanele juridice/fizice romane1.Certificatdeatestarefiscalaprivind datoriilelabugetulgeneral consolidat de stat din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.2.Certificat de taxe si impozite privind datoriile la bugetele locale din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele vor fi depuse in oricare dintre formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Pentru persoanele juridice/fizice straineSe vor prezenta documente edificatoare eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Documentele vor fi depuse in oricare dintre formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.la care se va alatura traducerea legalizata a acestora in limba romana.Nota: In cazul esalonarilor si amanarilor la plata, conform prevederilor legale, se vor prezenta toate documentele emise din care sa rezulte in mod distinct plata la zi a esalonarilor conform graficului aprobat, precum si plata la zi a obligatiunilor curente.Cerinta nr.3Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;Completare Formular 5.Cerinta nr.4Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG nr.34/2006 cu modific. si completarile ulterioare; Completare Formular 6. Lista persoanelor cu functii de decizie cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire.1. Ovidiu Teodor Cretu - Primar2. Albu Maria -Director executiv3. Scurtu Nicolae - Director executiv adjunct4. Cincea Dumitru Matei - Director executiv adjunct5. Cocesiu Liliana - Director executiv6. Gazdac Ioan Viorel - Director tehnic7. Fechete Valentina - Sef serviciu8. Filipoi Leontin - Sef serviciu7. Morariu Teofil - Consilier8. Ivascu Lia- Inspector de specialitate9. Morari Andrei - Inspector10.Muresan Laura -Inspector de specialitate10.Varjan Cornelia - Inspector asistent11.Silasi Liviu Dorin - Inspector asistent Cerinta nr. 1Pentru persoane juridice romaneCertificat constatator, in original, copie legalizata sau copie cu mentiunea ? conform cu originalul ?, emis de ORC, cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii ( cod CAEN: 0210=Silvicultura si alte activitati forestiere, 4312=Lucrari de pregatire a terenului).Pentru persoane fizice romaneAutorizatie de functionare/altele echivalente precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.Pentru persoanele juridice/fizice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara unde ofertantul este rezident.Documentele trebuie sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului iar domeniile de activitate ale ofertantului cuprind activitati necesare indeplinirii contractului. Documentele vor fi depuse in oricare dintre formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Documentele vor avea anexate traducerile autorizate in limba romana.Nota.In cazul in care ofertantul clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie cu mentiunea "conform cu originalul", autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea, pentru conformitate, a documentelor in original/copie legalizata. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document in forma solicitata.Cerinta nr.2. Certificat de atestareeliberat de MINISTERUL MEDIULUI SI PADURILOR, in baza Ordinului ministrului mediului si padurilor nr.718/2010 pentru aprobarea Normelor metodologice privind atestarea persoanelor fizice si juridice care efectueaza proiectarea si/sau executa lucrari de imbunatatiri funciare din domeniul silvic. Documentele vor fi depuse in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabile la data deschiderii ofertelor. In cazul in care valabilitatea certificatului/atestatului expira pe perioada de derulare a contractului, ofertantul castigator are obligatia de a prezenta noul certificat in termen de maxim 5 zile de la primirea acestuia.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privindsituatia economico -financiara - cifra medie globala de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie mai mare sau egala cu 500000.00 lei fara TVA., Cerinta nr.2Ofertantii au obligatia de a depune o declaratie pe propria raspundere, din care sa rezulte ca, in situatia in care vor fi desemnati castigatori, vor incheia, inainte de inceperea lucrarilor, o asigurare ce va cuprinde toate riscurile care ar putea aparea privind lucrarile executate, utilajele, instalatiile de lucru, echipamentele, materialele pe stoc, personalul propriu si reprezentantii imputerniciti sa verifice, sa testeze sau sa receptioneze lucrarile, precum si daunele sau prejudiciile aduse catre terte persoane fizice sau juridice la valoarea contractului. Ofertantul desemnat castigator are obligatia de a prezenta achizitorului, ori de cate ori i se va cere, polita sau politele de asigurare si recipisele pentru plata primelor curente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1Lista cu efectivele medii ale personalului angajat si a personalului de conducere in ultimii 3 ani, Cerinta nr.2Lista personalului care va fi angrenatin derularea contractului;, Cerinta nr.3Lista personal de specialitate: - minim o persoanainginer silvic coordonator de proiect, atestat conformOrdinului 718/2010;
- minim o persoana inginer silvic coordonator de santier, atestat conformOrdinului 718/2010;
- minim o persoana inginer silvic;
- minim o persoana responsabila cu protectia muncii;, Cerinta nr.4Dotari minime: 1.tractor2.incarcator frontal3.motoburghiu pentru executarea gropilorin pamant4.remorca transport materiale5.utilaj pentru fertilizare6.mijloc transport muncitori7.unelte diverse(tarnacop, cazma, lopata, sapa de laz)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.05.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.05.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
Data expedierii prezentei invitatii: 02.05.2012 16:43