Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reconstructie ecologica forestiera pe terenuri degradate constituite in perimetrul de ameliorare Gura Padinii, Comuna Gura Padinii, Judetul Olt in suprafata de 80,52 ha


Detaliu pentru invitatia numarul 327523
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Primaria Gura Padinii
Numar invitatie: 327523/22.05.2012
Denumire contract: Reconstructie ecologica forestiera pe terenuri degradate constituite in perimetrul de ameliorare Gura Padinii, Comuna Gura Padinii, Judetul Olt in suprafata de 80, 52 ha
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPrimaria Gura PadiniiCod fiscal: 16560233, Adresa: Gura Padinii, Gura Padinii, Telefon: 0249536461, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Gura Padinii, Gura Padinii, Romania, cod postal: 237306, telefon: +40 249536461, fax: +40 249536461, persoana de contact: Lucian Slavoiu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Comuna Gura Padinii, sediul Primariei Gura Padinii, judetul Olt
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reconstructie ecologica forestiera pe terenuri degradate constituite in perimetrul de ameliorare Gura Padinii, Comuna Gura Padinii, Judetul Olt in suprafata de 80, 52 ha
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul cuprinde totalitatea lucrarilor pentru "Reconstructie ecologica forestiera pe terenuri degradate constituite in perimetrul de ameliorare Gura Padinii, Comuna Gura Padinii, Judetul Olt in suprafata de 80, 52 ha"
II.1.6) CPV: 45262640-9 - Lucrari de ameliorare a mediului (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 652, 210 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 29.000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile de la data limita de primire a ofertelor.SCRISOARE DE GARANTIE BANCARA in favoarea autoritatii contractante: 1) prezentarea in ORIGINAL si atasata coletului cu oferta; 2) se face referire expresa la procedura organizata de A.C.; 3) sa contina in clar denumirea A.C. in favoarea careia s-a constituit; 4) valoarea sa corespunda sumei fixe solicitate; 5) sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita; 6)sa contina parafa lizibila a bancii emitente si/sau semnatura autorizata; 7)sa fie emisa pentru operatorul economic care a depus oferta.INSTRUMENT DE GARANTARE emis in conditiile legii de o societate de asigurare, cu respectarea art. 86 alin.(3) din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. ORDIN DE PLATA (cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, cat si de extrasul de cont al beneficiarului, pana la data deschiderii ofertelor), in contul nr.RO78TREZ5095006XXX000852, deschis la Trezoreria Corabia, jud. Olt, confirmat de trezorerie. IMM-urile pot constitui garantia de participare in valoare de 50% din cuantum, se vor prezenta anexat garantiei de participare: declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii(anexa 1 din Ordonanta nr. 37/2006). Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. De asemenea, documentul de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, va avea prevazut in mod explicit faptul ca in cazul in care ofertantul depune contestatie la CNSC, iar contestatia este respinsa, societatea bancara sau cea de asigurari va plati neconditionat autoritatii contractante, la solicitarea acesteia, suma de 5432, 21 lei, calculata conf. preved. art. 278/1, alin (1), din OUG 34/2006 cu modif. si complet. ulterioare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului de lucrari, fara TVA. Se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari. Prevederile art. 86 alin. (2)-(4) din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare se aplica in mod corespunzator. Garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. In cazul ofertantilor care se gasesc in categoria IMM-urilor, garantia de buna executie se constituie in cprocent de 50% din cuantumul precizat.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea (privind neincadrarea in prevederile art.180 din ordonanta), Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, Declaratia privind calitatea de participant la procedura, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 actualizata. Mentionam ca, in cadrul autoritatii contractante, urmatoarele persoane detin functii de decizie: Cojocaru Gheorghe - primar, Slavoiu Lucian - viceprimar, presedinte comisie evaluare, Ratoi Victor - secretar comuna, membru comisie evaluare, Tarla Ilarian - contabil, membru in comisia de evaluare.? Certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, sau echivalent.? Certificat de taxe si impozite locale privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, a impozitelor si taxelor locale pentru sediul principal si pentru toate punctele de lucru declarate, sau echivalent.? Cazier fiscal al societatii/ (certificat echivalent-pentru persoane juridice straine) ? in conformitate cu H.G. 31/ 2003, sau echivalent.? Cazier judiciar al societatii asa cum este precizat in Certificatul constatator emis de oficiul Registrului Comertului, sau echivalent. Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului cu cel mult(maxim) 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. In cazul in care o oferta este declarata castigatoare, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, ii vom cere sa prezinte Certificatul constatator emis de ORC in original sau copie legalizata.Toate certificatele pot fi depuse in original, copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul? semnata si stampilata de catre ofertanti.Toate certificatele depuse trebuie sa fie in mod obligatoriu valabile la data depunerii ofertelor.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste certificate.Nu se accepta completarea ulterioara.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Fisa de informatii generale. Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani trebuie sa fie egala sau mai mare de 3.300.000 lei.2. Bilanturilor contabile pe ultimii trei ani (2008, 2009, 2010); daca operatorul economic si-a inregistrat situatia financiara aferenta lui 2011, poate prezenta bilanturile la 2009, 2010 si 2011.NOTA: Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Lista lucrari similare. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca in ultimii 5 ani a executat lucrari similara la un nivel cantitativ echivalent prezentului contract, supraf. minima egala cu supraf. licitata, respectiv 80, 52 ha.2. Dotarea cu utilaje: Cerinta minima: Tractor tip U 650 sau similar;Buldozer pe senile S 1500 cu scarificator sau similar;Plug PP3 - 30 M sau similar;Grapa - disc GD 4 sau similar;Remorca transport muncitori;Motofierastrau;Tractor UVL 445 sau similar;Cultivatorul FPL - 4 sau freze mecanice;Autocisterna;Autocamion cu remorca; Aparate de stropit si prafuit tip Kyoritz sau similar;Aparate de ierbicidat M.P.S.P. sau similar; Capacitatile tehnice ale utilajelor impuse sunt minimale.Nota: Operatoru economic poate prezenta in oferta mai multe utilaje de capacitati tehnice mai mici.3. Personal tehnic al ofertantului: sef santier-ing silvic, atestat conform OM nr. 718/2010; responsabili CQ - ing silvic, atestat cf OM nr. 718/2010. Informatii privind standardele de management al calitatii - certificat ISO 9001 sau echivalent.Informatii privind standardele de management al mediului - ISO 14001 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Oferta cu pretul cel mai mic primeste punctajul maxim adica 80 puncte. Ofertele celelalte se calculeaza astfel: Oferta n=oferta cu pretul cel mai mic/oferta de evaluat x punctaj criteriu
Durata de asigurare a garantiei contractuale(in luni calendaristice)
20
Descriere: Oferta cu durata de garantie cea mai mare primeste punctajul maxim, adica 20 puncte. Ofertele celelalte se calculeaza astfel: Oferta cu alta durata decat cea maxima=durata(n)/durata maxima x punctaj criteriu. Ofertele cu o durata de garantie mai mica de 2 luni vor fi considerate neconforme. Ofertele cu o durata de garantie mai mare de 12 luni nu va fi punctata suplimentar. Durata de garantie contractuala se refera la perioada de garantie de dupa plantarea pomilor.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit in SEAP, atasata invitatiei de participare.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.06.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.06.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.05.2012 08:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer