Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - RECONSTRUCTIE ECOLOGICA FORESTIERA PE TERENURI DEGRADATE CONSTITUITE IN PERIMETRUL DE AMELIORARE MAGURELE-PH.


Detaliu pentru invitatia numarul 336133
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA MAGURELE JUD. PRAHOVA (PRIMARIA COMUNEI MAGURELE)
Numar invitatie: 336133/25.09.2012
Denumire contract: RECONSTRUCTIE ECOLOGICA FORESTIERA PE TERENURI DEGRADATE CONSTITUITE IN PERIMETRUL DE AMELIORARE MAGURELE-PH.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA MAGURELE JUD. PRAHOVA (PRIMARIA COMUNEI MAGURELE)Cod fiscal: 2845613, Adresa: Nr.226, Sat Magurele, Jud. Prahova, Magurele, Telefon: 0244217701, Fax: 0244217401
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Nr.226, Sat Magurele, Jud. Prahova, Magurele, Romania, cod postal: 107345, telefon: +040 244217701, fax: +040 244217401, persoana de contact: Aurelia Daniela Ion
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Magurele, sat Magurele, nr. 226., judetul Prahova
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: RECONSTRUCTIE ECOLOGICA FORESTIERA PE TERENURI DEGRADATE CONSTITUITE IN PERIMETRUL DE AMELIORARE MAGURELE-PH.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: REALIZARE LUCRARI DE IMBUNATATIRE A CALITATII MEDIULUI PRIN IMPADURIREA TERENURILOR DEGRADATE PE RAZA COMUNEI MAGURELE, JUDETUL PRAHOVA, PE O SUPRAFATA DE 51 HA.
II.1.6) CPV: 45112350-3 - Lucrari de valorificare a terenurilor virane (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 225, 993 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia pentru participare se va constitui prin virament bancar contul autoritatii contractante IBAN: RO29TREZ5285006XXX001138 deschis la Trezoreria Valenii de Munte, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original (conform formular 15), pentru suma de 12260 leiGarantia de participare se constituie conform art. 86 alin. (1) din HG nr. 925/2006. In cazul IMM-urilor, garantia de participare de numita in continuare G.P. , poate fi constituita in cuantum de 50% fata valoarea precizata . Perioada de valabilitate a G.P. va fi cel putin egala cu perioada devalabilitate a ofertei ? 90 de zile calculata incepand cu data limita de depunere a ofertelor. In masura care un ofertant depune contestatie, iar Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului garantia de participare in conditiile prevazutede art. 278.1din OUG nr. 34/2006 respectiv conform literei bsuma de 5005, 99 lei. Ofertantii care opteaza pentru constituirea G.P. sub forma scrisorii de garantie bancara, acest document trebuie sa fie intocmit conform formularului nr. 15 din sectiunea ?Formulare
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului in cuantum de 10% din pretul contractului, exclusiv TVA .Modul de constituire a garantiei de buna executie: -printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract;
-prin retineri succesivedin sumele datorate pentru facturi partiale astfel: 0.5%se va depune intr-un cont de garantie deschis la trezorerie in termen de 15 zile de la semnarea contractului9.5%se va constitui prin retineri din fiecare factura emisa de prestator.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Declaratie va fi prezentata in mod obligatoriu si de tertul sustinator, daca este cazul.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completarea si prezentarea Formularului nr. 1 din Sectiunea?Formulare?.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 lit. a), lit. c1) si lit. d) va fi prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii : Completarea si prezentarea Formularului nr. 4 din Sectiunea?Formulare?Cerinta nr. 3Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta in conformitate cu Ordinul Presedintelui ANRMAP nr. 314/20.10.2010.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completarea si prezentarea Formularului nr. 2 din Sectiunea?Formulare?Cerinta nr.4Declaratia privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69.1 din O.U.G. nr. 34/2006. Declaratia va fi prezentata obligatoriu si de catre subcontractanti sau tertul sustinator, daca este cazul.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii deatribuire sunt urmatoarele : primar- Diaconu Vasilica, viceprimar-Patrascu Andrei, secretar-Vasile Monica, contabil-Mehedintu Lucica, administrator public- Lungu Mirel, ref. Achizitii- Enache Aurelia, consilieri locali: Tamasan Vasile, Oancea Gheorghe, Calinescu Bogdan, Ciomag Marian, Ionita Gheorghe, Samoila Cristian, Militaru Stefan, Moise Nicolae, Cucu Mihai, Cuculeanu Petre, Suciu Ion, Dosaru Dorinel.si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completarea si prezentarea Formularului nr.3 din Sectiunea ? Formulare?.Cerinta nr.5Certificate tip eliberate de autoritatile mentionate din care sa reiasa situatia operatorului economic referitoare la indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Prezentarea ?Certificatului de atestare fiscala pentru persoane juridice? (datorii la bugetul consolidat al statului), eliberat de Ministerul Finantelor - Agentia Nationala de Administrare Fiscala, din care sareiasa obligatiile exigibile de plata in luna anterioara depunerii ofertelor.Prezentarea ?Certificatului de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele locale? (datorii la bugetele locale) ? eliberat de primaria (consiliul local) de pe raza caruia isi desfasoara activitatea operatorul economic, din care sa reiasa obligatiile exigibilede plata in luna anterioara depunerii ofertelor.Autoritatea contractanta accepta ca suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul/candidatul nu se incadreaza in una dinsituatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG nr. 34/2006 orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor mentionate mai sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG nr. 34/2006, autoritatea contractanta accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a uneiasociatii profesionale care are competente in acest sens.Incadrarea ofertantului in toate situatiile prevazute la art. 69.1 , art. 180 si art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea acestuia de la procedura pentru atribuirea contractului.Referitor la formele de depunere a documentelor de calificare, in conformitate cu prevederile art. 5 din Ordinul nr. 509 din 14 septembrie 2011, emis de presedintele ANRMAP, acestea sunt mentionate mai jos: (1) Operatorii economici se pot implica in paralel in derularea mai multor proceduri de atribuire, considerent ce va obliga autoritatilecontractante sa solicite si sa permita depunerea documentelor in oricare dintre formele: - original;
- copie legalizata;
- copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?(2) Vor putea fi solicitate in forma originala acele acte emise de societati de asigurari, societati bancare sau alte institutii financiare acreditate, acte ce nu pot fi emise, si, implicit, folosite, decat in scopul demonstrarii anumitor cerinte legate de procedura de atribuire pentru care au fost solicitate.(3) Toate documentele intocmite/emise de catre candidat/ofertant cu scopul participarii la procedurile initiate in vederea atribuirii contractelor de achizitie publica se vor prezenta in original, inclusiv angajamentul ferm al tertului.Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea.Se va completa Formularul 38 din sectiunea ?Formulare?.In cazul in care uzeaza de dreptul prevazut mai sus, ofertantul are obligatia de a prezenta/completacertificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Acest termen nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare.Autoritatea contractanta trebuie sa se asigure ca ofertantul a carui oferta este declarata castigatoare a prezentat, nu mai tarziu de incheierea raportului procedurii de atribuire, certificatele/documentele mentionate anterior, acestea fiind incluse in dosarul achizitiei publice.Ofertantii vor prezenta documente care sustin criteriul de calificare.Note: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici;Documentele solicitate trebuie sa fie valabile la momentul deschiderii ofertelor;Documentele originale sau in copie legalizata scrise in alta limba vor fi insotite de traducerea in limba romana, autorizata si legalizata; in scopul evaluarii ofertei, traducerile vor prevala.Ofertantul nu are dreptul ca in cadrul procedurii: a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excuderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a cele in care este ofertant asociat.Autoritatea contractanta va exclude din procedura orice ofertant care se afla in oricare din urmatoarele situatii: a) este in stare de faliment ori lichidare, afacerile ii sunt conduse de un administrator judiciar sau activitatile sale comerciale sunt suspendate ori fac obiectul unui aranjament cu creditorii sau este intr-o situatie similara cu cele anterioare, reglementata prin lege;b) face obiectul unei proceduri legale pentru declararea sa in una dintre situatiile prevazute la lit. a);c) nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit ;c^1) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;d) a fost condamnat, in ultimii 3 ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in legatura cu situatia proprie aferenta cazurilor prevazute la lit.a)-d). Ofertantul trebuie sa fie abilitat sa presteze activitati de natura celor solicitate prin specificatiile tehnice incluse in caietul de sarcini.Pentru indeplinirea cerintei, ofertantul va prezenta :1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor care fac obiectul prezentei achizitii, cat si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii privind procedura insolventei.Certificatul va fi prezentat numai in original sau copie legalizata.3. Certificat de atestare valabil la deschiderea ofertelor eliberat de Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale pentru grupele de lucrari ce fac obiectul contractului de achizitie publica, conform prevederilor Ordinului MAPDR nr. 718/2010, in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul.In cazul asocierii unui grup de operatori economici in scopul depunerii unei oferte comune, cerintele privind capacitatea tehnica si/sau profesionala se vor demonstra prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, scop in care asociatii au obligatia de a depune documentele relevante mentionate din care sa rezulte indeplinirea cerintelor respective.Atentie! Ofertantul este obligat sa informeze Autoritatea contractanta despre orice modificare intervenita cu privire la situatiile certificate prin documentele solicitate mai sus, in termen de maxim 7 zile lucratoare de la interventia sau, dupa caz, luarea la cunostinta asupra acestor modificari.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale, cu declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii trei ani pentru care exista exercitiul financiar incheiat. (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular). Cerinta minima: Se solicita: Realizarea unei cifre medii anuale de afaceri pe ultimii 3 ani egala sau mai mare decat valoarea minima impusa, dupa cum urmeaza: 2.450.000 RON/an (In cazul asocierilor conditia se va considera indeplinita in mod cumulativ)., Situatia financiaraCerinta obligatorie: 1. Ofertantul va prezenta bilanturile contabile pentru anii 2009, 2010, 2011 vizate si inregistrate de organele competente. In cazul asocierii unui grup de operatori economici in scopul depunerii unei oferte comune, cerintele privind capacitatea financiara se vor demonstra prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, scop in care asociatii au obligatia de a depune documentele relevante mentionate din care sa rezulte indeplinirea cerintelor respective. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate si legalizate ale documentelor solicitate mai sus, iar in situatia in care reglementarile legale din tara in care ofertantul este rezident nu prevad bilant contabil, ofertantul va prezenta sit. fin. in forma impusa prin legislatia statului respectiv . In acest sens, operatorul ec. va depune in oferta o declaratie tradusa si legalizata prin care se precizeaza care este forma legala pentru sit. fin. anuala., Informatii privind sustinerea capacitatii economice si financiare a ofertantului de o alta persoana .In cazul in care ofertantulisi demonstreaza sit. ec. si fin. invocand si sustinerea acordata, in conf. cu prev. alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prez. unui angajament ferm al pers.resp., incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la disp. ofertantului resursele invocate. Pers. care asigura sustinerea fin. nu trebuie sa se afle in sit. care determina excluderea din procedura de atribuire, conf. Prev. art. 180. In acest sens, sustinerea tertului poate viza urmatoarele: - asig. resurselor solicitate de catre aut. contractanta prin D.A. a contractului, respectiv fondurile financiare; Astfel, angaj. ferm prezentat de ofertant trebuie sa evid. faptul ca disponibilizarea acestora se va realiza neconditionat, in functie de necesit. care apar pe parcursul indep. contr. in cauza.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Resurse umane si structura managementului.Ofertantul trebuie sa prezinte inform. Ref. la modul de organizare si personal, astfel: a) Efectivele medii anuale ale pers.i angajat si de conducere din cadrul organizatiei in ultimii 3 ani ( 2009, 2010, 2011b) Lista pers. ?cheie? care va fi angajat in cadrul contractului, descrie pe scurt preg. prof. si experienta. Pers. implicat in executarea lucrarilor trebuie sa fie sa fie calificat si atestat in lucrarile aferente. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin: ? Inginer silvic coordonator de proiect ? atestat pentru executia lucrarilor de imbunatatiri funciare conform Ordinului MAPDR nr. 718/2010 ? 1 persoana ? Tehnician silvic coordonator de proiect ? atestat pentru executia lucrarilor de imbunatatiri funciare conform Ordinului MAPDR nr. 718/2010 ? 1 persoana ? Tehnician silvic ? 3 persoane ? Inginer silvic ? 3 persoane ? Operatori utilaje atestati ISCIR ? 2 persoane ? Muncitori necalificati ? 50 persoane., Informatii privind dotarile specifice.Ofertantul trebuie sa aiba in dotarea sa, sau a unuia dintre asociati, prin contracte sau conventii de inchiriere, un numar suficienet de unelte (tarnacop, sapa, cazma, lopata, secera, roaba cu roata pneumatica) precum si urmatoarele echipamente: ? Buldoexcavator echipat cu foreza si picon ? Autocamion cu remorca? Autocisterna sau rezervormontat pe remorca ? Autoutilitara de transport? Trusa de prim ajutor CF SSM ? Mijloace de prima interventie in caz de incendiu? Tractor cu remorca . In cazul asocierii unui grup de operatori economici in scopul depunerii unei oferte comune, cerintele privind capacitatea tehnica se vor demonstra prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, scop in care asociatii au obligatia de a depune documentele relevante mentionate din care sa rezulte indeplinirea cerintelor respective., Informatii privind subcontractanti / asociatiiDecl. constand in inf. privind partea/partile din contr. pe care op. Ec. intentioneaza sa o/le subcontracteze sau ce urmeaza a fi indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora-(partea subcontractata in exprim. valorica). Daca este cazul subcontractarii, pentru fiecare subcontractant declarat se vor prez. doc. cu privire la resursele mat. si umane care vor fi implicate in contr. ce urmeaza a fi indeplinit. Un asoc. trebuie nominalizat lider al asoc. si confirmat prin depunerea scrisorilor de imputernicire semnate de pers. cu drept de semnatura din partea tuturor asoc. individuali din cadrul asoc. Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea ca toti asociatii din Asociatie/Consortiu sunt obligati sa ramana in Asociatie/Consortiu pe intreaga durata a contractului. Acordul de asoc. va indica participarea in procente la Lucrari, Fisa experienta similaraOfertantul va prezenta informatii referitoare la experienta in lucrari similare in calitate de antreprenor (inclusiv partener in cadrul unui Parteneriat) sau sub-antreprenor manager, pentru lucrari de natura si complexitate similare, in ultimii cinci ani; ofertantul va anexa copii ale paginilor relevante (denumirea contractului, denumirea partilor, valoarea si durata contractului) din contractele furnizate ca experienta. Cerinta minima : Ofertantul va trebui sa faca dovada ca a incheiat in ultimii 5 ani, cel putin 1 (unu) contract de lucrari de natura celor care fac obiectul contractului care urmeaza a fi atribuit. Ofertantul este obligat sa depuna contractele similare in copie legalizata sau copie conforma cu originalul., Informatii privind sustinerea capacitatii tehnice si profesionale a ofertantului de o alta persoana ( art.190 din OUG nr.34/2006)In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in situatia prevederilor art. 180. In acest sens, persoana juridica sustinatoare poate sustine un operator economic participant la o procedura de achizitie prin punerea la dispozitie a resurselor tehnice si profesionale solicitate de catre autoritatea contractanta prin Documentatia de atribuire a contractului Standarde de asigurarea calitatii ISO 9001/2008sau echivalent, Standarde de protectia mediului ISO 14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.09.2012 13:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer