Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - RECONSTRUCTIE ECOLOGICA FORESTIERA PE TERENURI DEGRADATE, CONSTITUITE IN PERIMETRUL DE AMELIORARE SALCIILE, COMUNA SALCIILE , JUDETUL PRAHOVA


Detaliu pentru invitatia numarul 341428
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA SALCIILE
Numar invitatie: 341428/27.12.2012
Denumire contract: RECONSTRUCTIE ECOLOGICA FORESTIERA PE TERENURI DEGRADATE, CONSTITUITE IN PERIMETRUL DE AMELIORARE SALCIILE, COMUNA SALCIILE , JUDETUL PRAHOVA
Stare procedura: In Desfasurare(suspendata din 28.12.2012 09:01 pana in 03.01.2013 12:44)
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SALCIILECod fiscal: 2843914, Adresa: COM SALCIILE, JUD PRAHOVA, Salciile, Telefon: 0244444000;0244444028, Fax: 0244444120
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COM SALCIILE, JUD PRAHOVA, Salciile, Romania, cod postal: 107510, telefon: +40 0244444000, fax: +40 0244444120, persoana de contact: MADALINA ROXANA MATEI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Salciile, comuna Salciile, judetul Prahova, cod postal 107510
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: RECONSTRUCTIE ECOLOGICA FORESTIERA PE TERENURI DEGRADATE, CONSTITUITE IN PERIMETRUL DE AMELIORARE SALCIILE, COMUNA SALCIILE , JUDETUL PRAHOVA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: RECONSTRUCTIE ECOLOGICA FORESTIERA PE TERENURI DEGRADATE, CONSTITUITE IN PERIMETRUL DE AMELIORARE SALCIILE, COMUNA SALCIILE , JUDETUL PRAHOVA
II.1.6) CPV: 45112350-3 - Lucrari de valorificare a terenurilor virane (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 576, 320 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare 6.000 lei.Perioada de valabilitate este cel putin egala cu valabilitatea ofertei (90 zile).Forma de constituire: a)un instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o soc.de asigurari-se va completa Form.nr.23 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular;2)ordin de plata in cont ;3)numerar depus la casieria primariei.Se va depune in original la sediul autoritatii contractante, cel mai tarziu la data limita de depunere a ofertelor, insotita de Scrisoarea de inaintare. In cazul eliberarii gar.de particip.de o banca/soc.de asig.din strainatate, instrumentul de grantare va fi redactat intr-o formulare echiv.cu modelul din Form.nr.23 si se va prezenta in conditiile de mai sus, insotit de traducerea in limba romana(autorizata si legalizata). Data de referinta la care se face echivalenta/alta valuta va fi incepand cu data 28.12.2012.In cazul asocierii, garantia de participare poate fi constituita pe numele oricaruia dintre asociati.Pentru a beneficia de prevederile Lg.346/2004, toti membrii unei asocieri trebuie sa se incadreze in categoria IMM- urilor. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de participare conform prevederilor art. 88 din HG nr.925/2006.In cazul in care C.N.S.C. respinge contestatia unui ofertant, a.c. isi rezerva dreptul de a retine contestatorului din garantia de participare suma rezultata din aplicarea prevederilor articolului 278 1 alin.(1) lit.b)din OUG nr.34/2006, respectiv suma de 4.356 lei
Garantie de buna executie
Cuantum-5% din val.fara TVA a contr.atribuit.Mod de const: 1)prin retineri succesive din sumele datorate ptr plata fact.partiale.Contr.are oblig.de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent un cont de disponibil distinct la dispoz.A.C., conf HG nr.1045/2011, suma initiala care se depune de catre contractant nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din val.contr.fara T.V.A.Of.declarat castig.are oblig.de a constitui garantia de buna executie a contr.in cond de mai sus cel mai tarziu la data semnarii contr.sub sanctiunea rezilierii acestuia;2)prin scrisoare de garantie bancara in cuantumul solicitat si valab.pana la exp.per.de garantie de buna executie;3)prin instrument de garantare emis in cond.legii de o soc.bancara sau de o soc.de asigurari si valabil pana la expirarea perioadei de garantie de buna executie. AC va elibera/restitui garantia de buna executie conf prev.art.91-92din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - participanti la procedura trebuie sa faca dovada faptului ca nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.- participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.-participanti la procedura vor certifica faptul ca participarea este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.- participanti la procedura trebuie sa precizeze calitatea in care acestia participa la procedura.- participanti la procedura trebuie sa prezinte informatii cu privire la plata datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele catre bugetul consolidat si local.- participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in prevederile art. 69?1 din OUG nr. 34/2006.- Se var prezenta Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-.Formularul nr. 5. (disponibil in sectiunea formulare). Aceasta declaratie va fi depusa de ofertant / fiecare membru al asocierii in cazul unei oferte comune/tertul sustinator/ subcontractant, daca este cazul.Ofertantul /Ofertantul asociat / Subcontractantul / Tertul sustinator care are drept membrii in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, inclusivpersoanele care aproba bugetul aferent Consiliului Judetean Prahova, la nivelul cerintei privind declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, modificata si completata prin Legea nr. 279/2011, respectiv: A- PRIMARUL: STAN NICUSOR B Viceprimarul- NEDEA GHEORGHE; Consilieri locali, Anghelache Lucian, Dragu Oprea, Milea Petre, Mitrea Alexandru, Nedea Gheorghe, Podaru Gheorghe, Radu Marian, Raducanu Sandel, Ristea Constantin, Vasilescu Cristian, Nedea SandaSecretar, Deciu Madalina - Contabil ?, este exclus din procedura de atribuire. -participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati, iar obiectul contractului trebuie sa isi gaseasca corespondent in obiectul de activitate al respectivilor operatori economici, cat si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii privind procedura insolventei.- Certificat de atestare valabil la data limita de depunere aofertelor- eliberat de Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale pentru grupele de lucrari ce fac obiectul contractului de achizitie publica, conform prevederilor Ordinului MAPDR nr. 718/2010.-
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri sau media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani sa fie de min. 500.000 lei pentru persoanele juridice romane sau echivalentul sumei in euro pentru persoanele juridice straine.Pentru prezentarea cifrei de afaceri echivalenta lei-euro este urmatoarea: - pentru 2009 - 4, 2399 lei/euro, - pentru 2010 - 4, 2122 lei/euro, - pentru 2011 ? 4, 3282 lei/euro.Cursul de schimb mediu anual lei/euro este cel comunicat de Banca Centrala Europeana (www.ecg.int)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa prezinte informatii cu privire la lucrarile executate in ultimii 5 ani., Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa faca dovadaexperientei similar in ultimii 5 ani, iar suma valorilor lucrarilor incluse in contractul/contractele prezentate ca dovada in acest senssa fie de minim de 200.000 lei., Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa prezinte informatii privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa prezinte efectivele medii anuale ale personalului angajat si de conducere din cadrul organizatiei in ultimii 3 ani ( 2009, 2010, 2011b) si de asemenea Lista pers. ?cheie? care va fi angajat in cadrul contractului., Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa prezinte informatiiprivind subcontractantii, Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa prezinte informatii privind tertii sustinatori Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa trebuie sa aiba implementat sistemul de management al calitatii - ISO 9001 sau echivalent, in domeniul ce face obiectul contractului, Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa trebuie sa aiba implementat standardul de protective a mediului ISO 14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.01.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.01.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.12.2012 16:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer