Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Reconstructie ecologica forestiera pe terenuri degradate in perimetrul de ameliorare,Comuna Dragus I ,Judetul Brasov,pe o suprafta de 145,4 ha?


Detaliu pentru invitatia numarul 319865
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Asociatia Higiurile Dragus
Numar invitatie: 319865/01.02.2012
Denumire contract: ?Reconstructie ecologica forestiera pe terenuri degradate in perimetrul de ameliorare, Comuna Dragus I , Judetul Brasov, pe o suprafta de 145, 4 ha?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAsociatia Higiurile DragusCod fiscal: 26101742, Adresa: Str.Principala, Nr.477, Comuna Dragus, Judetul Brasov, Dragus, Telefon: 0268249618, Fax: 0268249601
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Principala, Nr.477, Comuna Dragus, Judetul Brasov, Dragus, Romania, cod postal: 507251, persoana de contact: Vasile Hanes
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Strada Principala, Nr.477, Comuna Dragus, Jud.Brasov
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii pentru silvicultura conexe)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Reconstructie ecologica forestiera pe terenuri degradate in perimetrul de ameliorare, Comuna Dragus I , Judetul Brasov, pe o suprafta de 145, 4 ha?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?Reconstructie ecologica forestiera pe terenuri degradate in perimetrul de ameliorare, Comuna Dragus I , Judetul Brasov, pe o suprafta de 145, 4 ha?
II.1.6) CPV: 45262640-9 - Lucrari de ameliorare a mediului (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 648, 632 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
52972 lei, pt IMM 50%
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie5 %Retineri succesive din sume datorate pentru facturi partiale¦
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 Declaratie privind eligibilitatea-Completarea si prezentareaFormularului nr.1 .-Prezentarea cazierului judiciar si cazierului fiscal pentru operatorul economic.Declaratieprivind neincadrarea inprevederileart.18din O.U.G. nr.34/2006Completarea si prezentarea Formularului nr. 2-Prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat la data depunerii ofertelor.-Prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local la data depunerii ofertelor.-Prezentarea Certificatului de atestare privind obligatiile la Fondul de mediu, din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre Fondul pentru Mediu.-Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelului ANRMAP nr. 314/2010.-Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completanle ulterioare. Cerinta nr.1: Prezentarea de documente care dovedesc forma de inregistrare in calitate de operator economicPrezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertei din care sa rezulte cel putin informatiilelegatedestructuraactionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate.OfertantulsafieautorizatconformOrdinuluiMinistrului Agriculturii Padurilor si Dezvoltarii Rurale nr. 88/2006, respective Ordinului nr. 718/2010 privind atestarea persoanelor fizice si juridice care efectueaza proiectarea si executia lucrarilor de imbunatatiri funciare in domeniul silvic(grupele de lucrari C si D).PrezentareaatestatuluieliberatdeMinisterul Agriculturii Padurilor Si Dezvoltarii Rurale.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerintana. 1Media cifrei de afaceri a ofertantului pe ultimii trei ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat suma de 5.000.000 lei.Dovada prin mijloace agreate de banca operatorului economic prin care se confirma ca acesta are acces sau dispune de o suma de minim 300.000 lei care va fi destinata indeplinirii viitorului contract.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca in ultimele 60 de luni a prestat in cadrul unui contract lucrari similar(se accepta impaduriri , completari , semanaturi directe si plantatii sub masiv) pentru o suprafata minima egala cu suprafata licitata, respective 145, 4 ha.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are in dotarea sa sau ca dispune (proprietate, leasing sau prin contracte/conventii de inchiriere), de cel putin urmtoarele utilaje/mijloace de transport/ echipamente speciflce pentru indeplinirea contractului: -Tractor tip U 650 sau similar;
-Buldozer cu sacrificator sau similar-Plug PP3-30M sau similar-Grapa-disc GD 4 sau similar- Autoutilitara transport muncitori;
-Motofierastrau.-Tractor UVL 445 sau similar;
-Cultivatorul FPL - 4 sau freze mecanice;
-Cisterna min 10 t-Autocamion cu remorca.-Aparate de stropit si prafuit tip Kyoritz sau similar;
-Aparate de ierbicidat M.P.S.P. sau similar Standarde de asigurare a calitatii Standarde de protectie a mediului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.02.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.02.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 01.02.2012 13:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer