Achizitie publica - Reconstructie ecologica pe terenuri degradate in perimetrul de ameliorare SISESTI, comuna SISESTI, judetul MEHEDINTI
Detaliu pentru invitatia numarul 344161
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 344161/22.03.2013
Denumire contract: Reconstructie ecologica pe terenuri degradate in perimetrul de ameliorare SISESTI, comuna SISESTI, judetul MEHEDINTI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SISESTI (PRIMARIA COMUNEI SISESTI)Cod fiscal: 4484450, Adresa: comuna Sisesti judetul Mehedinti, sisesti, Telefon: 0252384003, Fax: 0252384144
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: comuna Sisesti judetul Mehedinti, sisesti, Romania, cod postal: 227455, telefon: +40 0252384003, fax: +40 0252384144, persoana de contact: Marian Ion Raducan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: comuna Sisesti judetul Mehedinti, sisesti, Romania, cod postal: 227455, telefon: +40 0252384003, fax: +40 0252384144, persoana de contact: Marian Ion Raducan
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reconstructie ecologica pe terenuri degradate in perimetrul de ameliorare SISESTI, comuna SISESTI, judetul MEHEDINTI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executarea lucrarilor propuse prin prezentul contract se poate rezuma astfel: - pregatirea terenului in vederea plantarii: ? indepartarea arbustilor (maces, paducel, porumbar), instalate natural pe cca. 5% din suprafata, in unitatea stationala 1A si indepartarea ierburilor inalte de pe locul de plantare in unitatea stationala 2B;? pregatirea terenului in vetre;
- plantarea puietilor in teren pregatit : ? executarea santului de depozitare a puietilor ? executarea gropilor ? plantarea efectiva a puietilor ? receparea tulpinii puietilor - executarea intretinerilor: ? mobilizari? descoplesiri? executarea combaterilor- revizuirea plantatiilor;
- executarea completarilor.Valoarea estimata a lucrarilor este de 2.433.566lei, fara TVA, conform devizului general intocmit la faza de Proiect Tehnic la care se adauga procentul de diverse si neprevazute de 8.63 % respectiv 230.000 lei fara TVA. Total valoare estimata a contractului 2663566 lei fara TVA
II.1.6) CPV: 45111291-4 - Lucrari de amenajare a terenului (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 663, 566 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 25000 lei, iar perioada de valabilitate este de 90 de zile calendaristice de la data limita de primire / depunere a ofertelor si trebuie prezentata in original. . Daca ofertantul se afla in situatia descrisa la art 278^1 din OUG 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare si autoritatea contractanta va solicita retinerea sumei de 6213.56 lei. Data la care se va face echivalenta leu/alta valuta este cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Se constituie printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara in conditiile legii sau de o societate de asigurari. Aceasta se va depune in original. Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% din pretul contractului fara TVA, sau de 5% din pretul contractului fara TVA in cazul IMM- urilor.Garantia de buna executie se va constitui : - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari conf. art.90, alin.1 din HG 925/2006. - prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Ofertantul castigator are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la Unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in conformitate cu Hotararea nr.l045/19.10.2011, iar suma initiala care se depune nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform art.91-92 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 Declaratia de eligibilitate privind neincadrarea in prevederile art. 180 din ordonanta Se va completa Formularul 12 A - Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. - Cazier judiciar si Cazier fiscal Forma de prezentare: document original si traducerea in limba romana autorizata si legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? a documentului pentru operatorii economici din strainatate (dupa caz); Daca in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale cu privire la declaratia privind eligibilitatea, ofertantul va prezenta - o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. In cazul unui tert sustinator, persoana care asigura sustinerea financiara si/sau sustinerea tehnica si profesionala va prezenta o declaratie pe proprie raspundere ca nu se afla in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Cerinta nr. 2 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta Se completeaza Formularul 12B - Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Forma de prezentare: document original si traducerea in limba romana autorizata si legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? a documentului pentru operatorii economici din strainatate (dupa caz); Daca in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale cu privire la declaratia privind eligibilitatea, ofertantul va prezenta - o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita operatorului economic, pe parcursul derularii procedurii de achizitie publica, pana in momentul adjudecarii, documente edificatoare prin care sa se faca dovada ca nu se afla in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006.3.Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor la bugetul general consolidat precum si la bugetul local in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificatele fiscale vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Ofertantii, persoane juridice romane si straine, trebuie sa faca dovada faptului ca nu au datorii fata de bugetul general consolidat si fata de bugetul local. Se accepta si ofertantii care au datorii la bugetul general consolidat sau la bugetul local, esalonate conform legii. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, se accepta ca si document edificator o declaratie data in acest sens in fata unui notar. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. In cazul unui tert sustinator, persoana care asigura sustinerea financiara si/sau sustinerea tehnica si profesionala va prezenta o declaratie pe proprie raspundere ca nu se afla in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 181 lit. a), c^1) si d) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita operatorului economic, pe parcursul derularii procedurii de achizitie publica, pana in momentul adjudecarii, documente edificatoare prin care sa se faca dovada ca nu se afla in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006. Cerinta nr. 3 Declaratie privind calitatea de participant la procedura Se completeaza Formularul 12 C In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Cerinta nr. 4 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului 314/12.10.2010 Se completeaza Formularul 6 Cerinta nr. 5 Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Se completeaza Formularul A Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Marian Raducan - primar, Fota Sorin ? Viceprimar, Paraschivu Constantin ? secretar, ec. Traistaru Petrisor ? Sef Serviciu Buget Contabilitate, Cretescu Aneta - referent serviciul de asistenta sociala, Radoi Elisaveta - referent taxe si impozite, Vintilescu Mihai Daniel - contabil. 1. Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in care datele sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, din care sa reiasa urmatoarele: a)denumirea operatorului economic si toate datele de identificare; b)codul unic de inregistrare; c)sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa); d)structura actionariatului; e)numele reprezentantilor legali ai operatorului economic; f)domeniul de activitate principal; g)domeniile de activitate secundare; h)situatia societatii (daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii). Documentul va fi utilizat si la verificarea situatiei personale a ofertantului.2. Ofertantul sa fie autorizat conform Ordinului Ministrului Agriculturii Padurilor si Dezvoltarii Rurale nr. 88/2006, respectiv Ordinului nr. 718/2010 privind atestarea persoanelor fizice si juridice care executa lucrarile de imbunatatiri funciare in domeniul silvic (grupele de lucrari C si D).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Media cifrei de afaceri globala a ofertantului pe ultimii trei ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat suma de 4.000.000 lei. Se lasa la latitudinea ofertantului documentele ce vor fi prezentate in sustinerea indeplinirii cerintei de calificare .Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit pentru o suprafata minima egala cu suprafata licitata de 100, 3 ha, Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are in dotarea sa sau ca dispune (proprietate, leasing, contracte / conventii de inchiriere sau orice alte documente care dac dovada punerii la dispozitie), de utilaje / mijloace de transport/ echipamente specifice pentru indeplinirea contractului. 2. Remorca transport muncitori; Motofierastrau; Cultivatorul sau freza mecanica; Autocisterna; Autocamion cu remorca; Aparate de stropit si prafuit ; Aparat de ierbicidat; Tractor; Buldozer cu senile; Scarificator; Plug; Grapa - disc ., 3. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin de personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului. 3. 1 sef de santier - inginer cu studii de profil in domeniul silvic, atestat conform OM nr. 718/2010; 1 responsabili cu controlul tehnic de specialitate - atestat conform OM nr.718/2010 ; Operatori utilaje. - Prezentarea Formularului nr. 6, insotit de anexa la acesta (CV-ul in format EUROPASS), aferent fiecarei persoane propuse in cadrul echipei, semnat de catre fiecare titular in parte. Fiecare informatie din CV va fi sustinuta prin documente suport din care sa rezulte detinerea pregatirii si competentelor/ calificarilor profesionale ale personalului decontinuare: specialitate propus in cadrul echipei de proiect, astfel cum sunt acestea mentionate mai sus, respectiv diplome, atestate, certificari, contracte/carti de munca. - Prezentarea Angajamentului ofertantului privind resursele umane ca, in cazul indisponibilitatii unor persoane dintre cele nominalizate pentru indeplinirea contractului, le va inlocui numai cu persoane avand cel putin calificarile celor nominalizate initial si luate in calcul la evaluarea ofertei. 1. Implementarea standardului de management al sistemului calitatii din seria ISO 9001 pentru lucrari de impadurire. Informatiile cuprinse in aceste documente trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor., 2. Implementarea standardului de management al sistemului calitatii din seria ISO 14001 pentru lucrari de impadurire. Informatiile cuprinse in aceste documente trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.04.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.04.2013 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 08.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.03.2013 09:01