Achizitie publica - "Reconstructie ecologica prin impadurire a perimetrului de ameliorare Composesoratul Joseni"
Detaliu pentru invitatia numarul 322163
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 322163/19.03.2012
Denumire contract: "Reconstructie ecologica prin impadurire a perimetrului de ameliorare Composesoratul Joseni"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPOSESORATUL JOSENICod fiscal: 12948675, Adresa: Nr. 305, Joseni, Telefon: 0266354115, Fax: 0266354115
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Nr. 305, Joseni, Romania, cod postal: 537130, telefon: +40 266354115, fax: +40 266354115, persoana de contact: Imre Mihalydeak
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: loc. Joseni, nr. 305, jud. Harghita, cod postal: 537130, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Gospodarirea padurilor (proprietar de padure))
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: "Reconstructie ecologica prin impadurire a perimetrului de ameliorare Composesoratul Joseni"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reconstructie ecologica prin impadurire a perimetrului de ameliorare Composesoratul Joseni, conform specificatiilor tehnice din caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 45262640-9 - Lucrari de ameliorare a mediului (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 519, 311 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
a) Valoarea garantiei de participare este 50.000 lei.b) Modalitati de constituire acceptate: - Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari - Formularul nr. 11;
- Virament bancar in contul autoritatii contractante, confirmat prin extras de cont emis de banca pentru autoritatea contractanta;Contul de IBAN este: RO63 BRDE 210S V286 7923 2100, deschis la BRD Agentia Gheorgheni;c) Dovada achitarii garantiei de participare: - copia dupa documentul de plata vizata de banca/trezorerie lipita pe plicul ce contine oferta, langa scrisoarea de inaintare - Formular nr. 1;
- oferta se respinge in cazul in care nu este insotit de copia documentului de plata a garantiei de participare, conform HG 925/2006, - perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi 60 de zile incepand de la data limita de primire a ofertelor.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia, atunci cand ofertantul: isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului; oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei. In cazul in care se formuleaza o contestatie, iar in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: intre 420.001 lei si 4.200.000 lei inclusiv - 4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei.
Garantie de buna executie
- Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 4% din valoarea totala a contractului fara TVA.- Garantia de buna executie se constituie la incheierea contractului de lucrari prin depunerea sumei intr-un cont de garantie de buna executie inchis pentru furnizor si deschis pentru beneficiar pe toata perioada de garantie, pana la semnarea procesului-verbal de receptie finala.- Scrisoarea de garantie va fi eliberata de o banca sau o societate de asigurari.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1: Completarea Formularului de oferta - Formular 10CCerinta 2: Declaratie pe propria raspundere ca in ultimii 5 ani sa nu fi fost condamnat definitiv de instantele judecatoresti pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, corupte, frauda, spalare de bani - Formular 12A;Cerinta 3: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 - Formular 12BCerinta 4: Operatorii economici participanti la procedura NU trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 69ยน din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. - Formular 16.Persoanele implicate din cadrul Autoritatii contractante care detin functii de decizie si au rol in initierea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Mihalydeak Imre - CNP 1620816190691; Horvath Zoltan - CNP 1600522190696; Dobai Arpad - CNP 1670108190695; ing. Munteanu Ion - CNP 1520514384207; ing. Nicolae Ioan - CNP 1790604514350.Cerinta 5: Se va prezenta Certificatul de participare cu oferta independenta - Formular 3Se vor atasa: - Certificat de atestare fiscala pentru persoanele juridice, eliberat de D.G.F.P.C.F.S., inclusiv pentru indeplinirea obligatiilor de plata a contributiilor de asigurari sociale, din care sa rezulte situatia obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
- Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice, eliberat de consiliul local, din care sa rezulte situatiaobligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Nota: Pentru a fi valabile, certificatele trebuie sa fie emise cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii procedurii si vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila stampilata si semnata CONFORM CU ORIGINALUL. Cerinta 1: Persoane juridice/fizice romane: - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (original sau copie legalizata) ? emis cu maxim 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, iar obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator;Persoane juridice/fizice straine: - Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional copie legalizata, - Stat de personal ? original sau copie legalizata, - Toate documentele pentru oferta vor fi traduse si legalizate.Cerinta 2: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca si sa stie conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura - Formular 12C.Cerinta 3: Ofertantul trebuie sa dovedeasca faptul ca la elaborarea ofertei a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia mediului existente la nivel national, precum si le va respecta pe parcursul indeplinirii contractului de lucrari - Formularul 15
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala din ultimii 3 (trei) ani sa fie de minim: 755000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1: Lista lucrarilor similare executate in ultimii 5 ani.Recomandari din partea unor beneficiari/clienti privind executia unor lucrari similare, cu valoare de cel putin 300.000 lei fara TVA., Cerinta 2: Lista utilajelor si echipamentelor necesare indeplinirii contractului. Ofertantul trebuie sa dispuna de echipamentele si utilajele pentru executie considerate de Autoritatea contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului (dotare minima): - echipamente: cazma, lopata, galeti, tarnacop, sapa de munte, sarma pichetaj, picheti, prasitoare, manusi de protectie;
- utilaje: tractor, remorca de transport muncitori, autocamion cu remorca, aparat pentru stropiri grosiere., Cerinta 3: CERTIFICAT DE ATESTARE emis de M.A.P.D.R. in baza Ordinului ministrului M.A.P.D.R. nr. 88/2006 sau 718/2010, valabil la data deschideriiofertelor., Cerinta 4: Un responsabil tehnic cu calitatea (CQ) atestat de M.A.P.D.R. pentru lucrari silvice conform O.M. nr. 88/2006 sau 718/2010, cu atestat in vigoare la data deschiderii ofertei.Important: Se va nominaliza personalul angajat si personalul responsabil pentru indeplinirea contractului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Prin SEAP sau la sediul Autoritatii contractante.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.03.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.03.2012 17:56