Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reconstructie ecologica prin impadurirea terenurilor degradate constituite in perimetrul de ameliorare Maldaeni, comuna Maldaeni, judetul Teleorman


Detaliu pentru invitatia numarul 350254
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Maldaeni (Primaria Comunei Maldaeni)
Numar invitatie: 350254/10.07.2013
Denumire contract: Reconstructie ecologica prin impadurirea terenurilor degradate constituite in perimetrul de ameliorare Maldaeni, comuna Maldaeni, judetul Teleorman
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Maldaeni (Primaria Comunei Maldaeni)Cod fiscal: 6692016, Adresa: Comuna Maldaeni, Teleorman, Maldaeni, Telefon: 0247337112, Fax: 0247337112
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Maldaeni, Teleorman, Maldaeni, Romania, cod postal: 147195, telefon: +40 0247337112, fax: +40 0247337112, persoana de contact: Sarbu Maria
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Comuna Maldaeni, Teleorman, Maldaeni, Romania, cod postal: 147195
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reconstructie ecologica prin impadurirea terenurilor degradate constituite in perimetrul de ameliorare Maldaeni, comuna Maldaeni, judetul Teleorman
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reconstructie ecologica, lucrari de impaduriri integrale, completarea lipsurilor in plantatii, lucrari de intretineri in plantatii, precum si de asigurarea pazei perimetrului pe perioada contractului, ce au ca scop imbunatatirea calitatii mediului
II.1.6) CPV: 45262640-9 - Lucrari de ameliorare a mediului (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 758, 084 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
a) Cuantumul garantiei de participare: 52.500 lei.b) Perioada de valabilitate a garantiei: 90 de zile de la data stabilita pentru depunerea ofertelor.c) Cuantumul ce se va retine in conditiile art. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006:4.725 lei.d) Forma de constituire a garantiei de participare: 1. instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari; sau2. ordin de plata in contul RO89TREZ6085006XXX001597 deschis la Trezoreria Rosiorii de Vede, CUI Primaria Maldaeni 6692016, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data depunerii ofertelor.Data la care se va face echivalenta leu/alta valuta este 27.05.2013
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea totala a contractului.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in coditiile prevazute la art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006. In acest ultim caz, suma initiala pe care o va depune contractantul in contul deschis la la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea dispozitia autoritatii contractante va fi de 0, 5% din pretul contractului.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea-completarea formularului 1Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006-completarea formularului 2Prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Prezentarea cazierului judiciar si cazierului fiscal pentru operatorul economic.Declaratie privind calitatea de participant la procedura- completarea formularului 3Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelul ANRMAP nr. 314/2010-completarea formularului 4Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Oprina Ion - primar, Mitroi Ion ? Viceprimar, Rusanu Marian- consilier primar, Sarbu Maria ? secretar, Iordache Mariana ?inspector Contabilitate, Cotei Tantica-inspector casier, Paune Antonica Tatiana ?inspector impozite si taxe, Cristina Marcela- inspector stare civila, Manaila Mircea ?referent agricol, Alexe Emilia-consilier local; Badescu Constantin -consilier local; Bajan Ion-consilier local; Barbu Emilian-consilier local; Cuna Vergil-consilier local; Delcea Alexandru-consilier local; Delea Dumitru-consilier local; Ionescu Gheorghe-consilier local; Micheanu Florian-consilier local; Radut Carmil-Titel-consilier local; Sarbu Iuliean-consilier local; Stefan Marin-consilier local. Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului;informatiile din acest document trebuie sa fie reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor.In cazul in care o oferta este declarata castigatoare, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, ii vom cere sa prezinte Certificatul constatator emis de ORC in original sau copie legalizata.Prezentarea atestatului eliberat de Ministrului Agriculturii Padurilor si Dezvoltarii Rurale sau MinisterulMediului si Padurilor.Ofertantul sa fie autorizat conform Ordinului Ministrului Agriculturii Padurilor si Dezvoltarii Rurale nr. 88/2006, respectiv Ordinului Ministerului Mediului si Padurilor nr. 718/2010 privind atestarea persoanelor fizice si juridice care efectueaza proiectarea si executia lucrarilor de imbunatatiri funciare in domeniul silvic (grupele de lucrari C si D).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii trei ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat suma de 5.200.000 lei..Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca in ultimii 5 ani a executat lucrari similare la un nivel cantitativ echivalent prezentului contract, respectiv pentru o valoare minima egala cu valoarea estimata, respectiv de 2.627.439 lei (fara TVA), prezentand in acest sens, in copie, unul sau mai multe contracte.Prezentarea uneiliste a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Prezentarea receptiilor finale, a proceselor verbale privind constatarea starii de masiv sau a altor documente justificative prin care sa se faca dovada executarii lucrarilor.a)Prin contract de lucrari finalizat se intelege unul sau mai multe contracte multianuale de executie lucrari (de la plantare pana la inchiderea starii de masiv) in terenuri degradate sau perdele forestiere, pentru o valoare minima egala cu valoarea estimata, respectiv de 2.627.439 lei (fara TVA), conform art. 14 din Ordinul 509/2011., Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are in dotarea sa sau ca dispune (proprietate, leasing sau prin contracte/conventii de inchiriere), de cel putin urmatoarele utilaje/mijloace de transport/echipamente specifice pentru indeplinirea contractului: Tractor >150 cp- 1 bucScarificator -1 bucTractor U 650 sau similar -2 bucTractor UVL 445 sau similar-2 bucPlug PP3- 30Msau similar - 2 bucGrapa ? disc GD 4 sau similar - 2 bucCultivatorulFPL-4 sau freze mecanice-2 bucAparate de stropit MPSPsau similar -1 bucAutocamion cu remorca ? 1 bucAutocisterna-1 bucMotocultor -1 bucAtomizor -1 bucMotoburghiu pentru gropi de pamant -10 bucMotocoase pentru descoplesiri- 3 bucFierastrau mecanic -1 bucMijloace transport persoane ? 2 bucTarnacop, sape, cazmale, lopeti, seceri, roabe cu roata pneumatica.Echipament de protectie: ochelari, manusi, cizme, salopetaIn cazul in care operatorul economic are in dotarea sa/dispune de echipamentele mentionate mai sus prin contracte/conventii de inchiriere si nu prezinta contractele / conventiile cu operatorii economici posesori ai respectivelor echipamente, incheiate pentru perioada programata executarii lucrarilor, oferta va fi respinsa, in conditiile in care operatorul economic nu a dat curs solicitarilor autoritatii contractante., Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin de urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului: - 1 sef de santier - inginer cu studii de profil in domeniul silvic, atestat conform OM nr. 718/2010 si o experienta profesionala relevanta, dovedita prin implicarea in cel putin un proiect similar;
- 1 responsabil cu controlul tehnic de specialitate - inginer cu studii de profil in domeniul silvic, atestat conform OM nr. 718/2010 si atestat pentru controlul tehnic de specialitate;Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune deoperatori utilaje, conform dotare tehnica disponibilizata pentru executia lucrarii.Prezentarea Formularului 8, insotit de CV-ul aferent fiecarei persoane de specialitate propuse in cadrul echipei, semnat de catre fiecare titular in parte. Fiecare informatie din CV va fi sustinuta prin documente suport din care sa rezulte detinerea pregatirii si competentelor/ calificarilor profesionale ale personalului de specialitate propus in cadrul echipei de proiect, astfel cum sunt acestea mentionate mai sus, respectiv diplome, atestate, certificari, contracte/carti de munca.- Prezentarea Angajamentului ofertantului privind resursele umane ca, in cazul indisponibilitatii unor persoane dintre cele nominalizate pentru indeplinirea contractului, le va inlocui numai cu persoane avand cel putin calificarile celor nominalizate initial si luate in calcul la evaluarea ofertei. Se va completa Formularul 10.Nota: a. In sensul prevederilor de mai sus, ofertantii vor prezenta documente suport corespunzatoare din care sa reiasa indeplinirea cerintelor solicitate, astfel: - cartile de munca/copie revisal sau, dupa caz, contractele individuale de munca ale personalului si/sau contractele de prestari servicii incheiate intre ofertant si persoanele respective pentru specialistii propusi si pentru operatorii utilaje;
- diplome privind specializarea personalului de specialitate (studiile, pregatirea profesionala, calificarea si atestarea profesionala);
- autorizatii/certificate de atestare profesionala aflate in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor pentru personalul de specialitate.b. In cazul in care se propun persoane care nu sunt angajati ai ofertantului, pentru fiecare astfel de specialist se va prezenta dovada relatiei contractuale intre expert si ofertant.c. Fiecare expert nominalizat va completa semna si prezenta Declaratia de disponibilitate conform modelului prevazut la Formularul 9.d. Seful de santier si reponsabilul cu controlul tehnic de specialitate vor fi numiti prin decizie de catre administrator., Informatii privind subcontractantii, Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cantitatea de puieti necesara realizarii contractului Implementarea standardului de management al sistemului calitatii din seria ISO 9001 pentru lucrari de impadurire., Implementarea standardului de management al sistemului calitatii din seria ISO 14001 pentru lucrari de impadurire.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.07.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.07.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 22.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 09.07.2013 16:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer