Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reconstructie pod peste paraul ,, Homorodul Mic,, in localitatea Mercheasa, jud. Brasov. Executie si proiectare D.E.


Detaliu pentru invitatia numarul 357192
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA HOMOROD (PRIMARIA COMUNEI HOMOROD, JUDETUL BRASOV)
Numar invitatie: 357192/29.01.2014
Denumire contract: Reconstructie pod peste paraul , , Homorodul Mic, , in localitatea Mercheasa, jud. Brasov. Executie si proiectare D.E.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA HOMOROD (PRIMARIA COMUNEI HOMOROD, JUDETUL BRASOV)Cod fiscal: 4646943, Adresa: Str. Principala, Nr. 403, Comuna Homorod, Judetul Brasov, Homorod, Telefon: 0268286601, Fax: 0268286601
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Principala, Nr. 403, Comuna Homorod, Judetul Brasov, Homorod, Romania, cod postal: 507105, telefon: +40 0268286601, fax: +40 0268286601, persoana de contact: MARCEL PELEI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Principala, Nr. 403, Comuna Homorod, Judetul Brasov, Homorod, Romania, cod postal: 507105
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reconstructie pod peste paraul , , Homorodul Mic, , in localitatea Mercheasa, jud. Brasov. Executie si proiectare D.E.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului il constituie proiectarea detalilor de executie, intocmirea studiului geotehnic de detaliu si executialucrarilor de reconstructie a podului peste Homorodul Mic, cu urmatoarele caracteristici: - 1 deschidere de 20, 30 m, cu latimea totala a suprastructurii de 6.60 m;
- Infrastructura :2 culei din beton simplu si armat fundate pe cate 3 coloane;
- Suprastructura :5 grinzi prefabricate precomprimate cu o placa de suprabetonare;
- Rampele de acces vor fi cu suprastructura amenajata la nivel de balast;
- In zona podului si pe cate 8.00 m in amonte si 8.00 - 6.00 m in aval, ambele maluri se vor consolida cu saltele dingabioane de cate 50 cm grosime;
- Amenajarea dispozitivelor de scurgerea apelor la ambele capete ale podului.Valoarea estimata fara TVA: 1.054.072RON din care - Proiectare 86.419 RON , respectiv 8, 10 %;Executie807.408 RON, respectiv 76, 61%; Cheltuieli diverse si neprevazute.160.245 lei , respectiv 15, 20%.
II.1.6) CPV: 45221100-3 - Lucrari de constructii pentru poduri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 054, 072 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare :17.500lei ;Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Garantia de participare se poate constitui in conformitate cu art 86 , alin (1) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Garantia de participare la licitatie se pierde daca ofertantul: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; - oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei, oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;. Returnarea garantiei de participare se va face dupa incheierea contractului cu ofertantul castigator, in baza unei solicitari scrise, conform art. 88 din HG 925/2006. Pt. IMM se aplica Legea 346/2004.Conform OUG 34/2006, art.278 IND 1, suma retinuta in situatia respingerii contestatiei de catre CNSC sau in cazul in care contestatorul renunta la contestatie nu este ca urmare a adoptarii de catre autoritatea contractanta a masurilor de remediere necesare, in conditiile art. 256 3 alin (1) este de 4.673, 82 lei. Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile art. 87 din din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie solicitate este de 5% din pretul contractului fara TVA.IMM benerificaza de reducere cu 50 % conf Legii .346/2004. Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie este conform art.90 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta obligatorie -Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile, art.181 din OUG 34/2006, Formular ?12 B.- Declaratie privind neincadrarea in art. 180 din OUG nr.34/2006, Formular ? 12A.Se va prezenta certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat si la bugetul local, din care sa reiasa ca ofertantul/ nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, in original/copie legalizata/ xerocopie certificata pt. conformitate cu originalul;In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art. 11 alin. 4 ) din HG 925/2006 Declaratia privind calitatea de participant la procedura; Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. In cazul in care oferta este prezentata cu mai multi operatori economici documentele solicitate trebuie prezentate de fiecare operator economic in parte.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea art 69^1(evitarea conflictului de interese)din OUG 34/2006.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: dl. PELEI MARCEL ? Primar, LORINCZ BELA ? Viceprimar, PUSCAS ALINA-Secretar: Consilierii locali - Cirica Cornel , Pelei Gheorghe, Dumitru Gheorghe, Suci Nechita, Ouatu Adrian, Sona Stefan Doru, Dragomir Ioan, Vasiu Gabriela Eugenia, Iobb Istvan, Sucaciu Dan Matei.Nota : in cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici . Cerinta obligatorie : Prezentare Certificat Constatator emis de ONRC, cu obiectul de activitate, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. . De asemenea vor prezenta un Certificat de Rezidenta fiscala ( evitarea dublei impuneri ) valabilla data limita de depunere a ofertelorObiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Pentru persoanele juridice/ fizice straine este necesara prezentarea documentelor edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul estestabilit, insotite de traduceri autorizate in limba romana.Nota : in cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici;.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind situatia economico-financiara.- date referitoare la cifra de afaceri realizata in ultimii trei ani, in RON si Euro , minim de1.600.000lei , in domeniul de activitate aferent obiectului contractuluiEchivalentul in alta valutaal valorilor exprimate in lei se va calcula de catre ofertanti utilizand cursul lei/alta valutala cursul mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv.? Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani, 2011, 2012, 2013, inregistrate si vizate de organele competente, conform prevederilor legale in vigoare, cu mentiunea ca, in locul bilantului contabil pentru ultimul an ( respectiv pentru anul2013 ) se accepta orice documentedin care sa rezulte indeplinirea niveluluicifrei de afaceri .Ofertantii tip IMM ce indeplinesc conditiile legale in vigoare , beneficiaza de reducere de 50% pentru criteriul legat de cifra de afaceri.Pentru persoanele juridice straine se vor depune traduceri autorizate si legalizate/autentificate in limba romana.Documentele solicitate trebuie sa fie inregistrate si vizate la autoritatea din tara respectivaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 ? pentru proiectareExperienta similaraOfertantul va prezenta , , Declaratia privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3ani , , care sa contina valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privatiCerinta nr. 2Declaratie privind listalucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit, conform art. 188 alin. 3 lit. a) din OUG 34/2006.Cerinta nr. 3Informatii privind echipamentele, utilajele si dotarile de specialitate care pot fi puse la dispozitie pentru indeplinirea contractului in mod corespunzatorSe solicita indeplinirea urmatoarelor cerinte minime privindechipamentele, utilajele, instalatiile si dotarile de specialitatecare pot fi puse la dispozitie pentru indeplinirea contractului in mod corespunzator si utilizate in vederea executarii contractului: ü 1 automacara 30 toneü1 automacara 180 toneü 1 buldoexcavatorü 1 rulou compactor pe pneuriü1 rulou compactor vibrator mixtü1 compactor vibratorü1 repartizator finisor mixtura asfalticaü1 incarcator pe pneuriü1 excavator pe senileü1 buldozer pe senileü1 motocompresor + pikamerü1 autogrederü1 statie asfaltü1 statie betoaneü1 autobetoniereü 1 autobasculanta pentru transport mixturi asfaltice prevazuta cu prelataü 1 laborator de gradul IIConform recomandarii proiectantului, cele doua automacarale de 30 si respectiv 180 tone sunt necesare pentru montarea si manipularea grinzilor.Echipamentul , , laborator de gradul II, ,este solicitat conform art. 15 din Legea nr. 10/1995, Anexei nr. 4 din HG 622/2004, intrucat verificarea calitatii lucrarii are la baza incercari care pot fi efectuate doar in laboratoare cu grad minim II.Ofertantiivor prezenta o declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care pot dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari., conform art. 188 alin. 3 lit. f) din OUG 34/2006Pentru fiecare dintre echipamentele enumerate mai sus, operatorii economici vor prezenta documente din care sa rezulte forma de punere la dispozitie a acestora (in proprietate/chirie/leasing). Se accepta si angajament de punere la dispozitie a utilajelorCerinta nr. 4, , Personal, ,Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de urmatorii responsabili cu indeplinirea contractului : Responsabil tehnic cu executia ? atestat pentru categoria constructii rutiere drumuri si poduri, valabilla data limitade depunere a ofertelorSef de santier ? absolvent al unei facultati de constructii drumuri si poduri, care detine diploma de inginer.Experienta profesionala in cel putin un proiect similar.Se va prezenta CV ; copii ale diplomelor de studiiPersonalul atestat ( RTE) va prezenta atestatul/legitimatia obtinut in baza Ordinului 777/2003Informatii privind asociereaMai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea.Ofertantul va prezenta formularul, privind asocierea, precum si acordul de asociere.Informatii privind subcontractantii.Daca este cazul se va complecta declaratia privind partea din contract indeplinita de catre subcontractantii si specializarea acestora. Cerinta nr. 1Standarde asigurare a calitatiiOfertantii vor depune in copie certifícate privind implementarea si mentinerea unui sistem de asigurare a managementului calitatii pentru activitati relevante contractului supus procedurii de achizitie conform SR EN ISO 9001 sau echivalent, valabile la data limita de depunere a ofertelor.Cerinta nr. 2Standarde de protectia mediuluiOfertantii vor depune in copie certifícate privind implementarea si mentinerea unui sistem de mediu pentru activitati relevante contractului supus procedurii de achizitie conform SR EN ISO 14001 sau echivalent, valabile la data limita de depunere a ofertelor.Atentie!In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de calitateastfel cum este solicitat de autoritatea contractanta, se vaaccepta orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii si al protectiei mediului.Mentionam ca un document in care sa se precizeze ca auditul de certificare , a fost finalizat, urmand ca acesta sa primeasca certificarea propriu zisa, dovada in sensul celor aratate mai sus, respectiv art. art. 193 si art. 196 din OUG 34/2006Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
65
Descriere: Componenta financiara. Ponderea stabilita pentru componenta financiara are ca rol de a reflecta in mod corect cuantumul valoric ( pretul ofertei )
Termen de garantie
15
Descriere: Atribuirea sa fie facuta intr-un mod cat mai corect, care sa duca la realizarea unei lucrari calitative, intr-un timp rezonabil
Termen de executie
20
Descriere: Executarea lucrarilor sa se realizeze intr-un termen rezonabil
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.02.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.02.2014 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.01.2014 16:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer