Achizitie publica - RECONSTRUCTIE PTA 2606 IN LOCALITATEA SILVAS, JUD.SATU MARE
Detaliu pentru invitatia numarul 327058
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 327058/17.05.2012
Denumire contract: RECONSTRUCTIE PTA 2606 IN LOCALITATEA SILVAS, JUD.SATU MARE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialFiliala de Distributie a Energiei ElectriceELECTRICADISTRIBUTIE TRANSILVANIA NORD S.A.Cod fiscal: RO14476722, Adresa: str. Ilie Macelaru nr. 28A, Cluj-Napoca, Telefon: 0264-205435, Fax: 0264-205429
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Mircea cel Batran nr.10, Satu Mare, Romania, cod postal: 3900, telefon: +40 261805830, fax: +40 261805827, persoana de contact: Dr.ing.Mircea Tamas
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str.Mircea cel Batran nr.10, Satu Mare, Romania, cod postal: 3900, Sediul S.D.E.E. Satu Mare
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: RECONSTRUCTIE PTA 2606 IN LOCALITATEA SILVAS, JUD.SATU MARE
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prelungire racord existent, realizare PTA 40 kva, intre CD 1-4 proiectat si stalpul SE10 din pct.B se vor realiza 2 iesiri de distributie publica.Lungimea totala de reconstructie 200m.
II.1.6) CPV: 45315300-1 - Instalatii de distributie de energie electrica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 98, 558 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
986 lei (493 lei pentru IMM-uri). Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Documentul care atesta constituirea garantiei de participare se va prezenta, la deschidere, in original. Garantia de participare va fi exprimata in lei si poate fi constituita prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse si returnate la deschidere. Garantia de participare se va returna de catre autoritatea contractanta numai dupa semnarea contractului de achizitie publica. Contul bancar pentru depunerea garantiilor este: RO58RNCB0221011950910001
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de lucrari reprezinta 10% (respectiv 5% pentru IMM-uri) din valoarea contractului de lucrari fara TVA. In cazul decalarii termenului contractual se va urmari si prelungirea perioaadei initiale, de valabilitate a garantiei de buna executie. Moduri de constituire a garantiei de buna executie a contractului : - scrisoare de garantie bancara privind cuantumul valoric al garantiei de buna executie (formularul 18) - prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, numai la Trezoreria statului. - orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Ofertantul va specifica in oferta, modul in care se va constitui garantia de buna executie. Durata garantiei de buna executie este de cel putin 24 de luni.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea: completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare ? in original;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181: completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare ? in original;Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj): eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificatele fiscale trebuie sa fie in termen de valabilitate si sa contina informatii din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale: eliberat de Primaria locala ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul. Certificatul trebuie sa fie in termen de valabilitate si sa contina informatii din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006: completata in conformitate cu Formularul A1 din Sectiunea Formulare.Observatie: Vor depune declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 toti Ofertantii/Candidatii/Ofertantii asociati/Tertii sustinatori/Subcontractantii participanti in cadrul prezentei proceduri de atribuire.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului 314/2010 emis de ANRMAP si completat in conformitate cu Formularul A2 din Sectiunea Formulare.Nota: In cadrul SDEE Satu Mare persoanele cu functie de decizie sunt: Director ing. Tura Ilie si Contabil Sef ec. Orosz AnaPersoanele de la SDEE Satu Mare care aproba/semneaza documente legate de procesul de atribuire sunt: ing. Tura Ilie, ing. Pribilean Viorel, ec. Lakatos Maria, sing. Darida Valer, ing. Tamas Mircea, ing. Chiorean Dan, ing. Serban Adela Certificat constatator: Pentru persoane juridice romane : - in original sau copie nelegalizata, emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data limita a deschiderii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;Pentru persoane fizice romane: - autorizatia de functionare, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului. (in copie nelegalizata).Pentru persoane fizice/juridice straine: - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (documentul se va prezenta in copie legalizata, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana).Atestat de tip C2A sau C2B emis de ANRE valabil la data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, Experienta similara. Ofertantul trebuie sa dovedeasca ca a executat lucrari similare celei supuse achizitiei. Formularul B4 va fi insotit de minim un contract, PV de receptie si recomandari. Recomandarile trebuie sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte: - modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv; - daca pe parcursul derularii contractului au fost inregistrate: neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale de lucrari; - cazuri de accidente tehnice produse din vina exclusiva a operatorului economic - receptii amanate sau respinse datorita nerespectarii parametrilor. Obs. Ofertele care nu vor prezenta in cadrul documentatiei de eligibilitate, experienta similara mentionata, vor fi declarate inacceptabile., Declaratie pe propria raspundere referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari., Declaratie pe propria raspundere privind proportia in care contractul de lucrari urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora, Declaratie pe proprie raspundere privind asocierea. Standarde de asigurare a sistemului de management al calitatii, ISO 9001/2008, Standarde de asigurare a sistemului de management al mediului, ISO 14001/2005
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.06.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 16.05.2012 12:04