Achizitie publica - RECONSTRUIRE ACOPERIS CLADIRE ATENEU TATARASI
Detaliu pentru invitatia numarul 354502
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 354502/08.10.2013
Denumire contract: RECONSTRUIRE ACOPERIS CLADIRE ATENEU TATARASI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialATENEU TATARASICod fiscal: 16070835, Adresa: str. Decebal nr.18, bl. C2, sc. A, et.3, ap. 15, Iasi, Iasi, Telefon: 0755255857, Fax: 0232261846
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Pictorului, nr. 14, Iasi, Romania, cod postal: 700320, telefon: +40 0232261846, fax: +40 0232261846, persoana de contact: Bratescu Liviu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: tr. Pictorului, nr. 14, Iasi
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Recreere, cultura si religie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: RECONSTRUIRE ACOPERIS CLADIRE ATENEU TATARASI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: RECONSTRUIRE ACOPERIS CLADIRE ATENEU TATARASI conform Caietului de sarcini, proiectului tehnic .
II.1.6) CPV: 45261910-6 - Reparare de acoperisuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 536, 691 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 10.000 lei(5.000 lei-IMM). Modalitati de constituire acceptate, conform art.86 alin (1)si(5) din HG nr.925/2006 actualizata: ?Virament bancar in contul autoritatii contractante: (RO29TREZ40624670251XXXXX Trezoreria Iasi), dovada constituirii garantiei de participare se poate prezenta pana cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor; ?Instrument degarantareemis de o societate bancara sau de o societate de asigurari. -Prin depunere la casieria autoritatii contractante. In cazul in care Garantia departicipare se constituie in alte monede decat moneda nationala, pentru echivalenta se va lua in considerare cursul BNR valabil la data publicarii in SEAP a invitatiei de participare.Termenul de valabilitate al garantiei de participare este de minim 120 zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul in care sunt depuse contestatii la procedura de achizitie publica si Decizia CNSC este de respingere, autoritatea contractanta va retine contestatorului / contestatorilor din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului o suma calculata conform art.278^1 din OUG nr.34/2006 actualizata.
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului fara TVA(2, 5% in cazul IMM). Mod de constituire a garantiei de buna executie: Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturipartiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Nota: Candidatul/ofertantul nu are dreptul ca in cadrul procedurii: a)sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;b)sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;c)sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura orice ofertant care se afla in oricare din urmatoarele situatii: a)a intrat in faliment, ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;c)nu si-aindeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;c^1) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;d)a fost condamnat, in ultimii 3 ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.Cernta nr.1-Declarati privind eligibilitatea-Prezentare Formular 12A, Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati/tert sustinator;Cerinta nr.2-Declaratie privind neincadrarea in prevederile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006-Prezentare Formular 12B-Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati, pentru tert sustinator-declaratie art.181 lit.a), c1)si d) din OUG nr.34/2006 actualizata.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent de unde sa rezulte obligatiile scadente in luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor si Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, de unde sa rezulte obligatiile scadente in luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritateacontractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta nr.3-Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Prezentare Formular 12C-Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati;Cerinta nr.4-Declaratie pe proprie raspundere conform art.69^1 din OUG nr. 34/2006-Prezentare Formular nr.6-Declaratie privind regulile de evitare a conflictului de interese fata de persoanele care detin functii de conducere in cadrul autoritatii contractante, si anume: Liviu Bratescu - Director, Petrica Andries-Antoane - Sef Serviciu;Lista consilieri locali: 1.Anghel Ficu; 2.Antipa Gabriela;3.Aur Marius Catalin; 4. Axinia Constantin; 5. Bejan Victor, 6.Birhala Constantin, 7.Boca Adrian Florin; 8.Boisteanu Paul Cornelius 9. Bulgariu Catalin; 10.Chirica Mihai; 11.Danga Marius Sorin; 12.Gavrila Camelia; 13.Grigore Gabriel; 14.Harabagiu Gabriel; 15.Leonte Constantin; 16.Melenciuc Georgiana; 17. Matasaru Petre Daniel; 18..Nedelcu Vlad Nicolae; 19.Navodaru Laurentiu; 20.Ostaficiuc Marius Eugen; 21.Preda Anca; 22.Rudnic Erica; 23. Sandu Vasile; 24. Scripcaru Calin; 25.Surdu Gabriel Mihai; 26.Trandafirescu Sorin Alexandru; 27.Vranceanu Simona Elena.Comisia de evaluare: Petrica Andries-Antoane; Cristina Chiriac; Iulian VieriuExperti externi: Adrian Cuperman, Dan GherghelComisia de evaluare de rezerva: Dan Hapau; Remus Preda; Mihaela Albianu.Experti externi de rezerva: Marian Vulpoi; Danuta Petrovoci;Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati/subcontractanti/tert sustinator;Cerinta nr.5-Declaratie pe proprie raspundere conform Ordinului 314/2010 ANRMAP-Prezentare Formular 3-cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;Toate declaratiile vor fi prezentate in original . Certificatele emise de terti se vor prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul . Se solicita indeplinirea urmatoarelor cerinte minime de calificare: Cerinta obligatorie pentru ofertant, ofertanti, asociati: Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in lista codurilor CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Persoanele juridice / fizice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, cazier fiscal, altedocumente echivalente) prin care sa dovedeasca o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul / candidatul este stabilit, insotite de traducerea autorizata in limba romana. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata in limba romana.NOTA: Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte, pentru conformitate, documentul in original / copie legalizata. In cadrul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.Cerinta nr.2-Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM-daca este cazul; In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, publicata in Monitorul Oficial nr. 681/29 iulie 2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cifra de afaceri, garantiei de participare si a garantiei de buna executie. In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM ? Formular 7.Aceste documente vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul .
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Informatii privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului de catre o alta persoana (conf. art.190 din OUG 34 / 2006). Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului / candidatului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant / candidat si persoana respectiva. In cazul in care ofertantul / candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitieofertantului / candidatului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conf. prev. art. 180 si art.181 lit.a), c^1) si d)., 2.Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Experienta similara: Prezentarea a cel putin un contract sau a maxim 3 contracte care sa confirme o executie de lucrari similare in valoare minima totala, fara TVA, de 536.691 lei.Executia de lucrari se confirma prin prezentarea de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari; aceste certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea executiei de lucrari se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.Contract similar: contract al carui obiect include executarea de lucrari de acoperisuri (invelitori). Ofertantul va declara in mod distinct valoarea acestor lucrari in cazul unor contracte care includ si alte tipuri de lucrari. Valorile astfel mentionate vor fi luate in calcul pentru stabilirea valorii minime mentionate mai sus.Contract finalizat: contract pentru care a fost incheiat un proces-verbal de receptie conform prevederilor HG273/1994 sau prevederile legale din tara de origine a ofertantului. Conform art.14 din Ordinul 509 / 2011 al presedintelui ANRMAP privind formularea criteriilor de calificare si selectie, prin formulele ?lucrari executate si duse la bun sfarsit? si ?contract de lucrari finalizat? se intelege: - lucrari receptionate partial care sunt insotite de proces-verbal de recptie partial; sau- lucrari receptionate insotite de proce-verbal la terminarea lucrarilor; sau- lucrari receptionate insotite de proces-verbal de receptie finala.In cazul unei oferte comune depusa in asociere de mai multi operatori economici, fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere, este obligat sa prezinte acest document, aceasta cerinta demonstrandu-se prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii (cumulat)., 3.Ofertantii vor pune la dispozitia beneficiarului o echipa formata din personal cu competente si experienta dovedite, capabila sa indeplineasca cu succes sarcinile definite prin prezentul document, astfel ca, in final, sa obtina indeplinirea obiectivului general si a obiectivelor specifice ale Proiectului, in conditiile respectarii bugetului prevazut, a cerintelor de calitate si a termenelor stabilite.- 1 sef de santier executie sau sef de punct de lucru, cu experienta profesionala in lucrari de reabilitare ? reconstruire ? pentru coordonarea activitatii echipei din subordine si pentru verificarea si urmarirea calitatii lucrarilor executate in santier .- 1 Rsponsabil Tehnic cu Executia (RTE), atestat, necesar in conformitate cuLegea 10 / 1995 privind calitatea in constructii, atestat Ministerul de resort pentru domeniul constructii civile (se vor prezenta copii lizibile certificate pentru conformitate cu originalul ale atestatelor, legitimatiilor valabile la data limita de depunere a ofertelor), eventual legalizate.- 1 Responsabil cu Asigurarea Calitatii (AQ), necesar in conformitate cuLegea 10 / 1995 privind calitatea in constructii (se vor prezenta copii lizibile certificate pentru conformitate cu originalulale diplomelor valabile la data limita de depunere a ofertelor).- 1 Responsabil cu Controlul Tehnic al Calitatii (CQ), necesar in conformitate cuLegea 10 /1995 privind calitatea in constructii (se vor prezenta copii lizibile certificate pentru conformitate cu originalul ale diplomelor valabile la data limita dedepunere a ofertelor).- 1 responsabil Protectia Muncii, conform Legea 319 din 2006 ? Legeasecuritatii si sanatatii in munca, iar conform HG 1425 / 2006 prin care a fost aprobata Norma metodologica de aplicare a prevederilor Legii securitatii si sanatatii in munca, art. 20(1) ?Desemnarea nominala a lucratorului pentru a se ocupa de activitati de prevenire si protectie se face prin decizie a angajatorului (se vor prezenta copii lizibile certificate pentru conformitate ale deciziilor interne);Candidatul ofertant va prezenta o declaratie de disponibilitate a personalului.Se vor prezenta, dupa caz: -CV-uri cuprinzand informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de lucrari; cu exceptia RTE pentru care se solicita numai atestatul si/sau legitimatia.-Acte studii si atestari ? copii lizibile certificate pentru conformitate cu originalul; cu exceptia RTE pentru care se solicita numai atestatul si/sau legitimatia.-Contractul de munca ? copii lizibile certificate pentru conformitate cu originalul;
-Declaratie de disponibilitate pentru functia din proiect, semnata de fiecare membru al echipei in parte ? in original., 4.Declaratie referitoare la utilaje, instalatiile si echipamentele tehnice de
care dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.
Se solicita:
- prezentarea utilajelor va fi facuta si sub forma de centralizator;
- Formularul privind Declaratie cu utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.
In cazul in care ofertantul nu are in dotarea sa proprie utilajele, mijloacele fixe si alte dotari necesare indeplinirii contractului, trebuie sa prezinte contractele / conventiile de inchiriere sau comodat, valabile la data limita de depunere a ofertelor sau oricare alte documente care sa faca dovada punerii la dispozitie, valabile la data limita de depunere a ofertelor. Ofertantul castigator va lua toate masurile necesare pentru a asigura dotarea cu utilaje pe toata perioada de derulare a contractului., 5.Declaratie privind lista subcontractantilor(daca este cazul), precum si informatii concrete privind proportia in care contractul de lucrari urmeaza sa fie indeplinit de subcontractant si specializarea acestora.
Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare daca se vor prezenta documente relevante pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit., 6.Informatii despre asociati - daca este cazul - Prezentare Formular Acord de asocierein vederea participarii la procedura de atribuire a contractului. In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, se solicita legalizarea asocierii. 1.Certificate emise de organisme abilitate privind standardele de asigurare a calitatii conform ISO 9001 sau echivalent - copie lizibila certificata conform cu originalul.Ofertantul va prezenta certificatele emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii.Certificatele vor fi in perioada de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantul castigator trebuie sa ia toate masurile necesare pentru ca certificatele ISO 9001 sa-si pastreze valabilitatea pe toata perioada de derulare a contractului.Nu se accepta societati in curs de implementare a certificarii. In cazul aparitiei unei neconformitati, se va respecta legislatia in vigoare., 2.Certificatul sistemului de management al mediului, respectiv certificat ISO 14001 sau echivalent ? copie lizibila certificata conform cu originalul;Certificatele vor fi in perioada de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantul castigator trebuie sa ia toate masurile necesare pentru ca certificatul ISO 14001 sa-si pastreze valabilitatea pe toata perioada de derulare a contractului.Nu se accepta societati in curs de implementare a certificarii. In cazul aparitiei unei neconformitati, se va respecta legislatia in vigoare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara
TERMENUL DE EXECUTIE
30
Descriere: CRITERIUL nr.2: TERMENUL DE EXECUTIE.Pondere: 30%.Punctaj maxim: 30
PERIOADA DE GARANTIE
20
Descriere: CRITERIUL nr.3: PERIOADA DE GARANTIE.Pondere: 20%.Punctaj maxim: 20
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.10.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.10.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.10.2013 10:56