Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - RECONSTRUIRE HALA DE CRESTERE A PERCIDELOR SISTEM CU APA RECIRCULANTA.


Detaliu pentru invitatia numarul 333416
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Universitatea de Stiinte Agricole si Medicina Veterinara a Banatului Timisoara
Numar invitatie: 333416/08.08.2012
Denumire contract: RECONSTRUIRE HALA DE CRESTERE A PERCIDELOR SISTEM CU APA RECIRCULANTA.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea de Stiinte Agricole si Medicina Veterinara a Banatului TimisoaraCod fiscal: 3487181, Adresa: Calea Aradului 119, Timisoara, Telefon: 0721580169, Fax: 0256277174
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea Aradului 119, Timisoara, Romania, Biroul REGISTRATURA-RECTORAT, cod postal: 300223, telefon: +40 0721580169, fax: +40 0256277174, persoana de contact: Suciu Georgeta, tel. 0744334660,
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Calea Aradului 119, Timisoara, Romania, Serviciu Tehnic Achizitii, telefon /fax: +40 0256277174, cod postal300223
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: RECONSTRUIRE HALA DE CRESTERE A PERCIDELOR SISTEM CU APA RECIRCULANTA.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de refacere invelitoare, lucrati de instalatii: sanitare, electrice, termice, lucrari de compartimentare si finisaje.
II.1.6) CPV: 45453100-8 - Lucrari de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 331, 460 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie de participare in cuantumul de 6620leiGarantia de participare va fi valabila o perioada de 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.Cont IBAN RO32TREZ6215005XXX008754autoritati contractante deschis la Directia de Trezoreriea Municipiului Timisoara,
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului, fara TVA.Garantia de buna executie se va constitui prin una din formele prevazute la art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 sau, daca partile convin, conform prevederilor art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006, asa cum a fost acesta modificat prin dispozitiile H.G. nr.1045/2011.Perioada garantiei de buna executie este de 36 luni.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Ofert.va prezenta o decl. pe propria raspundere privind in preved. art. 180dinOUG34/2006Form.1Ofertantul Va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG34/2006 Form.2;3.Ofertantul va prezenta urmatoarele certificate: certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia operatorul economic isi are sediul social, care sa ateste faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale.3.Ofertantul va prezenta o decl.privind neincadrarea in prevederile art.691 din OUG34/2006, Form.13Persoanele cu putere de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Rector Pirsan Paul, Prorector Trasca Teodor, Director general Berar Traian, Director economic Pirva Victoria, Responsabilproiect Grozea Adrian, Expert proiect Banatean Dunea -Ioan, Sef Serviciu Tehnic AchizitiiOlaru Gabriel, SefBirou Achiz.Suciu Georgeta, Consilier juridic Radulov Sorin. Va prezenta un certificat de participare cu oferta indepenenta cf. Ord. presedintelui A.N.R.M.A.P.314/2010, form.13.Documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni pot fi depuse/prezentate in oricare din formele: original/copie legal./copie liz.cu mentiunea ?conf. cu orig.?. Ofertantul trebuie sa fie legal constituit, sa nu se afle in nicio situatie de anulare a constituirii sale, sa aiba dreptul de a desfasura activitatea respectiva, iar activitatea sa-i fie autorizata de autoritatile competente.Ofertantul va prezenta certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea ofertei, din care sa rezulte ca: operatorul economic este legal constituit; domeniilede activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii si sunt autorizate; nu sunt inscrise mentiuni cu privire la fapte aflate sub incidenta art. 21 lit. e) ? h) din Legea nr. 26/1990, in forma valabila.Precizari: - In cazul unei oferte depuse in asociere, fiecare asociat trebuie da depuna documentele necesare pentru demonstrarea faptului ca este autorizat sa desfasoare partea sa din contract.- In cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic, insotite de traducerea acestora in limba romana de catre un traducator autorizat.Traducerile vor fi semnate si stampilate pe fiecare pagina de catre traducatorul autorizat.2.Ofertantul va prezenta: Certificate de autorizare laborator pentru profilul Instalatii IAE, IS, II, MBM autorizat de Inspectoratul de Stat in Constructiisau contracte de prestari servicii cu laboratoare autorizate;In conf. Cu legea10/1995 si Hotararea 808/2005.3.Nota: - Documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni pot fi depuse/prezentate in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerint.1Ofert. trebuie sa aiba capacitatea economica si financiara de a incepe desfasurarea activitatilor care fac obiectul contractului si a indeplini obligatiile contractuale la termenele si standardele calitative asumate prin oferta si contract.Cifra de afaceri globala, pe ultimii 3 ani financiari(09, 10, 11)Ofert.va depune bilantul contabil pt ult.3 ani financiari incheiati (09, 10, 11), inreg. la org. compet. insotit de contul de profit si piederi, vizat si inregistr.la orag. competente.Cursul leu/euro BNR pent.anii 09, 10, 11 este urmat.: 2009:1 Euro 4, 2373;2010:1 Euro4, 2099;2011: Euro4, 2379
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta1Declaratie privind principalele lucrari similare executate in ultimii 5 ani, Fisa experienta similarapentru contractele considerate ca experienta similara.Ofertantul va face dovada ca are experienta similara in executarea lucrarilor ce fac obiectul contractului, prinprezentarea a maxim uncontract similar in valoarede minim 331.400lei+TVA.Se depune: PV de receptie cu valoarea;recomandare/certificat constatator pentru contractul considerarat experienta similara. Lucrarile trebuie sa fi fost executate in ultimii 5 ani calculati prin raportarea la data limita de depunere a ofertelor.Se depuncopii conforme cu originalul de pe contracte similare sau din alte documente relevante care se doresc a fi luate in considerare ca experienta similara, Cursul leu/euro BNR este: Anul 2009:1Euro = 4, 2373Anul 2010:1Euro = 4, 2099Anul 2011:1Euro= 4, 2379Anul2012:1Euro =4, 4675, Cerinta2Se va depune declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 12luni, Declaratie privind nominalizarea personalului., Cerinta 3 Se va face dovada ca operatorul economic dispune de personal calificat pentru profesiile: Responsabil Tehnic cu Executia (RTE I, IX)conf.cu Legea 10/1995, Ord. MLPTL777/2003, 2 persoane electricieni autorizati ANRE IIB conf.H.G 834/2009, Ord. 90 /2009 si Ord.3/2011;3persoane muncitoriinstalatii termice si sanitare confHG 834/2009.Se vor depune Diplome de studii si atestate/certificate de absolvire Se va depune pentru persoanele nominalizateDiplome de studii si atestate/certificate de absolvire, Cerinta4Se va depune o declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. conf.OUG34/2006/art188;se face dovada ca are asigurate echipamentele, utilajele, necesare pentru indeplinirea contractului;, Cerinta5In cazul in care ofertantul intentioneza sa subcontracteze o parte din contract, acesta va declara identitatea subcontractantilor, precum si partea lor de implicare in contract. Cerint.1 ISO 9001:2008, un sistem de manag. alcalitatiipentru activitati de constructii si instalatiile aferente contractului;Se accepta operat.ec. in curs de certificare, care dovedesc ca Raportul de Audit a fost finalizat si din el reieseca operatorul va primi certificare;Cer2Ofert.ISO 14001:2004, pentru activitati de constructii si instalatii aferente contractului;Se accepta operatori economici in curs de certificare, care dovedesc ca Raportul de Audit a fost finalizat si din el reiese ca operatorul va primi certificare
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentele se gasesc SEAP- www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.08.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.08.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 08.08.2012 09:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer