Achizitie publica - Reconversie functionala, consolidare si restaurare -Muzeul Mixt Tecuci
Detaliu pentru invitatia numarul 323927
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 323927/11.04.2012
Denumire contract: Reconversie functionala, consolidare si restaurare -Muzeul Mixt Tecuci
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPrimaria municipiului TecuciCod fiscal: 4269312, Adresa: str. 1 Decembrie 1918, nr.66, Tecuci, Telefon: 0236.820561, Fax: 0236.816054
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. 1 Decembrie 1918, nr.66, Tecuci, Romania, cod postal: 805300, telefon: +40 236820561, fax: +40 236816054, persoana de contact: Nona Popovici
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. 1 Decembrie 1918 nr.66, Tecuci, jud.Galati - in sala mare a Primariei Municipiului Tecuci.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reconversie functionala, consolidare si restaurare -Muzeul Mixt Tecuci
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de consolidare si restaurare a Muzeului Mixt Tecuci, conform documentatiei tehnice atasate.
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 11, 937, 229 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Solicitat: 200000 lei(pt.IMM-uri: 100000 lei).Constituire: scrisoare de garantie bancara, ordin de plata in contul AC nr.: RO23 TREZ 3075 006X XX00 0107 deschis la Trezoreria Tecuci ? Beneficiar U.A.T. Municipiul Tecuci, CUI 4269312, sau un instrument de garantare emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o soc. de asigurari. Perioada de valabilitate a garantiei pt.participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a of., respectiv 90 zile de la data limita de depunere a of. In cazul respingerii unei eventuale contestatii de catre CNSC, AC va retine suma de 8754 lei, conf.art.278ยน, din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Solicitat: 10 %(pt.IMM-uri 5%), din valoare contract, fara TVA. Constituire: printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara/societate de asigurari, care devine anexa la contract. Daca partile convin, GBE se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pt.facturi partiale. In acest caz contractantul va deschide la Trezoreria Statului un cont de disponibil distinct la dispozitia AC. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu va fi mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, AC va alimenta acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept GBE in doc.de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1.Declaratie privind eligibilitatea, art.180 din OUG.34/2006.Nota: a.Acest doc.nu se solicita eventualilor subcontractanti, b.In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei, c.in cazul depunerii unei oferte individuale comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Cerinta nr.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 dinOUG.34/2006Cerinta nr.3. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local si Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea oblig. exigibile de plata a imp., taxelor si contrib. de asigurari sociale la bugetul general consolidat ? Agentia de Administrare Fiscala, din care sa reiasa ca of.nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Doc. se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cerinta nr.4.Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Of. nu are dreptul, ca in cadrul acestei proceduri: a) sa depuna doua sau mai multe candidaturi/of.individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor candid./of. in cauza; b) sa depuna of. individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontr. in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii of.individuale sau, dupa caz, a celei in care este of. asociat; c) sa depuna of. individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii of. individuale sau, dupa caz, a celei in care este of. asociat. Cerinta nr.5.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Cerinta nr.6.Declar. pe propria raspundere privind neincadrarea in prev. art. 69^1 din OUG.34/2006. Ofertantul/ candidatul/ of.asociat/ subcontr./ tertul sustinator, care are drept membri in cadrul consiliului de administratie / organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la grad IV inclusiv, sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prev. la art.69 lit.a), din OUG.34/2006, cu pers.ce detin functii de decizie in cadrul AC este exclus din procedura de atribuire. Persoanele cu functie de decizie din cadrul AC in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Primar- Eduard Finkelstain, Viceprimar- Cristinel Basalic, Director economic- Culita Holban, Director tehnic- Nona Popovici, consilier juridic George Borsan. Persoane juridice romane: Certificat constatator emis de ONRC? in original/copie legalizata/copie conf.cu originalul, din care sa rezulte ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN din certif. constat. si nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata, valabil la data deschiderii ofertei. Nota: AC ii va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, prezentarea pt. conformitate a documentului in original/copie legalizata. Cand se depune of. comuna asociatii vor prezenta doc. solicitat pt. partea din contract pe care o realizeaza.Persoane juridice straine: Documente care dovedesc forma de inregistrare ca persoana juridica, in conf. cu prev. legale din tara in care of. este stabilit, in original/ copie legalizata/ copie ?conf. cu originalul.?Doc. prezentate trebuie sa ateste ca of.are dreptul sa desfasoare activitati economice care le includ si pe cele ce fac obiectul prezentei achizitii si sa fie insotite de traducere autorizata in lb.romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale a of.pe ultimii 3 ani, trebuie sa fie de minim 22000000 lei., Bilanturi contabile pe ultimii 3 ani., Cash-flow de executie a lucrarii in suma de 5000000 lei, pentru 6 luni. Of. trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnariicontractului, va avea acces la/sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit conf.debanci ori alte mijl.financiare suficiente pt.a realiza cash-flow de ex.a lucrarii., Informatii privind subcontract./Inf.privind asociatii
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista princip. lucrari similare exec.in ultimii 5 ani.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat si finalizat, cel mult 4 contracte de exec.lucrari similare pentru cladiri monumente istorice, in care participarea of.la acestea sa fie in val.de minim 11.500.000 lei fara TVA., din care: minim 1 contract de consolidare si restaurare monumente istorice de categoria A si minim 1 contract de consolidare monumente istorice cu tiranti forati., Dotare tehnica minima: pompa de injectare in teren cu ciment/bentonita, foreza pt.forare in caramida pe vertical, pompa pt.injectare fisuri, masina de transport si torcretat beton, laborator autorizat de analize si verificari minim grad lll, in conf.cu legislatia in vigoare., a)Personal de specialitate: Coordonator proiect-ing.constructor, exp.prof.in restaurari monumente istorice, particip.la cel putin un proiect cladiri mon.istorice de categ.A.; Sef santier- ing.constructor, spec.constr.civile: cu exp.prof. la cel putin un proiect restaurare mon.istorice.Dovada se face prin prez.de copii dupa contracte si decizii prin care au detinut aceste functii. Cele 2functii nu vor fi indepl.de aceeasi pers. Un RTE dom.constr.atestat MDRT, unRSSM si unCQ. b)Specialisti inscrisi inRegistrul specialisti atestati MCPN, in dom. executare lucrari, pt.fiecare din urm.domenii: 1-restaurare arhitectura, 4-consolid./restaur. structuri istorice, 5? inginerie instalatii, 6?conserv./ rest.pictura murala, 7? conserv./rest. pictura pe lemn, 8-restaurare lemn, 9-conserv./rest. decoratii piatra, stucatura siceramica, 10?conserv./rest.metal. c)Muncitori calif.si speciliz.in lucr.restaurare monumente: zidari rest., zidari pietrari, tinichigii, dulgheri constr., fierari-betonisti, electr.aut.ANREgrIIB Ofertantul trebuie sa aiba implementat ISO 9001 sau echivalent, pt. lucrari de constructii cladiri si ISO 14001 sau echivalent, pt.lucrari de constr.cladiri
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Perioada de garantie
30
Descriere: a) pentru perioada de garantie a lucrarilor cea mai mare (dar nu mai putin de 5 ani si nu mai mult de 7 ani), se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare (30 puncte); b) pentru alta perioada de garantie decat cea prevazuta la lit.a), se acorda punctajul astfel: Pn= (perioada n/perioada maxima) x punctaj maxim alocat. Sub durata de garantie minima acceptata (5 ani), oferta va fi declarata neconforma, precum si peste durata de 7 ani, oferta nu va fi punctata suplimentar, urmand ca punctajul sa fie acordat proportional.
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata in SEAP, adresa www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 11.04.2012 08:44