Achizitie publica - Redare in circuitul economic Halda interioara Pesteana Sud
Detaliu pentru invitatia numarul 356065
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 356065/26.11.2013
Denumire contract: Redare in circuitul economic Halda interioara Pesteana Sud
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSC COMPLEXUL ENERGETIC OLTENIA SACod fiscal: RO 30267310, Adresa: TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, Targu Jiu, Telefon: +40 253335045, Fax: +40 253335068
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Alexandru Ioan Cuza, nr. 5, Targu Jiu, Romania, cod postal: 210132, telefon: +40 253205411, fax: +40 253227281, persoana de contact: Silvica BOIANGIU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Alexandru Ioan Cuza, nr.5 Targu Jiu, jud.Gorj, parter
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Redare in circuitul economic Halda interioara Pesteana Sud
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Redarea in circuitul economic a Haldei Interioare Pesteana Sud- Lucrari de modelare si nivelareValoarea "cheltuielilor diverse si neprevazute" este 0, nu sunt aplicabile prevederile art.29 alin 2 indice 1)din OUG 34/2006, deoareceacestea nu au fost definite de proiectant in devizul general.
II.1.6) CPV: 45112360-6 - Lucrari de reabilitare a terenului (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 427, 325 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de: 48.000 lei.Forma de constituire a garantiei de participare, care va fi acceptata, este prin virament bancar in contul autoritatii contractante (cont IBAN RO 59 RZBR 0000 0600 1465 2248, deschis la Raiffeisen Bank Tg Jiu), cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data sedintei de deschidere a ofertelor sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se va prezenta in original; O.P. confirmat de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelorPerioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertelor (90 de zile de la data limita de limita de depunere a ofertelor)IMM constituie GP cuantum 50% valoare.Daca CNSC respinge contestatie ofertant ca nefondata, autoritate contractanta retine din GP suma calculata cf. art. 278^1, lit. b) din OUG34/2006, respectiv 6.207, 32 lei .Pentru o evaluare si raportare unitare ale cuantumului aferent garantiei de participare, echivalenta pentru o garantie de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Cuantum GBEx: 10% val. contract, fara TVA.Constituire GBEx: a) Instrument garantare emis societate bancara/asigurari (Formular 4), b) Retineri succesive sume datorate din facturi partiale. Executantul este obligat sa deschida la Trezorerie, un cont disponibil distinct la dispozitia achizitorului. Suma depusa sa fie mai mare de 0, 5% valoare contract. Achizitorul alimenteaza cont din retineri succesive pana la valoarea GBEx. Achizitorul instiinteaza executant varsaminte. Din cont pot fi dispuse plati atat de executant, cu aviz scris achizitor, cat si de Trezorerie la solicitare scrisa achizitor, conf. art. 90 (3) HG 925/2006.Caz IMM, GBEx: 5% pret contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind: eligibilitate, neincadrare in situatii art. 69^1/180/181 din OUG 34/2006 ? formularele 14, 16;Persoanele care detin functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: - Ciurel Dan Laurentiu ? Director General Executiv- Scurtu Maria ? Director Financiar Contabilitate- Dadalau Grigorie ? Director Directia Achizitii- Boiangiu Silvica ? Sef Serviciul Achizitii Lucrari si Servicii- Manea Laura Elena ? Sef Departament Juridic- Duma Leliana - Serviciul Achizitii Lucrari si Serviciicalitatea de participant la procedura ? formularul 9; participare cu oferta independent ? formularul 15; incadrare IMM. Completare formulare 17.1) daca uzeaza drept prevazut art. 11 (4) HGR 925/2006, prezentare declaratie proprie raspundere privind indeplinire criterii calificare si anexa mentionare succint mod concret de indeplinire a cerintelor minime, ofertantul va prezenta/completa certificate/documente care probeaza/confirma indeplinire cerinte calificare, la solicitare autoritate contractanta, in termen mai mare 3 zile lucratoare. Se completeaza formularul 5 si anexa 1 la acesta.2) daca sunt incertitudini/neclaritati documente, autoritate contractanta are drept sa solicite detalii/ precizari/confirmari suplim. ofertantului.3)Autoritatea contractanta are obligatia de adescalifica operatori economici aflati in situatii art. 181/69^1, 180 din OUG 34/2006. Pentru persoane juridice/fizice romane, prezentare Certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertului, din care sa reiese ca ofertantul are ca obiect principal sau secundar de activitate cod CAEN corespondent obiect contract ce reiese din documentatia de atribuire, respectiv executie lucrari de imbunatatiri funciare.Pentru persoane juridice/fizice straine, prezentare documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Documente traduse in romana de traducatori autorizati si legalizate.In etapa evaluare oferte si inainte de transmitere comunicare rezultat procedura, AC isi rezerva drept solicitare ofertant clasat pe primul loc, prezentare pt. conformitate Certificat constatator emis ONRC, original/copie legalizata/copie lizibila ?conform original?.Pentru operatorii economici inregistrati ca I.M.M.-uri, se vor prezenta: a) Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului care atesta statutul de I.M.M. al ofertantului, saub) Declaratie pe propria raspundere completata conform Anexei 1 din O.G. 27/26.01.2006 privind modificarea si completarea Legii 346 /2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii.Ofertantii incadrati ca IMM beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri si garantiile cerute.Executantul lucrarii trebuie sa fie autorizat in conformitate cu ordinul 718/2010 emis de Ministerul Mediului si Padurilor pentru a executa lucrari de imbunatatiri funciare in domeniul silvic.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Delaratie privind situatie economico-financiara;Fisa informatii generalePrezentarea cifrei medii anuale de afaceri globale pe ultimii 3 ani, care sa fie de cel putin 4.000.000 lei.Pentru o evaluare unitara a modului de indeplinire a cerintei pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual leu/alta valuta comunicat deBNR pentru fiecare an in parte.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 4Informatii privind subcontractantiiFormularul anexat va contine informatii privind partea din contract pe care operatorul economic ofertant are, eventual, intentia sa o subcontracteze.Pentru fiecare subcontractant se va prezenta o declaratie pe proprie raspundere cu privire la neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006., Cerinta 3: Informatii privind personalul de specialitate de care dispune sau al carui angajament a fost obtinut de ofertant pentru executia contractului de lucrari.Prezentarea declaratiei pe proprie raspundere privind personalul angajat in ultimii 3 ani.Cerinta minima: Executantul va face dovada ca pentru executarea contractului dispune de cel putin un specialist cu studii superioare de imbunatatiri funciare si trebuie sa prezinte dovada relatiei contractuale cu ofertantul sau acceptarea unui angajament de participare conform art. 188 , alin.3, lit. cdin OUG 34/2006 siun responsabil cu calitatea pentru care se va prezenta documente ? atestat/decizieinterna cu experienta profesionala in domeniu.Capacitatea tehnica/profesionala privind incadrarea cu personal a ofertantului poate fi sustinuta de alta persoana, indiferent natura relatii juridice.Daca ofertant/candidat demonstreaza capacitate tehnica/profesionala cu sustinere alta persoana, are obligatie dovedire sustinere, de regula prin prezentare angajament ferm persoana sustinatoare care confirma punere la dispozitie resurse tehnice/profesionale, conform art. 11^1 HGR 925/2006. Persoana sustinatoare nu se incadreaza in prev art. 69^1/180/181 lit. a), c1), d) din OUG 34/2006., Cerinta 2: Informatii privind dotarea tehnica cu utilaje, instalatii, echipamente tehnice.Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind dotarile cu utilaje, instalatii, echipamente tehnice, etc., de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Capacitatea tehnica/profesionala privind dotarea tehnica a ofertantului poate fi sustinuta de alta persoana, indiferent natura relatii juridice.Daca ofertant/candidat demonstreaza capacitate tehnica/profesionala cu sustinere alta persoana, are obligatie dovedire sustinere, de regula prin prezentarea unuiangajament ferm al persoanei respective, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului/ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana sustinatoare nu se incadreaza in prev art. 69^1/180/181 lit. a), c1), d) din OUG 34/2006., Cerinta 1: Informatii privind experienta similara.Prezentarea listei principalelor lucrari similare, executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si vor preciza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Cerinta minima: Se vor prezenta in copie: documente edificatoare privind executia a cel putin unul sau maxim 3 contracte de lucrarisimilare de imbunatatiri funciare, prin care sa se confirme executarea lucrarilor in valoare CUMULATAdeminimum 2.000.000lei, fara TVA.Capacitatea tehnica/profesionala privind experienta similara a ofertantului poate fi sustinuta de alta persoana, indiferent natura relatii juridice.Daca ofertant/candidat demonstreaza capacitate tehnica/profesionala cu sustinere alta persoana, are obligatia de a dovedi sustinerea, de regula prin prezentare angajament ferm persoana sustinatoare care confirma punere la dispozitie resurse tehnice/profesionale, conform art. 11^1 HGR 925/2006. Persoana sustinatoare nu se incadreaza in prev art. 69^1/180/181 lit. a), c1), d) din OUG 34/2006.Pentru o evaluare unitara a modului de indeplinire a cerintei pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual leu/alta valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte. Standarde de asigurare a protectiei mediuluiDocumente emise de organisme de certificare acreditate in tara sau in strainatate, care confirma certificarea sistemului de asigurare a protectiei mediului de catreofertant. Prezentare certificat SR EN ISO 14001/2005, sau echivalent, in domeniul de activitate al obiectului contractului, valabil la data limita de depunere a ofertelor, Standarde de asigurare a calitatiiDocumente emise de organisme de certificare acreditate in tara sau in strainatate, care confirma certificare sistem calitate ofertant. Prezentare certificat calitate SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent, in domeniul de activitate al obiectului contractului, valabil la data limita de depunere a ofertelorPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.12.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.12.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 25.11.2013 14:29