Achizitie publica - ?Redeschidere Ghine?ti-Sonda 5?
Detaliu pentru invitatia numarul 344437
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 344437/28.03.2013
Denumire contract: ?Redeschidere Ghine?ti-Sonda 5?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Neaua (primaria)Cod fiscal: 4375968, Adresa: judetul Mures, comuna Neaua, localitatea Neaua, nr.15, Neaua, Telefon: 0265/585112, Fax: 0265/585112
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: judetul Mures, comuna Neaua, localitatea Neaua, nr.15, Neaua, Romania, cod postal: 547435, telefon: +40 265/585112, fax: +40 265/585112, persoana de contact: Grigore Veress
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: judetul Mures, comuna Neaua, localitatea Neaua, nr.15, Neaua, Romania, cod postal: 547435, telefon: +40 265/585112, fax: +40 265/585112, persoana de contact: Grigore Veress
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Redeschidere Ghine?ti-Sonda 5?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de foraj pentru redeschiderea Sondei 5 Ghinesti, situata in comuna Neaua, extravilanul satului Ghinesti. Sonda 5 Ghinesti este o sonda abandonata. Redeschiderea Sondei 5 Ghinesti consta in frezarea celor doua dopuri de ciment de la adancimea H=0 si de la adancimea H=381 m, echiparea cu tubing 2.7/8" fixat la adancimea H=540 m, efectuarea probei de productie si montarea unui cap de eruptie 12.9/16"x140 bar, conform proiectului. Valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute este 0(zero).
II.1.6) CPV: 45255500-4 - Lucrari de foraj si de explorare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 209, 677.42 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 4193 lei. Valabilitate: 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Forma de constituire conform prevederilor art. 86 alin. (1) din HGR nr. 925/2006. In cazul in care se constituie prin virament bancar, contul Autoritatii Contractante in care se va efectua viramenntul este RO36TREZ4765006XXX006952 deschis la Trezoreria Municipiului Targu Mures, cod fiscal: 4375968, Autoritatea Contractanta va retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, in situatiile prevazute la art. 87 alin (1) lit.a, b si c din HGR 925/2006. In eventualitatea formularii unei contestatii si in cazul respingerii pe fond a acesteia de catre C.N.S.C., autoritatea contractanta va retine din garantia de participare suma de 2096 lei(art.278^1, alin.1, din OUG nr.34/2006). In cazul depunerii garantiei de participare in valuta se va avea in vedere cursul de referinta leu/valuta stabilit de B.N.R. pentru data publicarii invitatiei de participare in SEAP. Ofertantii tip IMM care indeplinesc conditiile de participare prevazute de Legea nr.346/2004 si depun 50% din valoarea garantiei de participare vor depune in original o declaratie pe proprie raspundere conform Formularului nr. B10
Garantie de buna executie
Cunatumul garantiei de buna executie: 10% din pretul contractului fara TVA- modul de constituire a garatiei de buna executie: - prin retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale conform prevederilor H.G. nr. 1045/2011 sau-prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori o societate de asigurari, conform art.90, alin(1) din HGR 925/2006.Modul de restituire a garantiei de buna executie conform prevederilor art.92 alin(4) din HGR 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 Formularului B1;2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 Formularului B12;3.Prezentare documente privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul local si bugetul consolidatPersoane juridice romane trebuie sa prezinte: -Certificat de atestare fiscala (ANAF) privind indeplinireaobligatiilor exigibile deplata catre bugetul de stat ;
-Certificat de atestare fiscala privind indeplinireaobligatiilor exigibile deplata catre bugetul local eliberat de Primarii.Certificatele trebuie sa prezinte situatia potrivit careia ofertantul nu are datoriiscadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari, etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor.In acest sens ofertantul va anexa certificatelor, actele doveditoare prin care se demonstreaza acordarea inlesnirilor si cele doveditoare ale platilor scadente in termenele stabilite.In momentul depunerii ofertei documentul va fi prezentat in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?.b. Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare , eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata, la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.4.Declaratie - Certificat de participare la procedura de cerere de oferte cu oferta independenta Formularului B155.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006. Persoane cu functie de decizie la nivelul autoritatii contractante: Veress Grigore Dominic?Primar; Csiszer Istvan Csaba ? viceprimar; Keresztes Gabor ? Secretarul comunei Neaua, Csiszer Ilona Emese ? inspector contabil, Adorjani Judith ? inspector impozite si taxe locale, Consilierii locali: Csipan Ioan, Adorjani Gergely, Velencei Andrei, Csipan Csaba, Adorjani Zoltan, Szabo; Beni, Karda Endre, Kutasi Dezso. Se va completa Formularul B11;In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acesteformulare. Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC, sa reiasa situatia juridica a ofertantului, precum si daca au fost inscrise mentiuni referitoare la declararea starii de faliment, incapacitate de plata, etc. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mai sus mentionate.Nota 1: Ofertantul clasat pe primul loc, are obligatia de a prezenta pentru conformitate Certificatul constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC., in original/copie legalizata nu mai tarziu de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire. Persoanele juridice nerezidente vor prezenta documente din care sa reiasa ca sunt abilitate a realiza activitati in domeniul solicitat. Modalitatea de indeplinire: - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional si daca au fost inscrise mentiuni referitoare la declararea starii de faliment;Ofertantul trebuie sa fie abilitat sa presteze activitati de natura celor solicitate prin specificatiile tehnice incluse in caietul de sarcini in tara sa de origine . Documentele mentionate vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Executantul are obligatia de a incheia, inainte de inceperea lucrarilor, o asigurare ce va cuprindetoate riscurile care ar putea aparea privind lucrarile executate, utilajele, instalatiile de lucru, echipamentele, materialele pe stoc, personalul propriu si reprezentantii imputerniciti sa verifice, sa testeze sau sa receptioneze lucrarile, precum si daunele sau prejudiciile aduse catre terte persoane fizice sau juridice. Executantul are obligatia de a prezenta achizitorului, ori de cate ori i se va cere, polita sau politele de asigurare si recipisele pentru plata primelor curente (actualizate);Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind personalul tehnic de specialitate. Sa asigure personalul de specialitate considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului de lucrari.-Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.-lista personalului direct responsabil deindeplinirea contractului de lucrari si informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificareapersonalului responsabil.-Pentru persoanele nominalizate ca fiind direct implicate in derularea contractului si care sa asigure indeplinirea cerintei minime de calificare: CV-ul, atestate, sau alte actedoveditoare din care sa reiasa calificarea personalului-Declaratia de disponibilitate pentru persoanele care nu sunt angajati ai ofertantului-Angajament al ofertantului privind resursele umane din care sa reiasa ca, in cazul indisponibilitatii unor persoane dintre cele nominalizate pentru indeplinirea contractului, le va inlocui numai cu persoane avand cel putin calificarile celor nominalizate initial si luate in calcul la evaluarea ofertei.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mai sus mentionate., Declaratie privind echipamente tehnice.Sa asigure (in dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere etc.) existenta acelor echipamente, utilaje, mijloace de transport, laboratoare, baze de productie, alte mijloace fixe si dotari care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari., Experienta similara: Se va prezenta lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani din care sa rezulte ca au fost duse la bun sfarsit lucrari similare, insotita de certificari de buna executie care sa indice beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor avute in vedere la incadrarea pragul valoric minim impus., Informa?ii privind asocia?ii.Declara?ie privind calitatea de participant la procedura.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mai sus men?ionate.In cazul asocierii a doi sau mai mul?i operatori economici, fiecare asociat va prezenta absolut toate documentele solicitate prin prezenta documenta?ie de atribuire cu titlul de documente de calificare, urmand ca indeplinirea cerin?elor minimale stabilite prin aceasta sa fie verificata prin cumularea capacita?ilor/resurselor tuturor asocia?ilor prezen?i in cadrul acelei asocia?ii. Documentele de calificare se vor prezenta in foldere separate, oferta tehnica si cea financiara urmand a fi semnate de catre liderul asocia?iei. Asigurarea calita?iiSe va prezenta programul si sistemul de asigurare acalita?ii pentru execu?ia lucrarilor ofertate. Se va prezenta sistemul de management de calitate in conformitate cu standardele ISO 9001 sau echivalent pentru domeniul de activitate licitat;In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecareasociat va prezenta documentele mai sus men?ionate, Informa?ii privind masurile deprotec?ie a mediuluiSe va prezenta certificat ISO 14001 sau echivalent pentru domeniul de activitate licitatIn cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecareasociat va prezenta documentele mai sus men?ionatePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P. si de la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.04.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 11.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.03.2013 11:58