Achizitie publica - Redimensioarea podetului de pe strada Lt. Popescu, municipiul Dorohoi
Detaliu pentru invitatia numarul 349560
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 349560/01.07.2013
Denumire contract: Redimensioarea podetului de pe strada Lt. Popescu, municipiul Dorohoi
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL DOROHOICod fiscal: 4112945, Adresa: STR. GR. GHICA, NR.34, Dorohoi, Telefon: +40 0231615671, Fax: +40 0231611310
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. Al. I. Cuza, NR.41, Dorohoi, Romania, cod postal: 715200, telefon: +40 0231615671, fax: +40 0231611310, persoana de contact: Compartiment achizitii publice, registratura
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Al. I. Cuza, nr. 41, Dorohoi, sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Redimensioarea podetului de pe strada Lt. Popescu, municipiul Dorohoi
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Redimensioarea podetului de pe strada Lt. Popescu, municipiul Dorohoi- demolare podet existent?2.018, 00 lei- podet din beton? 60.411, 00 lei- hidroizolatie podet? 10.765, 00 lei- cale rampe + podet-37.213, 00 lei- amenajare albie? 37.086, 00 leiTotal ? 147.493, 00 lei- Valoarea diverse si neprevazute: 14.749, 00 lei. (10 %)- lucrari de constructii4.425, 00 lei
II.1.6) CPV: 45221111-3 - Lucrari de constructii de poduri rutiere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 166, 667 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul trebuie sa constituie garantia de participare in cuantumul de 3.000 lei, cu valabilitate 90 zile de la data limita de depunerii ofertelor. In caz de prelungire a duratei de valabilitate a ofertei, durata de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator. Data la care se face echivalenta leu/alta valuta: data publicarii invitatiei de participare
Garantie de buna executie
a) Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de lucrari: 10 % din valoarea fara TVA de atribuire a contractului. b) Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului de lucrari: - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari ? formular 26 - retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratii privind neincadrarea la art.180 (formular 1) si 181 (formular 2) din OUG 34/2006. Tertul sustinator are obligatia neincadrarii in prev. art. 180, art.181 literele a, c^1 si d, art. 69^1 din OUG 34/2006.2) Declaratie privind calitatea de participant la procedura (formular 3)3) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (formular 5)4) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69*1 din O.U.G. nr. 34/2006; - formular 4 persoane cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: PAlexandrescu Dorin - functia primar, Bursuc Constantin - functiaviceprimar si consilier local, Florea Veronica - functia secretar, Gavril Elena - functia director executiv, Dohotariu Ciprian - funcia consilier juridic, Birta Dorin - functia consilier local, Nacu Sergiu - functia consilier local, Danila Ioan Sorin - functia consilier local, Topalaga Lucian Stelian - functia consilier local, Lazar Alexandru Iulian - functia consilier local, Butnariu Vergil - functia consilier local, Sacalianu Ionel - functia consilier local, Puiu Otilia Mariana - functia consilier local, Luca Geta - functia consilier local, Baltariu Petrica - functia consilier local, Popa Manuel - functia consilier local, Viziteu Ioan - functia consilier local, Apetrei Catalin Sorin - functia consilier local, Padurariu Liliana - functia consilier local, Olariu Telus - functia consilier local, Ciurciun Corneliu - functia consilier local, Irimia Costel Daniel - functia consilier local, Molociniuc Dan - functiaconsilier local, Palimariu Dorel Dumitru - responsabil achizitii, Ilasi Catalin - arhitect sef, Ailoaie Rodica responsabil tehnic, Mihai Valeriu - responsabil tehnic, Tuduruta Razvan - responsabil tehnic, 5) Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat (scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta)6) Certificat de atestare fiscala privind plata taxele si impozitelor locale eliberate de autoritatile competente de pe langa Unitatile Administrativ Teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social , pentru punctul de lucru implicat in prezenta procedura. (scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta)7) Documente echivalente pentru operatorii economici nerezidenti: certificat de rezidenta fiscala valabil la data limita de depunere a ofertelor. Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni pot fi depuse in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificat constatator ONRC (obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN). Informatiile cuprinse in certificatul constatator sa fie reale/valide la data limita de depunere a ofertelor - documente echivalente pentru persoane fizice/juridice straine, sau dupa caz, apartenenta din punct de vedere profesional.)Nota: autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Operatorii economici vor face dovada executarii in ultimii 5 ani a unor lucrari de natura similara, duse la bun sfarsit, minimum un contract in valoare de minim 150.000, 00 lei fara TVA.
Operatorii economici vor prezenta ? Formularul nr. 8 ? Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari., Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani si Anexa cu privire la personalul de specialitate care va fi implicat in realizarea contractului, Declaratia de angajament privind resursele umane
Ofertantul trebuie sa dispuna de personal necesar pentru indeplinirea contractului.Persoanele propuse pot fi angajati proprii sau colaboratori. Se solicita cel putin un responsabil cu controlul calitatii CQ (inginer constructor), avand in vedere obiectul si complexitatea contractului. Se va atasa CV-ul persoanei propuse si diplome de studii/certificari relevante.
Pentru RCQ se accepta si , ,decizie interna de numire;
Ofertantii pot prezenta si angajament de participare obtinut de la personalul de specialitate necesar executarii contractului, conform prev. art. 188 alin 3 lit. b din OUG 34/2006, Ofertantul trebuie sa aiba in componenta personalul necesar
pentru indeplinirea contractului(angajati proprii sau colaboratori), respectiv:
? Responsabil de contract (Dupa semnarea contractului ofertantul castigator va prezenta decizia de numire pe aceasta functie);
? Sef santier cu experienta profesionala in constructii civile si industriale, dovedita prin participarea in cel putin un contract de lucrari similare;
? Inginer/subinginer CCIA;
? Responsabil tehnic cu executia.
? Responsabilul cu controlul calitatii (RCQ)
Se vor prezenta CV-urile persoanelor responsabile cu indeplinirea contractului conform Formularului nr. 11 insotite de Declaratia de disponibilitate ? conform Formularului nr. 12, aferente fiecarei persoane propusa in cadrul echipei, semnat de catre fiecare titular in parte.Operatorului economic clasat pe primul loc i se vor solicita documente care sa ateste experienta prezentata in CV., Operatorii economici participanti la procedura vor completa Formularul nr. 13 ? Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Se vor depune documentele care atesta detinerea (dotarea proprie/inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice si laboratoarele implicate in realizarea contractului, Informatii privind partea din contract pe care operatorul are intentia sa o subcontracteze
In cazul in care exista subcontractanti, acestia se vor identifica conform art. 11 din HG 925/2006, impreuna si in conformitate cu acordurile de subcontractare, din care sa reiasa clar partea pe care o doreste sa o subcontracteze, conform art 188 alin (2) din OUG 34/2006.
Operatorii economici participanti la procedura vor prezenta:
- Formularul nr. 14 ? Declaratie privind partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora.
- Inainte de semnarea contractului, ofertantul castigator va prezenta Formularul nr. 15 ?Acordul de subcontractare.
Se vor prezenta resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati pentru partea lor de implicare in contract impreuna cu documente relevante in acest sens conform prevederilor art. 11 din HG 925/2006.In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face mentiunea ?nu este cazul? in cadrul Formularului nr. 14 si nu va mai prezenta Formularul nr. 15., Informatii privind sustinerea tehnica si /sau profesionala a unui tertCapacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic sau a grupului de operatori economici, poate fi sustinuta si de un tert, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva.Operatorul economic sau grupul de operatori economici care beneficiaza de sustinerea capacitatii tehnica si/sau profesionala trebuie sa dovedeasca aceasta prin prezentarea unui angajament ferm - Formular 19- Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului/grupului de operatori economici - al persoanei respective instrument juridic, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia operatorului economic resursele invocate, conform prevederilor art.111 din HG 925/2006 mentionate in Formularul 19.1 sau Formularul 19.2, dupa caz. Persoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art.180, art.181 lit.a), c1) si d) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare(tertul sustinator va completa formularele 1 si 2 in acest sens).Angajamentul privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului/grupului de operatori economici va fi prezentat in conformitate cu formularul atasat la sectiunea ?Formulare? aprezentei documentatii de atribuire.Angajamentul ferm privind sustinerea tehnica si profesionala va fi prezentat de ofertantul castigator in forma legalizata si se va constitui in document al contractului de achizitie publica, Declaratia privind protectia mediului Operatorii economici vor face dovada implementarii sistemului de management al calitatii pentru domeniul ce face obiectul contractului de achizitie publica. Se vor prezenta: certificat din seria ISO 9001 sau certificate echivalente. In cazul unei asocieri conditia privind standardele trebuie sa fie indeplinita de catre fiecare asociat in parte pentru partea de contract pe care o realizeaza. Se vor prezenta: certificat din seria ISO 9001 sau certificate echivalente. Cerinta nu poate fi sustinuta de un tert. Operatorii economici vor face dovada implementarii sistemului de management al mediului pentru domeniul ce face obiectul contractului de achizitie publica. Se vor prezenta: certificat din seria ISO 14001 sau certificate echivalente. In cazul unei asocieri conditia privind standardele trebuie sa fie indeplinita de catre fiecare asociat in parte pentru partea de contract pe care o realizeaza. Se vor prezenta: certificat din seria ISO 14001 sau certificate echivalente. Cerinta nu poate fi sustinuta de un tertPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.07.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.07.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 13.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.06.2013 08:25