Achizitie publica - Reevaluarea imobilizarilor corporale din patrimoniul S.C. Complexul Energetic Oltenia S.A. la 31.12.2012
Detaliu pentru invitatia numarul 341396
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 341396/21.12.2012
Denumire contract: Reevaluarea imobilizarilor corporale din patrimoniul S.C. Complexul Energetic Oltenia S.A. la 31.12.2012
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSC COMPLEXUL ENERGETIC OLTENIA SACod fiscal: RO 30267310, Adresa: strada UZINEI nr. 1, Turceni, Telefon: +40 253335045, Fax: +40 253335068
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: strada Uzinei nr. 1, loc. Turceni, telefon: +40 374171128, fax: +40 253212776, persoana de contact: Grigorie Dadalau
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia Achizitii, str. Uzinei, nr. 1, loc. Turceni, jud. Gorj
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reevaluarea imobilizarilor corporale din patrimoniul S.C. Complexul Energetic Oltenia S.A. la 31.12.2012
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: reevaluarea imobilizarilor corporale din patrimoniul S.C. ComplexulEnergetic Oltenia S.A.
II.1.6) CPV: 79419000-4 - Servicii de consultanta in domeniul evaluarii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 356, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum GP: 3.600, 00 leiPerioada de valabilitate a GP va fi cel putin egala cu per de valabilitate a ofertelor (90 zile de la data limita de primire a ofertelor)Forma constituire GP: a) virament bancar in contul autoritatii contractante (cont RO59RZBR0000060014652248 ? Raiffeisen Bank Tg Jiu) sau instrument garantare emis de societate bancara/asigurari, in original (Formular 3). Originalul instrumentului de garantare trebuie depus la sediul achizitor, cladire Directia Achizitii, et.1, pana cel tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor;b) ordin de plata confirmat de banca, pana cel tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.IMM constituie GP cuantum 50% valoare.Daca CNSC respinge contestatie ofertant ca nefondata, autoritate contractanta retine din GP suma calculata cf. art. 278^1 din OUG34/2006.Echivalenta leu/valuta se va face cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, la cursul comunicat de BNR .
Garantie de buna executie
Cuantum GBEx: 5% val. contract, fara TVA.Constituire GBEx: a) Instrument garantare emis societate bancara/asigurari (Formular 4), b) Retineri succesive sume datorate din facturi partiale. Executantul este obligat sa deschida la Trezorerie, un cont disponibil distinct la dispozitia achizitorului. Suma depusa sa fie mai mare de 0, 5% valoare contract. Achizitorul alimenteaza cont din retineri succesive pana la valoarea GBEx. Achizitorul instiinteaza executant varsaminte. Din cont pot fi dispuse plati atat de executant, cu aviz scris achizitor, cat si de Trezorerie la solicitare scrisa achizitor, conf. art. 90 (3) HG 925/2006.Caz IMM, GBEx: 2, 5% pret contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind: eligibilitate, neincadrare in situatii art. 69^1, 180 si 181, din OUG 34/2006;calitate participant procedura; participare cu oferta independenta; incadrare IMM. Se vor completa formularele 9, 17, 14, 15, 16.1) daca uzeaza drept prevazut art. 11 (4) HG 925/2006, prezentare declaratie proprie raspundere privind indeplinire criterii calificare si anexa mentionare succint mod concret de indeplinire a cerintelor minime, ofertantul va prezenta/completa certificate/documente care probeaza/confirma indeplinire cerinte calificare, la solicitare autoritate contractanta, in termen mai mare 3 zile lucratoare.2) daca sunt incertitudini/neclaritati documente, autoritate contractanta are drept sa solicite detalii/ precizari/confirmari suplim. ofertantului. Se completeaza formularul 5 si anexa 1 la acesta.3)Autoritatea contractanta are drept/obligatie de a descalifica operatorii economici aflati in situatii art. 181, 69^1 si 180 din OUG 34/2006.4) Prezentarea certificatelor de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat catre bugetul general si cel local, (formulare tip eliberate de autoritatile competente), care sa prezinte situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Pentru persoane juridice/fizice romane, prezentare Certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertului in copie legalizata/copie lizibila ?conform original?, din care sa reiese ca ofertantul are ca obiect principal sau secundar de activitate cod CAEN corespondent obiect contract ce reiese din documentatie atribuire. Prezentare in copie a certificatului de inregistrare in scopuri de TVA, aferent domiciliului fiscal al ofertantului, iar in situatia persoanelor nerezidente si a certificatului de rezidenta fiscala .Pentru persoane juridice/fizice straine, prezentare Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in copie legalizata/copie lizibila ?conform original?. Documente traduse in lb. romana de traducatori autorizati si legalizate.In etapa de evaluare oferte si inainte de transmitere comunicare rezultat procedura, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, pt. conformitate Certificat constatator emis ONRC in original.Prestatorul va face dovada (prin transmitere documente in copie) ca detine certificat de atestare a calitatii de membru UNEVAR.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Delaratie privind situatie economico-financiara; Fisa informatii generalePrezentarea cifrei medii de afaceri in domeniul de activitate aferent contractului, in ultimii 3 ani sa fie de cel putin 712000 lei.Pentru echivalenta leu/valuta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principale servicii similare prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, confirmate de autoritati contractante sau clienti privati prin prezentarecertificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de clientul beneficiar.Nota: in cazul clientilor privati atunci cand din motive obiective si justificate ofertantul nu poate obtine o certificare/confirmare, va demonstra prestarea serviciilor printr-o declaratie.Cerinta minima: ofertantul va face dovada prestarii in ultimii 3 ani a maxim 3 contracte de natura si complexitate similare celor ce fac obiectul procedurii de achizitie, a caror valoare insumata sa fie min de 356000 lei, prin prezentarea unui document/certificat constatator sau copie contract (sau parti relevante din acesta) sau recomandare., Capacitatea tehnica/profesionala privind experienta similara a ofertantului poate fi sustinuta de alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice. Persoana sustinatoare nu se incadreaza in prev art. 69^1, 180 si 181, lit. a, c^1 si d din OUG 34/2006., Informatii privind dotarea tehnica cu utilaje, instalatii, echipamente tehnicePrezentarea declaratiei pe propria raspundere privind dotarile cu echipamentele specifice prestarii serviciului, de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului., Informatii privind personalul de specialitate de care dispune ofertantul sau al carui angajament de participare a fost obtinut, pentru prestarea serviciilor.Se vor prezenta informatii privind studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere si ale persoanelor responsabile pentru prestarea serviciilor ce fac obiectul procedurii de achizitie.Cerinta minima: ofertantul trebuie sa faca dovada detinerii a minim 3 angajati membrii UNEVAR cu experienta in misiuni de evaluare de natura si complexitate similare celor ce fac obiectul procedurii de achizitie.Coordonatorul echipei sa aiba minim 3 ani de experienta in misiuni de evaluare de natura si complexitate similare celor ce fac obiectul procedurii de achizitie si sa fie membru UNEVAR.Se vor prezenta CV ? urile personalului respectiv., Capacitatea tehnica/profesionala privind incadrarea cu personal a ofertantului poate fi sustinuta de alta persoana, indiferent natura relatii juridice.Daca ofertant/candidat demonstreaza capacitate tehnica/profesionala cu sustinere alta persoana, are obligatie dovedire sustinere, de regula prin prezentare angajament ferm persoana sustinatoare care confirma punere la dispozitie resurse tehnice/profesionale, conform art. 11^1 HGR 925/2006. Persoana sustinatoare nu se incadreaza in prev art. 69^1, 180 si 181, lit. a, c^1 si d, din OUG 34/2006., Informatii privind subcontractantiiSe va completa formularul 13, continand informatii privind partea din contract pe care operatorul economic ofertant are, eventual, intentia sa o subcontracteze. Subcontractantii trebuie sa fie operatori economici eligibili. Documente emise de organisme de certificare acreditate in tara sau in strainatate, care confirma certificare sistem calitate ofertant.Prezentare in copie, certificat calitate SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent, in domeniul de activitate al obiectului contractului, valabil la data depunerii ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: direct din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.01.2013 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.01.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 21.12.2012 14:12