Achizitie publica - Refacarera si modernizarea drumurilor comunale DC 2 si DC 3 in comuna Chiesd, judetul Salaj
Detaliu pentru invitatia numarul 352875
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 352875/21.08.2013
Denumire contract: Refacarera si modernizarea drumurilor comunale DC 2si DC 3 in comuna Chiesd, judetul Salaj
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA CHIESDCod fiscal: 4291980, Adresa: STR. BANATULUI NR.376, Chiesd, Telefon: 0260652801, Fax: 0260652801
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. BANATULUI NR.376, Chiesd, Romania, cod postal: 457070, telefon: +40 260652906, fax: +40 260652906, persoana de contact: IOAN CATANA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Localitatea Chiesd, nr. 376, Comuna Chiesd, Judetul Salaj, Cod postal 457070, e-mail: [email protected], tel/fax: +40 260652906
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Refacarera si modernizarea drumurilor comunale DC 2si DC 3 in comuna Chiesd, judetul Salaj
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie de lucrari pentru ?Refacerea si modernizarea drumurilor comunale DC2 si DC3A in Comuna Chiesd, Judetul Salaj?pe o lungime de 6 km. Valoarea estimata este de 5.054.462 lei fara TVA din care: valoarea lucrarilor de diverse si neprevazute este de 374.434 lei fara TVA, reprezentand 8, 00% din valoarea estimata a contractului. Valoarea estimata fara diverse si neprevazute si este 4.680.428 lei fara TVA.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 054, 462 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
93.608lei sau 46.804 lei in situatia in care ofertantul intra in categoria Intreprinderilor mici si mijocii. - Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertei si este de 120 de zile. Modul de constituire a garantiei de participare: 1. Scrisoare de garantie de participare la licitatie, eliberata de catre o banca sau agentie de asigurari, care se va prezenta in original avand perioada de valabilitate egala cu perioada de valabilitate a ofertei ? Formular nr. 3, Sectiunea Formulare 2. Dovada cu Ordin de plata in conformitate cu prevederile art. 86 alin. (5) si (6) din HG 925/2006, ca a fost platita garantia de participare in contul RO77TREZ5632145020403XXX deschis la Trezoreria Simleu Silvaniei, Autoritatea contractanta: Comuna Chiesd, nr. 275, judetul Salaj, cod fiscal 4291980. Documentele pentru dovada constituirii garantiei de participare, asa cum sunt mai sus solicitate, se vor prezenta atasat coletului de oferta. Ofertantul pierde suma constituita ca si garantie, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: (a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; (b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei, dar nu mai tarziu de 10 zile de la semnarea contractului de catre ambele parti; (c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei. (d) in cazul in care ofertantul depune contestatie la CNSC, iar contestatia este respinsa, societatea bancara sau cea de asigurari va plati necondiionat autoritatii contractante, la solicitarea acesteia, suma calculata conform prevederilor art. 278^1 alin. (1) din OUG nr. 34/2006. La garantia de participare prezentata in alta moneda se va utiliza cursul leu/valuta comunicat de BNR cu 10 zile inaintede data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se va constitui in cuantum de 10% din pretul contractului, exclusiv TVA sau 5% in sistuatia in care ofertantul intra in categoria IMM. Modalitate de constiuire a garantiei de buna executie se va face prin scrisoare de garantiei de buna executie eliberata de catre o societate bancara sau societate de asigurari ori prin retineri suscesive din facturile de plati. In acest ultim caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la Trezoreria statului in conformitate cu prevederile HG 1045/2011. Modalitatea concreta de constituire a garantiei de buna executie se va stabilii de comun acord cu operatorul economic desemnat castigator la semnarea contractului de lucrari.Garantia de buna executie prezentata in alta moneda va utiliza cursul leu/valuta comunicat de BNR la data semnarii contractului de lucrari cu firma castigatoare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie pe propria raspundere ca nu se incadreaza in situatia prevazuta de art.180 din OUG 34/2006, pentru a fi exclus de la procedura, conform Formular 5 din Sectiunea Formulare - Declaratie privind eligibilitatea.2. Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 - Formular nr. 6 din Sectiunea Formulare;3. Certificatele constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele in original sau copie conform cu originalul: a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si a impozitelor si taxelor locale(certificate- tip emise de organismele competente din tara in care ofertantul este rezident);4. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular nr. 7 din Sectiunea Formulare;5.Acord de asociere (daca este cazul)- Formular nr. 8 din Sectiunea Formulare;6.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 - Formular nr. 11 din Sectiunea Formulare; (Ofertantul/ofertantul asociat/subcontractantul/tertul sustinator nu trebuie sa aiba membri in cadrul consiliului de administratie/ organ de conducere sau de supervizare si/sau actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autroritatii contractante, respectiv cu Catana Ioan ? primar al comunei Chiesd, Chis Leontin - viceprimar al comunei Chiesd/ presedinte al comisiei de evaluare, Zaha Viorica - secretar al comunei Chiesd/membru al comisiei de evaluare, Babtan Gheorghe - Responsabil achizitii publice in cadrul Primariei Comunei Chiesd / membru al comisiei de evaluare, Babtan Aurica Rodica - contabil in cadrul Primariei Comunei Chiesd, Consilieri locali: Timoc Gheorghe-Gavril, Rechisan Ioan, Irimes Vasile, Tout Calin Toderas, Tuser Marcel, Morar Vlad, Malan Mircea ?Ioan, Seran Liviu Mircea, Chis Florin, Sipos Francisc7. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular nr. 12, din Sectiunea Formulare.Note: 1.In cazul prezentarii unor oferte comune prin asociere fiecare asociat indiferent de ponderea din contract ce va fi indeplinita de acesta, va prezenta documentele solicitate mai sus cu privire la Situatia personala a ofertantului.2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 va fi prezentata in mod obligatoriu si de catre fiecare subcontractant si/sau tert sustinator declarat, precum si de catre fiecare asociat in cazul in care oferta este prezentata in asosciare.3.In situatia in care ofertantul are terti sustinatori acestea vor prezenta Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute la art. la art 180 si art. 181lit. a, c^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atasat Angajamentului ferm de sustinere. 1. Certificat constatator- original sau copie conforma cu originalul- emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial sau document similar emis de organisme similare din tara in care ofertantul este stabilit, pentru ofertantii straini, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantuluicuprindeactivitatile si sunt autorizate potrivit Legii 359/2004 pentru executia lucrarilor de drumuri si poduri ce fac obiectul achizitiei, pentru ofertantii din tara sau echivalent pentru ofertantii straini, Note: 1.In etapa evaluarii ofertelor, pentru certificatele prezentate in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata.2. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta Certificatul constator.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantii trebuie sa faca dovada ca au executat in baza a maxim 2 contracte, in ultimii 5 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertelor), lucrari similare (lucrari de drumuri), in valoare/valoare cumulata de minim4.600.000 lei, fara TVA. Ofertantii vor prezenta: 1. O Lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani. 2. Certificari de buna executie pentru lucrarea/lucrarile prezentate sau copii de pe parti relevante ale contractului (contractelor) sau copie dupa procesul verbal de receptie partiala sau procesul verbale de receptie la terminarea lucrarilor sau procesul verbal de receptie finala sau recomnadare din partea beneficiarului. Respectivele certificari/documente vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit in conformitate cu art. 188 lin.3 litera a din OUG 34/2006., Personal: - Responsabil tehnic cu executia (RTE) atestat de catre MDRT in domeniul constructii de drumuri si poduri ;
- Responsabil cu calitatea (CQ); - Sef desantier cu pregatireindomeniul constructii de drumuri si poduri. Se va prezenta: 1. Declaratie privind personalul de specialitate care va fi utilizat pentru executia lucrarilor, conform art. 188, alin.3 litera b din OUG 34/2006; 2. Copii conform cu originalul: - atestat si/sau legitimatie pt. RTE in domeniul constructiilor de drumuri si poduri;Documentul de numire a Responsabilului cu calitatea (CQ) si Diploma de inginer sau subinginer in domeniul constructi de drumuri si poduri pentru seful de santier.Ofertantii vor nominaliza persoane diferite si specializate pentru fiecare post, conform precizarilor de mai sus, sub sanctiunea declararii ofertei ca inacceptabile., Ofertantul va face dovada ca dispune (din dotarea proprie, prin contractesau conventii de inchiriere, contracte de leasing, angajamente ferme de sutinere din partea unor terti sustinatori) a cel putin urmatoarelor echipamente, utilajele, mijloace de transport, laboratoare care sunt necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari, asigurate din dotare proprie si/sau prin contracte/angajamente de punere la dispozitie : - Autogreider - minim 1 buc; Buldozer - minim 1 buc; Excavator - minim 1 buc, - Autobasculante - minim 1 buc;Incarcator frontal - minim 1 buc; Autocisterna cu dispersie de stropit ? minum 1 buc; Reparizor de mixturi asfaltice ? minim 1 buc; Compactor autopropulsat cu rulouri ? minim 1 buc; - Compactor autopropulsat pe pneuri ? minim 1 buc; Perie mecanica pentru curatat? minim 1 buc; Autobetoniera - minim 1 buc; Laboratorul de inercari autorizat de catre ISC in conformitate cu Regulamentul de autorizare a laboratoarelor de analize si incercari in constructii, aprobat prin Hotararea Guvernului 808/2005 (sau echivalemt pentruinstitutii similare din strainatate) - minim 1 buc. Ofertantul va prezenta: 1. Nominalizarea dotarilor tehnice care vor participa direct la indeplinirea contractului - executie de lucrari, conform art. 188 alin.3 litera f din OUG 34/2006. 2. Dovada asigurarii din dotare proprie si/sau prin contracte/angajamente de punere la dispozitie a utilajelor si echipamentelor (lista cu mijloacele fixe sau alte documente echivalente)., . Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora 2.Acord de subcontractare (daca este cazul), Angajament ferm de sustinere privind capacitatea tehnica ? personal si/sau utilaje echipamnte (daca este cazul) In acest caz se va prezenta: 1. Se va prezenta Angajamentul ferm de sutinere 2. Fiecare tert sustinator va prezenta declaratie ca nu se incadreaza in situatia prevazuta de art.180 din OUG 34/2006, declaratia privind neincadrarea in art. 181 literele a, c^1 si d potrivit OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006. Certificat ISO 9001, in domeniul constructiilor de drumiri si poduri sau Certificatesi/sau documente echivalente emise de organisme abilitate din alte state aleUniunii Europene in care ofertantul isi desfasoara activitatea pentru acestsistem, in domeniul constructiilor de drumuri si poduri.Certificat ISO 14001 in domeniulconstructiilor de drumuri si poduri. Sau Certificate si/sau documente echivalente emise deorganisme abilitate din alte state ale Uniunii Europene in care ofertantul isidesfasoara activitatea pentru acest sistem, in domeniul constructiilor de drumuri si poduri. Se solicita valabilitatea certificatelor (ISO 9001 si ISO 14001) la data limita de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.09.2013 16:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.09.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 20.08.2013 13:37