Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Refacere a sistemului rutier ca urmare a interventiilor impuse de avariile ce apar la retelele de apa-canal si inlocuiri de tronsoane


Detaliu pentru invitatia numarul 355629
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Apavital SA Iasi
Numar invitatie: 355629/12.11.2013
Denumire contract: Refacere a sistemului rutier ca urmare a interventiilor impuse de avariile ce apar la retelele de apa-canal si inlocuiri de tronsoane
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialApavital SA IasiCod fiscal: 1959768, Adresa: str. Mihail Costachescu nr. 6, Iasi, Telefon: +40 332413257, Fax: +40 332413230
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Registratura S.C. APAVITAL S.A., str. Mihail Costachescu nr. 6, Iasi, Romania, cod postal: RO-700495
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul S.C. APAVITAL S.A., str. Mihail Costachescu nr. 6, Iasi
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Refacere a sistemului rutier ca urmare a interventiilor impuse de avariile ce apar la retelele de apa-canal si inlocuiri de tronsoane
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de refacere a sistemului rutier carosabil si trotuare, ca urmare a interventiilor impuse de avartiile ce apar la retelele de apa - canal si inlocuiri tronsoane
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 635, 483 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 30.000 lei.Echivalenta in valuta a valorii exprimate in lei se va determina corespunzator cursului stabilit de BNR la data publicarii invitatiei de participare in SEAP. Forma de constituire a gar. de part. care va fi acceptata: virament bancar: cont Cont Raiffeisen Bank S.A. ? Agentia Iasi: RO47RZBR0000060003107233, instrument de garantare emis in conditiile legii de societate bancara (scrisoare de garantie bancara-model) ori de o societate de asigurari care se va prezenta in original; ordin de plata sau fila CEC cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor. Valabilitate: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Gar. de part. va fi prezentata doar in original cel mai tarziu la data si ora limita de deschiderie a ofertelor. In conditiile prevazute de art.278^1 din O.U.G. nr.34/2006, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare o suma in raport cu valoarea estimata a contractului.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA. Modul de constituire: prin scrisoare de garantie bancara de buna executie/polita de asigurare emisa de o societate de asigurari, a carei valab. va corespunde cu perioada de valab. a contractului.- prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unit. Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent un cont de disponibil distinct la dispozitia autorit. contr. (Hot. 1045/19.10.2011). Suma initiala care se depune de catre contractant nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Nu se admite prezentarea unor docum.de garantare de buna executie comune cu alte investitii. In cazul unei asocieri, documentul privind garantia bancara de buna executie va fi emisa integral in numele si pentru Liderul asocierii. Nota: Lipsa vreunei optiuni atrage, implicit, alegerea acesteia de catre autorit. contr.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Eligibilitatea operatorului economic, conform prevederilor art. 180 din OUG 34/2006- Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii) trebuie sa completeze : Formularul nr. 12A Declaratie privind eligibilitatea;Neincadrarea operatorului economic in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 - Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocieri si asociatii) trebuie sa prezinte : Formularul nr. 12B Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006. Conditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora), la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata. Se vor prezenta: - Certificatul de atestare fiscala, privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata fata de bugetul general consolidat al statului din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, - Certificat privind plata impozitelor si taxelor din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, - Certificat privind plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS) care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul de stat scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Neincadrarea operatorului economic in prevederile art.69^1 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii, asociatii, subcontractantii si tertii sustinatori daca este cazul) trebuie sa completeze: Formularul nr. 12E Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69^1 din OUG nr. 34/2006 Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: - dr. ing. Ion Toma ? Director General- dr. ing. Mihai Dorus ? Director Tehnic- ec.Mariana Chirila ? Director Economic- ing. Cristian Chirica - sef Exploatare Z.M.I.- ing. Constantin Ovidiu Azoicai ? Sef Serviciu Achititii- ing. Traian Olinici Sef Serviciu Achititii- ing. Gabriel Agrici - sef Birou Productie- cons.jr. Vasile Enia ? Sef Birou Juridic Actionariat- cons.jr. Mihaela Dosoftei - Birou Juridic Actionariat- ing. Laurentiu Slatineanu- Birou Productie- ing. Ion Apetroi - sef Sectie Distributie- exp.ach. Maria Alina Stefan ? Serviciul Achizitii- ing. Stefan Andronache - Serviciul AchizitiiParticiparea la licitatie cu oferta independenta - Operatorul economic ofertant trebuie sa completeze: Formularul nr.12D Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Forma de inregistrare a persoanelor juridice romane: Certificat Constatator eliberat de Oficiul National Registrul Comertului sau echivalentul, emis cu max 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul/codurile CAEN din Certificatul Constator.Nota: Ofertantul ce va fi clasat pe primul loc, va prezenta inainte de comunicarea rezultatului procedurii pentru conformitate (la cererea autoritatii contractante), certificatul constatator in original sau copie legalizata.Forma de inregistrare a persoanelor juridice straine: Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii) trebuie sa prezinte: - documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (Statut, Act Constitutiv, etc).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 (trei) ani sa fie cel putin egala cu valoarea de 3.000.000 lei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul va prezenta lista lucrarilor executate in ultimii 5 aniastfel: prezentarea a cel putin unei lucrari sau cel mult doua lucrari de aceeasi natura, complexitate si a carei/caror valoare cumulata este cel putin egala cu 1.500.000 lei. In acest sens, se vor prezenta documente (copii dupa parti relevante ale contractului declarat/ recomandare/ documentul constatator/proces verbal de receptie) din care sa reiasa: beneficiarul, cantitatea, perioada (inclusiv data incheierii contractului), valoarea si locul executiei lucrarilor precum si faptul ca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit.Pentru o evaluare unitara a modului de indeplinire a cerintei, calculul echivalentei leu/valuta se va face prin raportare la cursul mediu BCE, aferent fiecarui an in parte., Studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor - Formularul nr. 12I Declaratie privind efectivul mediu al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.1. Responsabil tehnic cu executia - se va prezenta o copie dupa autorizatia acestuia (valabila pentru domeniul specific lucrarii licitate) precum si dovada relatiei de colaborare intre ofertant si RTE sau angajament de participare., Informatii privind partea de contract pe care operatorul economic are intentia sa o subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001 Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit. Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.11.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.11.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 11.11.2013 13:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer