Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - REFACERE ACOPERIS LA CLADIREA COLEGIULUI NATIONAL ?MIHAI VITEAZUL? PLOIESTI


Detaliu pentru invitatia numarul 340482
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Colegiul National "Mihai Viteazul"
Numar invitatie: 340482/04.12.2012
Denumire contract: REFACERE ACOPERIS LA CLADIREA COLEGIULUI NATIONAL ?MIHAI VITEAZUL? PLOIESTI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialColegiul National "Mihai Viteazul"Cod fiscal: 2844324, Adresa: B-dul Independentei, Nr. 8, Ploiesti, Telefon: 0244595952, Fax: 0344103212
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Independentei, Nr. 8, Ploiesti, Romania, cod postal: 100028, telefon: +40 244595952, fax: +40 344103212, persoana de contact: Gabriel Taga
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: La sediul Colegiului National "Mihai Viteazul", B-dul Independentei, Nr. 8, Ploiesti, persoana de contact: Gabriel Taga
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REFACERE ACOPERIS LA CLADIREA COLEGIULUI NATIONAL ?MIHAI VITEAZUL? PLOIESTI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se achizitioneaza lucrari de refacere/modernizare a acoperisului cladirii Colegiului Mihai Viteazul, conform cerintelor Caietului de sarcini.
II.1.6) CPV: 45261213-0 - Lucrari de acoperire cu placi metalice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 381, 440 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Cuantum: 7628, 8 lei;
- Perioada de valabilitate: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor;
- Forma de constituire: conform prevederilor art. 86 alin.(1) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de participare este irevocabila.Pentru scrisoare de garantie de participare se va utiliza modelul de Formular 2, anexat Fisei de date.Pentru virament bancar se va utiliza contul Colegiul National Mihai Viteazul, Municipiului Ploiesti: RO07TREZ5215006XXX000125 deschis la Trezoreria Ploiesti, cod fiscal: 2844324. In aceasta situatie, suma aferenta garantiei de participare trebuie sa se afle in contul autoritatii contractante la momentul deschiderii ofertelor.- Autoritatea contractanta va retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre situatiile prevazute de art. 87, alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 si de art. 278^1, alin. (1) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile sicompletarile ulterioare.- Dovada constituirii garantiei de participare este obligatorie la deschiderea ofertelor si se va prezenta in afara plicului sigilat care contine oferta.- Returnarea garantiei de participare se va face in baza unei solicitari scrise adresate Colegiului National Mihai Viteazul, municipiul Ploiesti, in maxim 3 zile de la finalizarea perioadei de contestare, daca nu a intervenit suspendarea procedurii.
Garantie de buna executie
- Cuantum: 10% din valoarea contractului, fara TVA; - Forma de constituire: integral, conform prevederilor art. 90, alin. (1) din H.G. nr. 925/2006; - Dovada constituirii garantiei de buna executie se va face in termen de cel mult 3 zile de la data inregistrarii contractului la autoritatea contractanta.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind situatia personala a operatorului economic (eligibilitate si neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006): - completarea si prezentarea Formularului 4 privind situatia personala a ofertantului;
- prezentarea cazierului judiciar/certificat echivalent;
- prezentarea certificatului de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat din luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
- prezentarea certificatului de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul local din luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care se face dovada respectarii conditiilor impuse la acordarea inlesnirilor.In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta aceste documente.Declaratie pe proprie raspundere conform art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006: - completarea si prezentarea Formularului 5.Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante: - D-l GABRIEL TAGA - DIRECTOR;
- D-l ION OPRESCU - DIRECTOR ADJUNCT.- D-na Malacescu Mihaela CorinaConsilieri locali care aproba bugetul autoritatii contractante: Bazavan Iolanda, Bazavan Larisa, Bolocan Iulian, Botez George Sorin Niculae, Bozianu Nicoleta Catalina, Constantin Silviu Sorin, Dragusin Paulica, Dumitru Cristian, Eparu Ion, Horghidan Costel, Ionita Dan Aurel, Lupu Adrian Gelu, Mitu Augustin Constantin, Neagu Daniel Puiu, Nicolae Alexandri, Palas Alexandru Paul, Pana George, Petrescu Raul Alexandru, Popa Constantin, Popa Gheorghe, Sirbu Simion Gheorghe, Stanciu George, Stanciu Marilena, Socoleanu Marcel Radu, Teodorescu Iulian Liviu, Ursu Razvan Ion, Viscan Robert Ionut.- In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta acest document.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/ 2010: - completarea si prezentarea Formularului 6, prin care ofertantul certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.In cazul depunerii unei oferte comune, certificatul va fi prezentat in numele asocierii. Persoane juridice/fizice romane: - prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei, din care sa rezulte ca ofertantul are in obiectul de activitate prestarea servciilor si executia lucrarilor supuse ofertarii (in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?);
- prezentarea documentelor care atesta statutul de IMM, pentru a se beneficia de prevederile art. 16 din Legea nr. 346/2004 (daca este cazul - Formularul 3).In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Persoane juridice/fizice straine: - prezentarea de documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor, prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Valoarea cifrei de afaceri globale, calculata ca medie anuala pe ultimii 3 ani, sa fie de minim 760000lei-prezentarea Fisei de informatii generale, cuprinzand valoarea cifrei de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani ; - prezentarea bilanturilor/balantelor/alte documente doveditoare prin care ofertantul poate proba indeplinirea cerintei minime. Nota: Valoare in EURO pentru cifra de afaceri se va determina pe baza cursului mediu leu/euro comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: - cursul mediu leu/euro 2009 = 4, 2373; - cursul mediu leu/euro 2010 = 4, 2099; - cursul mediu leu/euro 2011 = 4, 2379. In cazul depunerii unei oferte comune, cerinta minima poate fi indeplinita de oricare dintre asociati sau prin cumularea resurselor detinute de toti asociatii., Valoare cash-flow de minim 127147 lei-prezentarea unui angajament din partea unei banci pentru lucrarile supuse licitatiei, din care sa rezulte ca ofertantul are posibilitatea, in cazul in care este declarat castigator, de a accesa, pe o perioada de maxim 2 luni, lichiditati, credite, linii de credit sau alte mijloace financiare a caror valoare este egala sau mai mare decat valoarea de 127147 lei, independent de angajamentele pentru alte contracte.Aceasta cerinta se considera indeplinita si prin prezentarea unei declaratii pe propria raspundere din care sa rezulte ca suma mentionata mai sus va fi disponibila, pe o perioada de maxim 2 luni, pentru asigurarea continuitatii lucrarilor. In acest caz, declaratia va fi insotita de extrasul de cont din care sa rezulte valoarea minima de 127147 lei.Se accepta si prezentarea oricaror altor mijloace financiare in sustinerea cash flow-ului.In cazul depunerii unei oferte comune, cerinta minima poate fi indeplinita cumulat de catre asociati., Obligatii contractuale in desfasurare (daca este cazul)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratia si Lista lucrarilor similare executate in ultimii 5 ani (calculati anterior datei limita de depunere a ofertelor), Executarea in ultimii 5 ani, in baza unui singur contract, de lucrari similare celor ce fac obiectul prezentului contract in valoare de minim 380000 lei fara TVA. Nota comuna: Experienta similara poate fi dovedita si prin prezentarea unui contract avand ca obiect proiectarea si executia de lucrari similare celor ce fac obiectul achizitiei, cu o valoare aferenta executiei lucrarilor similare de minim 380000 lei fara TVA.-se vor prezenta copii de pe: procesul verbal de receptie partiala/procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor/procesul verbal de receptie finala semnat fara obiectiuni de beneficiar (in care se va mentiona valoarea lucrarilor receptionate), recomandare din partea beneficiarului sau alte documente relevante din care sa reiasa obiectul detaliat al contractului si valoarea lucrarilor similare executate. In cazul depunerii unei oferte comune, cerinta minima poate fi indeplinita de catre oricare dintre asociati., Declaratia referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Informatii referitoare la personalul de conducere, Lista cu personalul angajat de ofertant/de care ofertantul poate dispune in derularea contractului, Personal specializat - cerinte minime: - 1 Responsabil Tehnic cu Executia lucrarilor in domeniul I ?Constructii civile?; - 1 Responsabil cu Controlul Calitatii Lucrarilor in domeniul ?Constructii civile?; - 1 coordonator SSM (specialist in domeniul securitatii si sanatatii in munca)-se prezinta copii ale documentelor de absolvire si/sau specializare/atestare/ autorizare in domeniile impuse; - se prezinta copii de pe contractul de munca/contractul de prestari servicii/angajament; - se prezinta CV-uri si declaratii de disponibilitate (in original). In cazul depunerii unei oferte comune, cerintele minime se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor asociatilor., Declaratia si Lista privind utilaje, instalatiile, echipamente tehnice de care dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, Dotare tehnica - cerinte minime: schela metalica ? 600 mp, masina de prefaltuitmasina manuala de inchis falturile, macara pe pneuri-se prezinta o declaratie privind faptul ca ofertantul dispune de cel putin echipamentele si utilajele solicitate necesare executarii ob. contractului. Respectarea standardelor de asigurare a calitatii SR EN ISO din seria 9000/echivalent pentru lucrarile supuse ofertarii- prezentarea certificatului care sa ateste faptul ca ofertantul respecta standardele de asigurare a calitatii SR EN ISO din seria 9000/document echivalent, in copie. In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta acest document., Respectarea standardelor de protectie a mediului SR EN ISO din seria 14000/echivalent pentru lucrarile supuse ofertarii-prezentarea certificatului care sa ateste faptul ca ofertantul respecta standardele de protectie a mediului SR EN ISO din seria 14000/document echivalent, in copie. In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta acest document.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.12.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.12.2012 15:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer