Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Refacere acoperis la investitia ?Extindere spatii de studiu si reabilitare corp de scoala existent la Colegiul Economic al Banatului Montan din


Detaliu pentru invitatia numarul 345359
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL RESITA
Numar invitatie: 345359/15.04.2013
Denumire contract: Refacere acoperis la investitia ?Extindere spatii de studiu si reabilitare corp de scoala existent la Colegiul Economic al Banatului Montan din
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL RESITACod fiscal: 3228764, Adresa: P-TA 1 DECEMBRIE 1918 , NR 1A, Resita, Telefon: +40 255216132/+40 355080262, Fax: +40 255255000
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-TA 1 DECEMBRIE 1918 , NR 1A, Resita, Romania, cod postal: 320084, telefon: +40 255216132/+40 355080262, fax: +40 255255000, persoana de contact: CHIS Lucian
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Refacere acoperis la investitia ?Extindere spatii de studiu si reabilitare corp de scoala existent la Colegiul Economic al Banatului Montan din
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de refacere acoperis la investitia ?Extindere spatii de studiu si reabilitare corp de scoala existent la Colegiul Economic al Banatului Montan din Resita?.Valoarea aferenta procentului de pentru Cheltuieli diverse si neprevazute este de 6.230, 00 lei (adica 5% din valoarea de 124.600, 00 lei - Cheltuieli pentru investitia de baza).
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 132, 090 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de: 2.517, 00 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile, incepand cu termenul limita de primire a ofertelor. Garantia de participare se constitue in una din formele prevazute de catre HG 925/2006 la art. 86. Contul autoritatii contractante este: RO72 TREZ 1815 006X XX00 0150 deschis la Trezoreria Resita. Echivalenta leu/alta valutase va face la cursul valutar comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei la data de 18.04.2013.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va constitui in conformitate cu prevederile legale (HG 925/2006 art. 89-92 si Legea 346/2004 art. 16 alin. (2)) in cuantum de 10% din pretul contractului, fara TVA. Operatorii economici care beneficiaza de prevederile Legi 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii vor putea constitui garantia de buna executie in cuantum de 5% din pretul contractului, fara TVA.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG. 34/2006; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006; Declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" conform modelului prevazut in Ordinul 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare in licitatii cu oferta independenta; Certificat de atestare fiscala emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante, scadente in luna anterioara depunerii ofertelor - original sau copie conform cu originalul; Certificat de atestare fiscala emis de catre organele competente ale Administratiei Publice Locale, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante, scadente in luna anterioara depunerii ofertelor - original sau copie conform cu originalul; Declaratie privind calitatea de participant la procedura (in cazul prezentarii la procedura de atribuire a unei asociatii de operatori economici, in licitatie se vor prezenta toate documentele de eligibilitate pentru toti membri asociatiei, acordul de asociere, precum si procentajul de executie al fiecaruia, declararea liderului/in cazul declararii castigatoare a ofertei comune si dreptul autoritatii contractante de a solicita legalizarea asocierii); Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG 34/2006. Pentru completarea declaratiei, persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: 1.Mihai Stepanescu-Primar, 2.Crina Ioan viceprimar, 3.Bucur Lucian Cornel-Secretarul primariei, 4.Enuica Cristina, 5.Asofroniei Uzun Maria, 6.Catana Titiana, 7.Bulgaru Bianca ingrit, 8.Moise Nicolae Doranel, 9.Lupu Elena Ana, ConsilieriLocali alesi sunt: 10.Amariei Constantin, 11.Balean Marius Mihai, 12.Borchescu Elena, 13.Durut Gabriel Dumitru, 14.Hamat Codruta Oana, 15.Lupsa Valentin Cristian, 16.Marsalic Jaro Norbert, 17.Marta Remus, 18.Mihaila Costel, 19.Mone Mariana Magdalena, 20.Nasturel Gheorghe, 21.Panfil Cristian, 22.Pascu Florian, 23.Preda Maria, 24.Purec Petrica Ionut Sebastian, 25.Secasan Dumitru, 26.Strain Efrem, 27.Stiopoane Petru, 28.Turcas Florin Viorel, 29.Voina Lucian Sorin; persoanele ce au legatura cu procedura de atribuire sunt: 30.Chis Lucian, 31.Popa Viorica, 32.Comora Petronela, 33.Penda Liliana, 34.Catrina Geanina. Certificat constatator, informatiile cuprinse in acest certificat sa fie reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor, emis de Oficiul Registrul Comertului de pe langa Tribunalulteritorial, din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului (tuturor asociatilor) corespunde procedurii;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata;
- in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Se solicita prezentarea documentelor pentru fiecare asociat. documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor. Persoanele juridice/fizice straine - vor atasa copii legalizate si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional si copii dupa original si traducere legalizata in limba romana dupa documente din care sa rezulte ca operatorul economic are ca obiect de activitate principal sau secundar furnizarea de bunuri de tipul celor solicitate in prezenta procedura.*Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de a se transmite comunicarea privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea documentului pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil pentru ultimii doi ani incheiati, vizat si inregistrat la organeleabilitate in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"., Declaratie privind cifra medie de afaceri din ultimii 3 ani - sa fie mai mare sau egala cu 240.000 lei fara TVA; (declaratia se completeaza cu cifra de afaceri globala)Cursul mediu de referinta anual este cel comunicat de BNR: 2010- 4, 2099 lei pentru 1 euro; 2011- 4, 2379 lei pentru 1 euro, 2012- 4, 4287 lei pentru 1 euro.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind principalele lucrari similare in ultimii 2 ani, precizatevaloric si cantitativ., Operatorul economic trebuie sa fi executat contract/contracte (max. 3) care au avut ca obiect executia unor lucrari similare celor care fac obiectul prezentei proceduri de achizitie, a caror valoare cumulata, sa fie de minim 124.000, 00 lei fara TVA., Se vor prezenta certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari care indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul de executie al lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Informatii privind subcontractantii (daca este cazul), Resurse tehnice ? Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele
tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari., Resurse umane: Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimii 3 ani, ale
personalului angajat, precum si numarul si pregatirea cadrelor de conducere.Declaratie care contine informatii privind persoanele direct implicate in indeplinirea contractului (numele, functia, atributiile)?personalul cheie si personalul auxiliar., Totodata Ofertanii vor prezenta o lista (model propriu) cu obligatiile contractuale in desfasurare (daca este cazul). Lista va contine cel putin urmatoarele date referitoare la: numarul si data contractului, durata si valoarea contractului, obiectul contractului, beneficiarul. Standarde asigurare a calitatii de tip SR EN ISO 9001 sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.04.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 29.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 15.04.2013 16:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer