Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Refacere acoperis Scoala Vanatori, Piatra Neamt


Detaliu pentru invitatia numarul 160105
Autoritate contractanta
Municipiul Piatra Neamt
Cod de identificare fiscala: 2612790
Adresa: Str. Stefan cel Mare, nr. 8, Piatra Neamt, jud.. Neamt, Piatra-Neamt
Telefon: 0233218991
Fax: 0233215374
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Refacere acoperis Scoala Vanatori, Piatra Neamt
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 45261210-9 - Lucrari la invelitoarea acoperisului (Rev.1)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: refacere acoperis corp B
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 21.07.2008 12:21
Data limita de depunere a ofertelor: 01.08.2008 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: GRUP SCOLAR DIMITRIE LEONIDA, STR. MARASESTI, NR. 13 PIATRA NEAMT
Data si ora deschiderii ofertelor: 01.08.2008 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: GRUP SCOLAR DIMITRIE LEONIDASTR. MARASESTINR. 13P.NEAMT.Informatii suplimentare d-na Darie Liliana - secretariat; tel0233/215262fax 0233/215266e-mail [email protected]
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratia de eligibilitate , Declaratie privind calitatea de participant, Declaratie privind neincadrarea în prevederile art. 181 / OUG 34/2006, confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul generalsi local, CUI, certificat constatator emis de ORC, Informatii generale. Bilant contabil la 31 decembrie 2007, o experienta sim. de executie + recomandare aferenta, efectivele medii ale personalului angajat, informatii referitoare la utilaje, etc. Informatii referitoare la respectarea conditiile de munca si protectia muncii, Informatii privind subcontractantii / asociatii, angajament asigurari.
Contravaloarea documentatiei de 250 lei, se va achita prin OP in contul RO55TREZ4915004XXX004131 sau in numerar la secretariatul scolii. Codul de inregistrare fiscala ? 17973548.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer