Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - REFACERE CANAL COLECTOR STRADA BICAZ (PROIECTARE SI EXECUTIE )


Detaliu pentru invitatia numarul 339927
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: PRIMARIA MUNICIPIULUI RAMNICU VALCEA
Numar invitatie: 339927/22.11.2012
Denumire contract: REFACERE CANAL COLECTOR STRADA BICAZ (PROIECTARE SI EXECUTIE )
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPRIMARIA MUNICIPIULUI RAMNICU VALCEACod fiscal: 2540813, Adresa: STRADA GENERAL PRAPORGESCU, NR.14, Ramnicu Valcea, Telefon: 0250731016 int.130, Fax: 0250731843
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA GENERAL PRAPORGESCU, NR.14, Ramnicu Valcea, Romania, cod postal: 240182, telefon: +40 250731016-130, fax: +40 250731843, persoana de contact: LIVIU MIFTODE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STRADA GENERAL PRAPORGESCU, NR.14, Ramnicu Valcea, Romania, cod postal: 240182, telefon: +40 0250731016-126, fax: +40 0250731843, persoana de contact: LIVIU MIFTODE
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Autoritate publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REFACERE CANAL COLECTOR STRADA BICAZ (PROIECTARE SI EXECUTIE )
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: REFACERE CANAL COLECTOR STRADA BICAZ (PROIECTARE SI EXECUTIE ), in conformitate cu tema de proiectare
II.1.6) CPV: 45232130-2 - Lucrari de constructii de canalizari de ape pluviale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 169, 354.84 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 3000lei. Perioada de valabilitate: 120 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Se va constitui conform art. 86 din HG 925/2006 alin (1)prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari si se va prezenta in original. In cazul in care ofertantul va depune o contestatie la CNSC iar aceasta va fi respinsa, autoritatea contractanta va retine aceasta suma reprezentand 1% din valoarea lucrarii conform art. 278 din OUG 34/2006, respectiv 1693, 55 lei
Garantie de buna executie
cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA modul de constituire a garantie de buna executie : a)printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in termen de 7 zile de la semnarea contractului de catre ambele parti
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: I.Neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006Nota: Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.II.Neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006Nota: Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Documente de confirmare: 1.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara depunerii ofertelor - in original , copie legalizata sau copie lizibila cu specificatia "conform cu originalul";2.Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara depunerii ofertelor -in original, copie legalizata sau copie lizibila cu specificatia "conform cu originalul";?In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile se accepta prezentarea unei declaratii autentice data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.III.Se solicita prezentarea ?Certificatului de participare cu oferta independenta? ? conform Ordinului nr.314/2010.IV.Se solicita prezentarea ?Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006?? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator (se va avea in vedere Ordinul ANRMAP nr. 170/2012).Persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica sunt: Primar - Emilian Valentin Francu ; Viceprimar - Gigi Ion Matei ; Viceprimar - Gheorghe Ionita ; Director Investitii, Achizitii Publice - Liviu Miftode ; Sef Serv. Investitii Publice - Corina TomaSef Serv. Achizitii Publice - Ramona Elena Duta ;Director Economic - Ion Lepadat; Sef Serv. Contabilitate- Geta Pripas ; Director Juridic - Petre Cazan ; Sef Serv. APL si Reglementari - Daniela Elena Ciobanu ; Consilierii Locali;Consilier juridic Serviciul Achizitii Publice-Jr. Ana Smedescu ;Inspector Serv. Achizitii Publice -Carmen CristescuV.Declaratie privind calitatea de participant la proceduraPrezentarea formularului ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura? Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului ComertuluiCertificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"emis cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertelorPentru persoane juridice romane: - operatorul economic trebuie sa indeplineasca conditiile de functionare specifice pentru activitatea CAEN in care se inscrie obiectul contractului de achizitie) Persoane juridice /fizice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale vor prezenta documente edificatoare emise cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea ofertelor, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este resident. Din documentele care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate (extras), activitatea de productie si/sau comercializare pentru categoria de produse care face obiectul procedurii de achizitie publica.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara - Solicitat Completarea formularului ?Informatii generale? Informatii privind cifra de afaceri globalepe ultimii 3 ani ? cerinta minima realizarea unei cifre medii de afaceri globale anuale aferente ultimilor 3 ani, sa fie cel putin egala cu 150000 de lei, in domeniul de activitate aferent obiectuluicontractului.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: se solicita prezentarea unul sau mai multe contractesimilare, avand ca obiect executie si proiectarelucrari similare, cu o valoare de minim 150.000 lei fara TVA, respectiv minim 142000 lei fara TVA pentru executie lucrari si minim 8000 lei fara TVA pentru proiectare care poate fi insotit de acte constatatoare din care sa reiasa indeplinirea obligatiilor contractuale: recomandare , proces verbal de receptie) ;, o lista cu principalele servicii efectuate in ultimii 3 ani pentru a verifica daca contractantul a executat servicii similare, Declartie privind utilajele , instalatiile, echipamentele tehnice, Informa?ii referitoare la personalul tehnic de specialitate, Informa?ii referitoare la studiile, pregatirea profesionala ?i calificarea personalului de conducere, precum ?i ale persoanelor responsabile pentru proiectarea si executia lucrariiInformatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii, Informatii privind proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora, Informatii privind asocierea, O lista cu lucrarile executate in ultimii 5 aniinso?ita de certificate constatatoare sau procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor, recomandari, pentru cele mai importante lucrari, din care sa reiasa ca ofertantul a executat acest tip de lucrari. Certificateconform ISO 9001:2008
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia e atasata la invitatia de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.12.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.12.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.11.2012 15:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer